יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

משפחתי וחיות אחרות

*

ביום חמישי השתתפתי בסדנת קוף גרב של עופרה, שהתקיימה בסטודיו הנעים והחמים שלה! קודם כל היה לי תענוג גדול להכיר את עופרה – מקסימה אמיתית, מדריכה מצויינת, יפה ואופה! בסדנא היה כיף גדול – אכלנו, פיטפטנו, צחקנו וגם תפרנו – את קופי הגרב המקסימים והמצחיקים.

IMG_0804

לקוף שלי קוראים בזוקה – עופרה השקיעה בנו והכינה לנו מבעוד מועד את הגופיות המגניבות האלו…

IMG_0808

בנזוגי, שצירוף המילים "קוף גרב" גורם לו משום מה, לפרוץ בצחוק, (כמעט כמו זה שיצא לו כשהוא ראה את בזוקה), מבקש כבר הרבה זמן שאכין לו כיסוי לדרכון. מכיוון שבקרוב אנו נוסעים לכמה ימי התאווררות בלונדון, החלטתי שהשבוע אני סוף סוף מתפנה לזה, ותפרתי לשנינו, מהבדים המקסיקניים, כיסויי דרכון תואמים – לא כל כך ללונדון, אבל אחד לשני…

IMG_0810

הוא - הינשוף (פשוט, כי הוא ינשוף…), אני – תרנגול, כי למרות שהאפרוחים שלי כבר בעלי כרבולת בעצמם, הוא עדיין טוען שאני אמא תרנגולת, ובמיוחד כשאנחנו בחו"ל…

ושנינו, כמובן, גם קיפודים -

IMG_0812

ועוד מענייני השבוע – חמים חמים ישר מהתנור – שלוש קערות קרמיקה, אחת מהסדרה ה"מעוותת", השתיים האחרות קצת יותר קונבנציונאליות, כולן מחימר אדום טבולות בשני סוגי גלזורה- מה שנותן להן את האפקטים היפים שלהם…

IMG_0813

IMG_0814

אני נהנית לשחק עם הגלזורות, וליצור טפטופים ו OVERLAPS (חפיפה של גלוזרה על גלזורה) לא אחידים– אף פעם אי אפשר לדעת איך זה יראה לאחר השריפה בתנור, ובד"כ ההפתעות טובות ומעניינות!

IMG_0816

IMG_0815

בתום הצילומים צילמתי תמונה קבוצתית של מבחר יצירות השבוע– ובזוקה לקח פיקוד!

IMG_0821

ובהזדמנות זאת של "משפחתי וחיות אחרות", אני מעלה סדרה קדומה של שלוש תמונות שציירתי, כל אחת מהן 30*15 ס"מ – ושולחת ברכות לשלושת אפרוחיי בעלי הכרבולת שבמהלך השבועיים האחרונים הצטרפו לרשימת בעלי רשיון הנהיגה במכונית – שלושתם עברו טסט ראשון – ממש שלישיית המופלאים שלי!!!

Kvasim_resize


*

21 תגובות:

  1. בדיוק היום חיפשתי הדרכות על קוף גרב - בזוקה מתוקה לאללה!!
    והכבשים - מדהים!

    השבמחק
  2. בזוקה מדליקקקק!
    הקערות שלך מקסימות!
    הכבשים מהממות! ממש!!!
    האפרוחים שלך.. כל הכבוד להם!!!!
    ואת, מדהימה אותי כל פעם מחדש!!!

    השבמחק
  3. יעלי
    את צריכה להיות וטרנרית.
    כיף גדול לקרוא על מעללי השבוע שלך....
    יופי של תוצרים - הקערות הורסות.

    השבמחק
  4. איזה פוסט מקסים!
    קודם כל הקופיפה שלך מהממת!
    הקערות מדהימות, במיוחד אהבתי את ה"מעוותת"- היא פשוט מדהימה, והצבעים של שלושתן נפלאים!

    לא ידעתיש את מציירת, הכל מקסים מקסים מקסים!

    השבמחק
  5. יא, איך אני אוהבת את הקופיפה המתוקה הזאת
    איזה הספקים, הכל מקסים

    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  6. בזוקה שם מושלם לקופיפה שלך ואיזה יופי שעפרה הפתיעה אתכן עם הגופיות, בגד מושלם!!
    אני מאד אוהבת את סדרת הכלים המעוותים שלך, אני אוהבת עקום, מאין פטיש שלי :-) זה כל כך הרבה יותר מעניין מישר...
    ואת הכי הכי חשוב השארתי לסוף, ברוכה הבאה למועדון המלוות! :-))

    השבמחק
  7. איזה תענוג לפתוח ככה את הבוקר. בזוקה ממש נפלא (נפלאה?) ואני מעולפת מהקערות שלך במיוחד מהמעוותות.יום קסום

    השבמחק
  8. הכל כל כך נפלא.
    בזוקה ואני כבר מכירים :-) אין ספק שיצא קוף עם הרבה אופי.
    קערות הקרמיקה מעלפות. גם העקומות, גם הישרות.
    הציורים יפיפיים ועושה רושם שגם בתור אמא את עושה עבודה נפלאה.

    את כשו ברוכת כשרונות. תענוג לעקוב אחרי הפוסטים שלך.

    השבמחק
  9. כשו=כזו, כמובן

    ניכר שהייתי נרגשת ......

    השבמחק
  10. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  11. הכבשים מדהימות, מזל טוב לשלישיה ושישמרו על עצמם בכבישים!

    השבמחק
  12. וואו! איזה הספקים..
    הכל משגע מעלף ומטריף ברמות
    אני מתה על הקרמיקה את כל פעם עושה לי חשק לחזור לחוג שלי
    לונדון מאד גשומה בימים אלה אני מקוה שהגשם יפסיק ויאיר את פניו אליכם - את מוזמנת לשלוח אימייל אם בא לך המלצות למקומות סגורים
    אהבתי הכל בקיצור מטריף מטריף!

    השבמחק
  13. בזוקה מדליק/ה!!(בן או בת?? :-) )
    אהבתי מאוד גם את הקרמיקה ושלשיית הציורים.

    ומזל טוב לנהגים החדשים!

    דליה ב

    השבמחק
  14. השלישיה הרגה אותי....

    השבמחק
  15. בכל פעם שיש הודעה על פוסט חדש אצלך אני מתרגשת כי אני ישר יודעת שזו תהיה הפתעה מקסימה
    הכל כל כך יפה
    והקערות הורסות לגמרי

    השבמחק
  16. הקערה המעוותת ממש מקסימה
    וקוף גרב זה אכן ביטוי מצחיק
    העיקר שאת יצירתית ושופעת
    הינשוף המשועשע

    השבמחק
  17. אהבתי את בזוקה ואת הקערות, אבל יש לי שאלה:
    איך מלווים שלישיה? כלומר, ברור לי שהם לא נוהגים באותו הזמן, אבל, זה אומר שאת כל הזמן ברכב, לא?
    ובכל מקרה עיקר העיקרים שינהגו, יהנו ויחזרו בשלום.

    השבמחק
  18. הקערות נהדרות, בזוקה ארוך ורוד, והציורים - מדליקים.
    איזה יופי של הספק וכישרון.

    השבמחק
  19. איזה קוף משגע ! גם הקערות קרמיקה והתמונות של הכבשים - מעולות !!! הכי - השמאלית - בגווני סגול - פוזיציה מצויינת ומשעשעת ביותר !

    השבמחק
  20. הקופים יצאו פשוט מקסימים. כאלה ורודים וחמודים. מיג אני הולכת להשיב את ילדי מול הטלוויזיה לצפות בסדרה קופיקו עונה 2 ולצחוק קצת...

    השבמחק