יום שישי, 8 ביולי 2011

הקילומטר ה 101 (פוסט חגיגי ויש גם מתנות) !


*
כמעט בלי להרגיש חמק לו הפוסט הקודם שהיה הפוסט ה 100 בבלוג, ואני פותחת כעת מאה חדשה עם הפוסט ה 101 לבית קיפודים, שב 19 ביולי ימלאו לו שנתיים, והאמת היא שאני מרגישה צורך לחגוג אתכן את זה, ובעיקר – לדבר אתכן על זה...
כדי שלא תמותו משעמום בזמן שאני משתפכת כאן, אני משלבת בין רצף ההרהורים שלי מקבצי תמונות ססגוניים ואקראיים של חלק ממה שהספקתי ליצור בשנתיים האחרונות, מעין מסע מסכם תקופתי.


שקופית1
המטרה המקורית שלשמה פתחתי את "קיפודים" היתה תיעוד ושמירה של עבודות ופרוייקטים שהתפזרו לכל עבר, לעתים אפילו מבלי שצולמו. מקום לאסוף אליו את הדברים שאני יוצרת ולתת להם במה ראויה, בעיקר בשביל שתשאר לי איזושהי מזכרת מהם.
בחלומות הכי פטפטניים שלי לא האמנתי שיהיה לי על מה לקשקש פה במשך שנתיים, פעם בשבוע בממוצע, ושיהיו לי כל כך הרבה תוצרים להראות… כי כשפתחתי את הבלוג לא הבנתי עד כמה עצם קיומו יתן לי דחיפה ודרבון לעשות, להשתפר, לצלם נכון, להתנסות בדברים חדשים, לכתוב הדרכות, להציב לעצמי המון יעדים ולדרוש מעצמי תפוקה ופרפקציוניזם (לפעמים מעצבן לגמרי!).


שקופית2
לא העליתי בדעתי לפני שנתיים, ש"קיפודים" יהפוך ל"שם משפחה" שישי שלי (נוסף על החמישה הרשמיים שהספקתי כבר לצבור בחיי…:-)).

*
קצת סטטיסטיקה בלוגרית -
הפוסט הנצפה ביותר הוא סוף סוף - כלוב ציפורים – סדנא מצולמת!
הפוסט שזכה להכי הרבה תגובות (לא כולל בלוגולדות) הוא מים מתוך הבאר.


שקופית3
במהלך חייו הגיעו לכאן קוראים רבים שהקלידו מילות חיפוש שונות ומשונות בגוגל –כמובן ש"קיפודים" היא מילת החיפוש הכי נפוצה בין האקראיים שהגיעו לכאן (ולדעתי חלפו כאן לא מעט זיאולוגים מאוכזבים שמצאו את עצמם עם הקיפודים הלא נכונים…), אבל תמיד מצחיקות אותי מילות חיפוש לא קשורות כמו "תמונה של קוף מצוייר" או "8 לאוגוסט מה המזל". אני משתעשעת לעתים בהתחקות אחר תוצאות החיפושים ומנסה לדמיין מה חשב לעצמו מי שהקליד את מה שהקליד והגיע דווקא אלי… 
"בהשראת מרילין מונרו" לא נראה לי שהתכוון למצוא דווקא את הפוסט זה, "כך ברא אותך הטבע" בטח חשב על השיר הקסום של ארז הלוי והגיע לכאן, "הדרך אל העושר" - נו באמת, אצלי? זה המקסימום שאפשר למצוא, ו"גיל של ג'ירפה" – הממממ, עוד זיאולוג שמצא את עצמו עם הג'ירפה הלא נכונה.
 שקופית3
מתישהו לאחרונה, חצה מונה הכניסות בבלוג את קו ה 100,000 מה שלעצמו בלתי נתפס בעיני (הגם שהמונה איננו מאוד מדוייק ואמין, ובכל זאת…).
*
באמת שאף פעם לא חשבתי שהעבודות וההגיגים שלי יגעו בלבבות של כל כך הרבה קוראות נאמנות, והנה, זכיתי לקבל מכן בשנתיים האלו מעל 3,100 תגובות מפרגנות ואוהבות והמון מיילים בנושאים שונים מנשים (ופעם גם מאיש!) מכל צבעי הקשת ובכל הגילאים, שעם חלקן פיתחתי חברויות וירטואליות מעניינות וחלקן הפכו לחברות יקרות ואהובות בחיים שמחוץ לוירטואליה.
 שקופית4
לא אגזים אם אומר שיחד עם הבלוג הזה נולדה לה השתלשלות עניינים שפתחה לי את הלב (ואת הצ'אקרות :-)) ושינתה לי את החיים (עוד על כך – בפוסט הבא!). למרות הסיכון להישמע קלישאתית להחריד, אני מרגישה חייבת חלק גדול מזה לכן – אלו שעוקבות אחר הדרך שלי בכלל ואלו שמגיבות, מעודדות, מעירות ומשפיעות בפרט… תודה תודה ושוב תודה!

*
עד כאן להשתפכויות וכעת לתכל'ס…
הסיבה שמזמן לא העליתי תמונות של כלים חדשים היא מפני שבחדשיים האחרונים צברתי בציפיה דרוכה את סבב הכלים החדש שיצא טיפין טיפין מהתנור…

IMG_0278 
חמש קערות…


IMG_0273
ערימה נאה של ספלים -


IMG_0282

IMG_0285

IMG_0289
וגם שלושה קנקנים -


IMG_0296

IMG_0299
והנה כל הערימה כולה…ערימה ששמחתי שמחה גדולה לפגוש כשיצאה מהתנור – אני אישית מאוד אוהבת את ליין הכלים הזה והשקעתי בו המון עבודה ואהבה!


IMG_0308
את השמחה הזו אני רוצה לחלוק עמכן…או במילים אחרות – יאללה בלוגולדה! 

*** בלוגולדה ***

בבלוגולדה אגריל ביניכן ארבעה סטים של כלים, שסידרתי אקראית לפי הסדר שבו אגריל בין התגובות, אבל אתן מוזמנות לכתוב את העדפותיכן, ואם אוכל להחליף ולהתאים כך שכולם יהיו מרוצים - אשתדל… (ובמקרה הגרוע, כמאמר ביצת הקינדר - "מה שיוצא אני מרוצה") הציפורים מצולמות בשביל הפרופורציה ולא כלולות בעסקה :-)


Picnik collage1
אז מה יש לנו כאן?
1+4) כל אחד מהם כולל זוג קערות גדולות בצבע תכלת ואוקר.
2) קנקן קטן ורוד ושני ספלים בגודל בינוני.
3) שלושה ספלים גדולים (ומהממים, אם יותר לי… :-)).


- איך משתתפים? משאירים תגובה, כמובן! הפעם, בניגוד לפעמים קודמות, ומכיוון שיש לי גם יותר מתנות לחלק, תינתן אפשרות זכיה נוספת לכל מי שתפיץ בבלוגה את הבשורה ותודיע בתגובות. ניתן להשאיר תגובות עד ה 19 ביולי בחצות. למה דווקא 19 ביולי? כי אז ימלאו לקיפודים שנתיים בדיוק!


- איך יגיעו אליכן המתנות? קשה לי להבטיח משלוח על כל אחד מהסטים (הקערות גדולות) נצטרך להסתדר… נפתור עם רצון טוב כל מקרה לגופו :-)


- מה אם לא מצליחים להשאיר תגובה? זו ההזדמנות לכל מי שלא מצליחה להשאיר תגובה בבלוגר ללמוד לעשות זאת – מנסיוני, אם מגיבים כאנונימי (ולא לשכוח לרשום את שמכן בגוף התגובה!) לא אמורה להיות בעיה (או שיש בעיה בדפדפן ואפשר לנסות לעבוד עם דפדפן אחר… גוגל כרום שולטטט). אם ממש לא מסתדר להשאיר תגובה -תשלחו לי תגובה במייל (הוא מופיע בפרופיל שלי למעלה...) ואני אעדכן אותה בעבורכן.


בהצלחה בבלוגולדה! (הלוואי שיכולתי לחלק מתנות לכולכן...)


*
עוד שתי מילים לגבי פוסט קודם -
1. מסגרות לארנקים אני קניתי באטסי, מי שרוצה קישור ספציפי שתשלח לי מייל.
2. לשמחתי (והפתעתי, יש לומר…) התמלאה חיש קל סדנת כרית דובון, ויש כבר רשימת המתנה נאה. אציע בקרוב מועד נוסף, אתן עדיפות לאלו שלא היה להן מקום בסדנא הזו, יתכן שישארו מקומות בודדים.


שיוווו כמה חפרתי - שבת שלום! 




*

225 תגובות:

  1. ברכות לחגיגות המאה
    נהנית מאוד לקרוא את הבלוג שלך
    תודה וכל טוב
    אורית מ.

    השבמחק
  2. איזה קנדי שווה יקירתי, הכל מהמם , ואכן הבלוג שלך תמיד מספק את הסחורה השווה

    השבמחק
  3. איזו מלכה את!
    אני מברכת אבל לא משתתפת בבלוגולדה- זכיתי כבר לכמה וכמה יצירות קרמיקה שלך ואני רוצה להיות הוגנת ולתת לאחרות להינות מהם גם :-)

    אבל כן אפרסם בבלוג שלי בשביל מי שלא מכירה אותך (יש דבר כזה?)

    נשיקות!

    השבמחק
  4. לחיי עוד 100 פוסטים ועוד מיליון..קיפודים...;-)

    השבמחק
  5. תודה! על בלוג מלא השראה שחוזרים אליו שוב ושוב ושוב. אני נהנית לבהות בתוצרת החימר שאת מכינה.. הלוואי עלי.
    וכן ירבו עוד ועוד פוסטים.
    שבת-שלום!

    השבמחק
  6. מזל טוב לבלוג ומזל טוב לך, מאחלת לך שתמשיכי ליצור, להגג, להנות, ולשתף אותנו בעוד הרבה פוסטים מקסימים.
    שיפתחו בפנייך עוד עולמות, ותגשימי חלומות, והכי חשוב אל תפסיקי ליצור.
    ערב טוב, קיסריהההההה!
    מכל הלב,
    יעל.

    השבמחק
  7. פשששש שנתיים זה בהחלט מכובד.
    היה כיף לראות את הקולאז'ים החמודים שהכנת (עשית לי חשק לחזור לפטריות התפורות :-))
    והכלים... מהממים לגמרי! במיוחד הקערות, אבל גם הספלים נפלאים.

    השבמחק
  8. מזל טוב!! על 101 הפוסטים, על שנתיים לבלוג, על אלפי התגובות והקוראים...

    יש לך בלוג מופלא, אני כל כך אוהבת את הגיוון בעבודות, את היכולת לגעת בכמה סוגי יצירה ולהיות כל כך טובה ומוכשרת בכולם...

    אני מאוד אוהבת כלי קרמיקה, במיוחד כאלו שנעשו בעבודות יד וליין הכלים שלך - פשוט מדהים!!

    השבמחק
  9. מזל טוב!! איזה יופי של עבודות ותזכורות מקסימות - הארנב המקסים מככב אצלינו בסלון כבר שנה תמימה :)), ואת רוב העבודות שלך אני מכירה היטב, אבל שמחתי מאוד לראות שוב ולהיזכר, למשל בבובות שעשית לדיאנה- הן פשוט מקסימות!! אני מאוד נהנית ממך, מהבלוג, מהיצירה, מההגיגים והתמונות, ותודה על האפשרות להשתתף בהגרלה! :-)

    השבמחק
  10. הי, אני מצטרפת לכל השמחות... אוהבת לקרוא את הבלוג, נהנית מהיצירות שלך ומאיך שאת כותבת. עוד יותר נהנית מאז נפגשנו באחת המכירות אצל נתנאלה והתחבר הפאזל של הפרצוף, הצחוק והבלוג. מזל טוב לבלוג! ואיזה כייף שהוא נותן לך פוש ליצירתיות.
    עדי מהערבה.

    השבמחק
  11. מזל טוב ! 101 זה כבר ממממש הרבה :-)
    ו"יעל קיפודים" זה כבר מותג :-) :-)

    ואיזה קנדי שווה... אשמח להיות בעליו של כל אחד ואחד מהתוצרים המהממים שלך, במיוחד של אחד הקנקנים.......... :-) :-)

    השבמחק
  12. אין ספק שאת 100 ממת!!!!
    בהצלחה בפרוייקט החדש!!
    ליאת266

    השבמחק
  13. זמן עובר מהר כשנהנים! מאחלת עוד המון שנים של הנאה מיצירה ושיתוף של כולנו בכל מה שיוצא מתחת לידיים המוכשרות שלך. הכלים מופלאים.

    השבמחק
  14. בלוגדה מהממת.

    יופי של פוסט. כל כך הרבה כישרון הפוסט אחד. מקסים (:
    מגוון משגע של סוגי חומרים.

    יעל

    השבמחק
  15. בחיי שיש לי דמעות בעיניים..
    איזה פוסט מקסים, מרגש ומצחיק גם יחד.

    את כזו רגישה (שאין דברים כאלה), וכזו יצירתית (שאין דברים כאלה), וכזו כנה (שאין דברים כאלה), וכזו רחבת לב (שאין דברים כאלה).

    מ ז ל טוב מאד לשנתיים ולבייבי שלך המתהווה.

    חיבוק ענק!

    השבמחק
  16. ושכחתי - כזו מוכשרת!!!:-) (שבכלל אין דברים כאלה!).

    השבמחק
  17. אוהוהו! כל הכבוד לך! הזדהתי ממש עם כל מילה, אני מרגישה כך בדיוק לגבי הכתיבה בבלוג (-: וגם אני מכורה למילות החיפוש.. כייף גדול לראות את כל העבודות המוכרות והיפיפות שלך וכייף שאת כאן!

    השבמחק
  18. ולכבוד לי להפנות אליך בבלוג.. http://poremet.blogspot.com/2011/07/blog-post.html

    השבמחק
  19. מזל טוב לבלוג המאה.
    עבודות מקסימות ולב ענק.

    השבמחק
  20. בהצלחה במאה הבאה
    מאד אוהבת את הבלוג שלך וביתי אפילו עשתה לשיעור אומנות את הכלוב ציפורים ותלוי עד היום בבי"ס
    בהצלחה
    עליזה מראש העין

    השבמחק
  21. ברכותיי ליום ההולדת של הבלוג הנפלא הזה ואיחולים להמשך. מגוון העבודות והחומרים, טיב העבודה והעיצוב נפלאים בכל חומר, הכתיבה רהוטה, ההסברים ברורים-
    הכל פשוט עשר.
    לא זוכרת איך הגעתי לבלוג שלך,תמיד שמחה לראות במייל כשיש פוסט חדש!
    איריס ב.

    השבמחק
  22. צילה סופר אלגז9 ביולי 2011 בשעה 7:03

    הבלוג שלך תמיד מענין ואינטליגנטי ובמיוחד אהוב עלי הפוסט על השלישיה שלך (אז והיום).

    השבמחק
  23. יעל, הבלוג שלך מדהים.
    אני אוהבת את כל העבודות שלך!
    הן תמיד נותנות לי השראה.
    מקווה שאצליח להשאיר תגובה, כי בד"כ אני לא מצליחה.
    חדוה

    השבמחק
  24. איזה כשרון!! ואיזו אישה מדהימה!!! להתראות בסדנא
    דורית

    השבמחק
  25. וואו כמה אוצרות.
    מרגש לקרוא
    הבלוג מקסים
    שיהיה המשך מוצלח לא פחות

    השבמחק
  26. מזל טוב לבלוג!
    יש לך בלוג נהדר - שילוב מוצלח של מילים ותוצרים...
    לעוד הרבה שנים מוצלחות!!!

    השבמחק
  27. בלוג מקסים(-: נהנת מכל פוסט ופוסט...

    השבמחק
  28. שיייווו איזה מהמממת שאת.... יש בבלוג שלך משהו אחר שאת מקרינה עם כל התוצרים המתוקים שלך ועם הנעימות שבך. הכל כל כך מדוייק ונכון ונותן השראה. תמשיכי למלא את ליבי , כיף לי לראות תמיד שיש הודעה שקיבלתי עדכון קיפודי. המון מזל טוב לשנתיים הבלוגיות.

    השבמחק
  29. מזל טוב לכל חגיגות הבלוג!
    הפוסט הזה היה נהדר במיוחד, בכתיבה שלך וכמובן בתזכורת של כ"כ הרבה עבודות נפלאות.
    מתה על הכלים שלך!!! הם תמיד עושים לי חשק ללמוד קרמיקה... יום אחד :-) במיוחד אהבתי את הקערות, אבל כמובן שהכל יפייפה!

    השבמחק
  30. בלוגולדת שמח!
    לעוד הרבה שנים של יצירה נפלאה
    גיליתי אותך לא מזמן :)\ ואני נהנית מאוד!

    השבמחק
  31. איזה פוסט מקסים!! אהבתי את הזיאולוגים שהלכו לאיבוד!!, כל כך צחקתי....נחמד להיזכר בכל הדברים המקסימים שיצאו תחת ידייך. מזל טוב ליום הולדתך המתקרב, ולהצלחת הבלוג המשגע שלך (היה לך ספק בכלל?!)
    נתראה בשמחות :)

    השבמחק
  32. הבלוג מקסים, אני מנויה על מספר בלוגים אבל הבלוג שלך הוא האהוב עלי ביותר. יישר כח. הכלים יפיפיים וכך גם העבודות השונות המושקעות היטב. הייתי שמחה להכיר אותך באופן אישי ומקווה שתמשיכי עם הבלוג עד הפוסט ה-1000 לפחות... :)
    ענן לוטוס

    השבמחק
  33. יקירתי, אמנם לא בתדירות הרצויה אבל כל מפגש איתך זו שמחה צבעונית.
    מזל טוב ל100 (או 101 אבל לא נהיה קטנוניות חחח) פוסטים ולעוד מליון ואחד שבדרך.
    תמשיכי לשמח, ולהוסיף צבע לבלוגלספירה.
    עם המון אהבה
    אילאיל

    השבמחק
  34. מזל טוב ל-100 הפוסטים- הנהדרים, המעניינים ונותני ההשראה. תודה על כל ההדרכות!
    שיהיה בהצלחה בהמשך!

    השבמחק
  35. איזה כייף לראות ריכוז תמונות של הדברים שלך, שתמיד תמיד משמחיםאת הלב.זה לפני שמזכירים את ההשראה....
    תודה על השיתוף הקבוע, התשובות הסבלניות ובכלל.

    השבמחק
  36. ברכות ואיחולים לפוסט המאה - כן ירבו. לא בטוחה שקראתי את כל המאה אבל נהנתי מכל אחד ואחד שקראתי. סט הכלים מהמם ואני מאוד אבל מאוד אשמח להוסיף את פרי ידייך למשפחת הכלים שלי.

    השבמחק
  37. וואוווווו!
    מזל-טוב! אני אמנם לא גיליתי אותך מהפוסט הראשון, אבל נראה לי שכמעט מההתחלה. אין ספק שהבלוג שלך שווה ביותר (ואני קוראת לא מעט בלוגים...), את מקסימה, מוכשרת, רהוטה ומעוררת השראה. עכשיו כשראיתי את התמונות, גיליתי שעשיתי לא מעט דברים בעקבות ההדרכות שלך. אז תמשיכי כך! בשבילך וגם בשבילנו (הקוראות הנאמנות). הכל מקסים וכלי הקרמיקה שלך נפלאים!

    השבמחק
  38. קיפודים יקרה שלי!
    מזל טוב!! מדהים איך הזמן עף כשנהנים..ואנחנו מאוד מאוד נהנים מהבלוג שלך זה בטוח!
    התוצרים תמיד מקסימים ויפיפיים..
    והכלים - מדהימים! אשמח לצרף אותם למטבח שלי בגאווה גדולה!
    נשיקות
    מייה

    השבמחק
  39. בלוג מקסים, תמיד מעורר השראה! שתהיה המשך יצירה, מוזה ויצירתיות.
    דניאלה נ.

    השבמחק
  40. מזל טוב, בלוג מקסים- נהנת לקרוא בו!

    השבמחק
  41. יעלוש! איזה כיף "לקרוא" אותך ולראות את כל התוצרים המהממים שאת עושה! הסתכלתי על התמונות בפוסט הזה, ומצאתי רק 2 דברים שלא זכרתי שהכנת (הבובות בבושקה והינשוף) אני פשוט מאוהבת בדברים הכל כך מיוחדים מקוריים ומושלמים שאת מכינה (וגם את הקנקן שלי!! תודה!).
    הסט החדש הזה ממש מהמם ומיוחד! אני לא מבינה איך את יכולה בכלל להיפרד ממנו :):)
    המשיכי להפתיע ולהדהים אותנו בכל פעם מחדש! והמון מזל טוב (וגם לך בקרוב.. מממ...)

    השבמחק
  42. הכלים, יעל, הכי יפים שראיתי- ראיתי אצלך.
    אני כבר יודעת מה אבקש לבית החדש (לכשיבוא יומו) - סט של קערות הגשה מבית הקיפודה!

    אז ברכות על 100 אלף קוראים (מרשים!!!) וברכות על 101 רשומות
    ותכף יומולדת שמח לבלוג!
    ומבין הכלים שאת בנדיבות רבה מציעה אפשרות לזכות בהם- הקערות, כמובן, אך כל דבר שיצא מהתנור שלך ישמח אותי בלי ויכוחים. ולמה זה? עירית לימדה אותי משפט משופר, טוב יותר מ"מה שיוצא אני מרוצה". היא אומרת שעל שביעות הרצון של אחרים אי אפשר לשלוט ולכן המשפט הוא:
    מה שיוצא אני לוקח ולא מתווכח

    (אימצנו)
    וככה בדיוק. אם יתמזל מזלי ואזכה - מה שתתני לי אני לוקחת ולא מתווכחת :-)
    באהבה
    עינבל

    השבמחק
  43. אין לי מלים!! אין לי מלים לתאר כמה אני מתרגשת איתך, כמה אני אוהבת את העבודות שלך, את הצבעוניות שלך, את הדרך שלך ואותך :-)
    מתרגשת יחד איתך ומחכה לעוד ועוד ועוד (גם אם לא ממש "כאן" לאחרונה...)
    מאוהבת בספלים החדשים (היית מאמינה שאני אגיד את זה על קרמיקה?) ואם לא אזכה. אני רוצה לקנות אותם! בחיי!!!
    נשיקות גדולות ושזו תהיה רק ההתחלה ;-)

    השבמחק
  44. יעל,
    המון המון מזל טוב!
    הכלי קרמיקה שלך פשוט מדהימים, אני כל כך אוהבת קרמיקה ושלך פשוט יוצאי דופן ביופיים!
    אני מחכה בקוצר רוח לאיזה קנקן שלך כמו במספר 2 וגם הקערות מהממות!
    את גרמת לי לרצות ללמוד לעשות כלי קרמיקה בעצמי למרות שבחיים אני לא אגיע לרמה שלך.

    שוב מזל טוב- ללא ספק בורכת בידי זהב.

    שחר.

    השבמחק
  45. לא בשביל משהו, אבל: שיואוו - כמה יפים הדברים שלך!
    נאוה נוריאל

    השבמחק
  46. הכל כל כך מקסים וצבעוני (התאהבתי קשות בספלים, אני מודה...
    מזל טוב וממולדת שמייח, אם זה מה שהכנת ליומולדת 101, מחכה בקוצר רוח לראות מה יהיה בחגיגות המליון (בקצב הזה, זה ממש אוטוטו :))
    Miss Moo

    השבמחק
  47. יום הולדת שמח לבלוג!
    אני מאוד מאוד נהנת לקרוא וללמוד ולראות וסתם להביט התמונות...
    הסט החדש מהמם!!! הצבעוניות שלו מושלמת.

    השבמחק
  48. מזל טוב קיפודת! אני עוקבת אחרייך בדריכות בשנה האחרונה, ואוהבת את העבודות שלך במיוחד כי הן מגלמות בתוכן כל כך הרבה שמחה! בתקווה לעוד שנים רבות של פוסטים ויצירות מהממות! :-)

    השבמחק
  49. אני לא יודעת כמה זמן אני "מנויה" לבלוג אבל אני מאד אוהבת לקרוא אותו ובזכותך יש לי כלוב ציפורים וגם "ליין" דובונים..(כריות טרם העזתי...)
    אני מאחלת שתמשיכי לקרוא ולשתף , להצליח בכל שתחפצי

    טלי ל.

    השבמחק
  50. מזל טוב, מקווה לזכות באחד הסטים :)
    מיכל ב.נ.

    השבמחק
  51. יקירתי...מזל טוב מכל הלב..לבלוג, לך על הכשרון הכ"כ ייחודי -הרווח שלנו ואין לך מושג אפילו עד כמה!!!
    איזה כיף היה לרפרף בין כל העבודות ולהיזכר בדברים הנפלאים שהכנת לאורך השנתיים הללו-נגעת ונתת המון השראה להמון אנשים ואני אישית מוקירת תודה על ההיכרות איתך
    אושר גדול היה לראות אותך מדברת על ה...מחכה בקוצר לראות בלייב
    בינתיים אני נהנית מהיצירה שלך...אבל אני אשקר אם אגיד שלא בא לי עוד קצת "קיפודים" בבית שלי (-:
    אוטוטו אשתף ובינתיים נשיקות

    השבמחק
  52. ציטוט של ערן " יעלי תלמד אותי ואני אכין כלים כאלו יפיפיים בדיוק" ומיכלי צועקת "אבל גם אותי"

    השבמחק
  53. מדהים איך הבלוג פתח לך דלת לעולם ומלואו של דברים טובים. מתרגשת יחד איתך במלאת שנתיים לבלוג ו-100 לרשומות. אין ספק שאת השראה גדולה לכולנו.

    השבמחק
  54. וואו! גם אם לא הייתי מכירה אותך מקרוב, אפשר לחוש דרך הפוסטים האחרונים את ההתרגשות והשמחה שמציפים אותך בתקופה הזו. כל כך מרגש ומדבק.
    מתה על כל מה שאת מכינה ושמחה כל פעם מחדש לקבל לתיבה שלי הודעה על פוסט חדש. תמיד צבעוני, תמיד משמח, תמיד מלא השראה.
    סחטיין על ה 100 רשומות (נראה לי בלתי אפשרי), על מאות אלפי הקוראים (בטוחה שגם כמה זואולוגים מאוכזבים נשארו מנויים כי לא עמדו בצבעוניות ההורסת) ובעיקר על השינוי שתארת שהבלוג הזה הכניס לחייך.
    אני יודעת שהיה הרואי והגון מבחינתי לוותר על הבלוגולדה מכיוון שכבר זכיתי אבל אין לי שום כוונות להיות אלטרואיסטית :-) כל כך אוהבת את כלי הקרמיקה שלך ולא מוותרת על הזכות לזכות בעוד.
    רק שמחות וסיבות ליצור,
    נשיקות
    שרון

    השבמחק
  55. זכות כבוד והרבה שמחה היא עבורי להכיר אותך ואני אסירת תודה על הצבעוניות שאתמ כניסה בכל פעם לעולמי, על רוח היצירה ועל הנדיבות הזו שלך, שעולה על גדותיה.
    אין לי ספק שקיפודאים מדופלמים שהגיעו אליך בטעות, תקעו יתד וחוזרים לבקר, כי את מלכת האם הבלתי מעורערת של כל הקיפודים באשר הם.
    מתרגשת ושמחה איתך.
    אוהבת המון
    הילה
    נ.ב אני כזו אגואיסטית, אבל ברור שמתה לזכות בסט... אז לא מוותרת.....

    השבמחק
  56. חופרת... את? הגזמת. כל פוסט שאני קוראת בבלוגים אחרים- אני מיד מרפרפת על התגובות לקרוא את התגובה שלך, קודם כל. כל מילה שלך היא פנינה וכל יצירה שלך מלאה בכל כך הרבה שמחה מדבקת שלא פלא שכולנו שמחות על כל פוסט שאת מעלה.
    כיף לראות את הקולאז'ים של היצירות וכיף לקרוא את ההגיגים וכמובן שיהיה כיף לזכות ביצירות שלך (למרות שכבר זכיתי גם בכלוב שלך וגם, הכי חשוב, בחברות איתך).
    נשיקות, ברכות וחיבוקים,
    רחלי

    השבמחק
  57. ברכות למספר הפוסטים המרשים וגם ליומולדת שלך. אני קוראת אדוקה אך סמויה (לרוב) ונפעמת מהתהליך שעברת יחד עם הבלוג. היצירות שלך נפלאות. כן ירבו.
    ליהי רז

    השבמחק
  58. יעל הכל כ"כ יפה ומושקע !
    התרגשתי לראות את הצילומים היפים..
    כמובן שהקרמיקה מהממת. הצבעים, הפרחים, הגלזורה. מקסים.
    הייתי שמחה בהזדמנות זו גם לבדוק אם יש לך הדרכה לארנב שתפרת ולירקות שיוכלו לשמש אותנו מאד בשנה הבאה בגן הילדים.
    משכנתך איילת הוד השרון

    השבמחק
  59. יעל,

    מזל טוב במלאת שנתיים לבלוגך.
    כל היצרות שלך מאוד מיוחדות ויפות ויש לך סגנון מאוד מיוחד.
    המשיכי לשתף אותנו . אני מאוד אוהבת לקרא אותך.
    פנינה

    השבמחק
  60. מצטרפת למברכים ומאחלת עוד המון פוסטים, יצירות ואהבה.
    מאד אוהבת את הכלים שאת יוצרת, וממשיכה לעקוב אחרייך, מרחוק (כי אילו הייתי גרה בארץ, כבר הייתי לוקחת חלק באחת מהסדנאות שלך).
    בראבו,
    איילת

    השבמחק
  61. קיפודית, ואני דווקא ישבתי שאת צעירה יותר. בת 100+, בחיי שלא רואים עליך את הגיל (אולי הקוצים מסתירים). בכל מקרה, אני בין המכורות לבלוג שלך כי הוא מספק לי טעימה הכי קרובה אלייך.
    מזל טוב יקירתי
    ומליון חיבוקים יפעת קייטס

    השבמחק
  62. איזה יופי של פוסט ויצירות :-) מזל טוב!

    השבמחק
  63. פוסט מקסים, אשמח להשתתף בבלוגולדה כמובן, ובתמורה אני מכינה לך תעסוקה לכוס קפה עם קיטנת היצירה שלי סיבוב 2, שתתחיל ב1 באוגוסט 2011 :-)

    לימיצ

    השבמחק
  64. {מנסה שוב לשלוח את ברכותיי }
    מזל טוב לחגיגות ה100 לבלוג ,שמחה לקרוא את הבלוג וכמובן לראות את עבודותייך המיוחדות והמגוונות
    המשך עשיה פורה
    ענת אס

    השבמחק
  65. אני רוצה! אני רוצה!
    יש פרוטקציה לקרובות משפחה אהובות?

    מענבל פרן פרח (כי יש לך ענבליות מאוד כיוונים במשפחה...)

    השבמחק
  66. אני פה בכלל בשביל לקרוא את התגובות רק מהן אפשר להביןהאיזו אישה מיוחדת מדוייקת ועוצמתית את כל כך שמחה לחזור להיות קרוב פיזית למרות שתמיד מרגשים קרובה גם במרחק מרימה כוס לחיי עוד מאה מדהימים לא פחות , זהר מייקו הגדולה

    השבמחק
  67. וואו! איך אפשר להגיד לא לזה... מאד אוהבת את עבודותייך הלוואי ויצא לי לראותם גם במציאות:) מאחלת לך לפחות עוד 101 פוסטים נוספים...

    השבמחק
  68. איזה כייף, כמה אני אוהבת את העבודות שלך, ואם אפול בהגרלה יש לי אהבה מיוחדת לספלים... חו"צמזה מזל טוב! לחגיגות ה-100 לחגיגת השנתיים... כקוראה קבועה אני יכולה לאחל לך/לנו שתמשיכי כך. תודה אורית ב.

    השבמחק
  69. וואו, כבר שנתיים?? בחיי הזמן רץ כשנהנים, ובבלוג שלך נהנים במיוחד!
    לעוד הרבה שנים של יצירה צבעונית!!

    השבמחק
  70. מותק, תחפרי ותשתפכי כמה שרק בא לך!
    מכל מילה וכל תוצר שלך נודפת איכות נדירה!
    כמובן שתמיד אשמח להעשיר את פריטי קיפודים שלי בעוד כלים אבל אני כאן רק בשביל התגובה.

    את גדולה!
    מיוחדת.
    ססגונית.
    מוכשרת.
    רגישה.
    משובחת.
    ולא מפסיקה להפתיע...

    מזלטוף!

    השבמחק
  71. וזאת שוב פעם אני אחרי שהפצתי אותך אצלי בבלוג
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=598632&blogcode=12610581

    השבמחק
  72. היי,
    אני לא זוכרת אם כבר אמרתי לך או לא, אבל אני כל כך נהנית לקרוא את הבלוג.
    זהו אחד הבלוגים היחידים שאני עוקבת אחריהם (פשוט את כל השאר ביטלתי).

    תודה, תודה ושוב תודה!

    הילה

    השבמחק
  73. בלוג מקסים וצבעוני, שופע יצירתיות בתחומים שונים. הכי התחברתי לכלי קרמיקה. כל כך יפים ועדינים.

    השבמחק
  74. שלום יעל,
    כבר כתבתי פעמים רבות,ואני כותבת גם עכשיו, ה"חפירות"שלך משעשעות,נעימות ומעניינות,כתובות היטב,ואני מאד אוהבת את העבודות שלך.
    מאחלת לך עוד כמה פעמים 100 אלף כניסות,ועוד כמה פעמים 100 רשומות,ועוד הרבה שנים של נחת ובריאות ויצירה.
    שבוע טוב ומבורך – חיה.(מחכה בקוצר רוח לסדנת כרית הקנגורו (בגלל הדובון).

    השבמחק
  75. טוב... אז איך אפשר שלא להגיב? זו תהיה ממש שנאה עצמית... יעל יקרה מזל טוב, אני מקבלת רשומות רבות לא את כולן קוראת, אך את שלך לא מפספסת- תמיד צבעוני ברור ועושה לי המון חשק ליצור. מקווה שאזכה בהגרלה כי זה מקסים!! עדי adiosh1@gmail.com

    השבמחק
  76. לקיפודה הכי לא דוקרנית שיש
    כזה כיף לקרוא את הבלוג שלך - אני פה מההתחלה נהנית מכל רגע ומתכוונת להישאר
    אוהבת'ותך

    השבמחק
  77. יעלי,
    אין כמוך- מוכשרת בידים ובכתיבה:)
    אני נהנת מהפוסטים כל פעם מחדש!
    וכרגל מאוהבת בכוסות והקנקנים, הצלחות והספלים המופלאים שלך!

    השבמחק
  78. תודה על על 101 פוסטים נפלאים!
    וכן ירבו העתידים לבוא!

    כלי הקרמיקה שלך יפהפיים כרגיל (אני מזהה איזה מגע מוזהב בשולי הספל?)

    במה הייתי רוצה לזכות? שאלה קשה.....

    נראה לי שכל צירוף של הכלים היפים האלה ישמח אותי :-) ועכשיו נשאר רק לזכות....

    שבוע טוב!

    דליה ב

    השבמחק
  79. יעל היקרה!
    הגעתי לפני כמה חודשים ממש במקרה אל הבלוג ומאז אני קוראת קבועה!
    התוצרים שלך מקסימים בצבעוניותם ואני נהנית לקרוא כל פעם מחדש!
    מזל טוב לרגל יומולדת שנתיים, שתזכי לעוד שנות בלוג רבות וטובות!

    אסתי.
    esti.nikha@gmail.com

    השבמחק
  80. גיליתי את הבלוג רק בחודש האחרון, קראתי את כל הפוסטים(!) והתמכרתי :)
    מזל טוב ליומולדת שנתיים!
    יעל yaelfestinger@gmail.com

    השבמחק
  81. מזל טוב על השנתיים...
    בלוג מעניין,רק לאחרונה גיליתי אותו אבל אין ספק שזו רק ההתחלה בשבילי..
    בהצלחה!
    סיגל מירון

    השבמחק
  82. איזה כיף של פוסט. כל כך כיף לקרוא אותך, באמת! יש כל כך הרבה שמחה בפוסטים שלך. וממש ממש כיף לקרוא שהבלוג עשה לך טוב, ולא רק רגשות אשם שלא כתבת מספיק, כמו בהרבה בלוגים אחרים. מאחלת לך עוד שנתיים (לפחות!) מלאות בפוסטים וביצירות, ועוד המון פוסטים, תגובות, וכניסות לרוב!

    השבמחק
  83. לקיפודה הכי קיפודית שיש וצבעונית משהו!
    נהנית מאוד מהבלוג שלך ומהרשומות שאת מפרסמת נהנית לקרוא אותך וגם לראות את עושר הצבעוניות והחומרים שאת יוצרת בהם מוצרים כל כך יפים ומשובחים
    מאוהבת בקרמיקה שאת יוצרת זה תחום למוכשרות מאוד לא לחובבנית כמוני אשמח מאוד לזכות בכלים המהממים שלך
    לא הכרתי אותך עדיין פיזית אבל לקרוא את התגובות של הבנות ולהבין כמה את אשה מיוחדת מלאה שמחת חיים ונדיבות ורוחב לב.... רצה לפרסם!
    שלי בוסנינו בכינוי בוסתודום

    השבמחק
  84. http://www.facebook.com/profile.php?id=1561195108

    השבמחק
  85. אילו הספקים בשנתיים , שאפו וכמה יופי יש במקבץ הזה.... מקסים !!!
    תמשיכי לחפור אנחנו נהנות מכל רגע. ובהצלחה לכולנו כי כאלו מתנות שוות אני מאמצת בשמחה.

    השבמחק
  86. מזל טוב!!!! איזה יופי של עבודות. כמו תמיד, נהניתי מהפוסט

    וברור שאני רוצה לזכות... אני מתה על קרמיקה...עבודת יד

    בקיצר, מפרסמת גם בפייסבוק

    השבמחק
  87. וואו...

    לגמרי מפרגנת לך! יש לך בלוג משגע ומלא השראה, מהראשונים שאני פותחת כשיש המון עדכונים במייל...

    בשעה טובה, מאחלת לכולנו שנשמע ממך עוד המון!

    רחל (gutmanyr@gmail.com)

    השבמחק
  88. רק שנתיים? .... (:

    אני כל כך נהנית מהבלוג שלך , הן מהיצירות המדהימות והן מהכתיבה שהיה נדמה לי שעלית לאוויר לפני המון , המון זמן...

    תמשיכי לענג , להדהים וכמובן להצחיק...

    (אם כבר שאלת אז הקערות בעדיפות )

    הרבה ברכות להצלחה.
    קלרה 12

    השבמחק
  89. מזל טוב לבלוג !!!

    וואו איזה בלוגדה מדהימה :-)
    אני כבר הרבה זמן עוקבת בבלוג ונהנית מהעבודות שלך.
    העבודות קרמיקה שלך משגעות !!!

    tistisy@walla.co.il

    השבמחק
  90. איזה כיף של בלוגולדה, תודה!!!
    מזל טוב לבלוג!
    איזה כיף לקרוא את הפוסטים שלך, והעבודות קרמיקה מדהימות. לעוד הרבה חפירות אני מאוד אוהבת ומחכה.
    לימור (לימוריתה)

    השבמחק
  91. פורסם כבר בקיר שלי בפייס.
    לימור

    השבמחק
  92. לראשונה - אגיב גם אגיב !
    אני גיליתי אותך , מסתבר - מאוחר מן היתר פה ... אני עדיין בתחילת הבלוג ועדיין מנסה לעקטב אחרי ה"הפעלות" , לעיתים בהצלחה ולעיתים קרובות מדי - פחות . לא כולנו מוכשרות כמוך , מסתבר - אבל את השראה נהדרת .
    אני מאוהבת בכלים שלך - הצבעוניות וה"רחמיות" שלהם - משובבים את נפשי ובא לי עליהם אש :)
    אז בבקשה - אלוהי הבלוגולדות - הטה חסדך והגרל לי אחד מהסטיםפ המופלאים האלה .
    לוץ מזה - ראיתי אצל דפי את הכריות דובון דלך ואם לא היתה לי פוביית ילדות ממכונות תפירה - הייתי מצטרפת .
    מזל טוב לפוסט ה 101 , כן ירבו .
    G .

    השבמחק
  93. הי יעל ,
    הבלוג שלך מעולה , אוהבת לקרוא את הפוסטים , אמנם לא מגיבה , אז הנה הזדמנות
    לתת את המחמאות ולא להשאירן במוחי הקודח.

    אשמח לקבל קישור לגבי המסגרות לארנקים.
    תודה
    ועשי חייל לפוסט ה- 200
    אסנת

    השבמחק
  94. יו, איך שאני מתרגשת לקרוא את הפוסט שלך!
    להיות אחת מאלו שמלווה אותך בבלוג עוד מימיו הראשונים. את יודעת שאני מאוהבת בעבודות שלך, ובכלל לא משנה אם אלו הכלים המהממים שלך (שאני חולמת עליהם בבית חווה שלי, תודי, תודי שהם יראו נפלא שם!), התפירה המהממם שלך (ואיזה כיף לי שיש לי את כרית הבבושקה ממך, שמחכה ממש לסיום השיפוצים כדי להראות את פניה בגאון ושמחה!) או כל דבר אחר שאת עושה (איך אני מחכה שתתחילי כבר סקראפ! אני בטוחה שיהיה נפלא!
    אז שיהיה המון מזל טוב לשנתיים לבלוג ולרשומת ה 101 לעוד המון המון יצירה, השראה, אהבה וחברוּת.
    נשיקות ממעבר לים יקירתי, מירה
    וכבר עושה SHARE בפייס שלי...

    השבמחק
  95. אוי כל כך הצחקת אותי עם הסיפור של החיפושים בגוגל והרחמים על הזואולוגיםץ.
    אני בגטוחה שחלק מהזואולוגים נשבו בקסמי הקיפודה האנושית ונשארו כמנויים בבלוג שלך
    מזל טוב לחגיגות המאה והמאה אלף ושימשיכו החיים לחייך אלייך

    השבמחק
  96. קראתי את הרשומה הזאת אתמול ואז חזרתי היום לקרוא שוב כי יש פה כל כך הרבה צבע ושפע שלא הצלחתי למצוא אתמול מה להגיד בחיי ובדרך כלל תמיד יש לי מה להגיד :-)
    קיפודה שכמותך אני מאחלת לך עוד הרבה שנים של יצירה וכייף והתפתחות וחברות ומה לא, באמת מגיע לך, הרווחת את זה ביושר עם הכישרון שלך ואישיותך הכובשת! וחוצמזה קערות הקרמיקה שלך מדהימות ביופין, הליין החדש הזה מושלם!

    השבמחק
  97. אלופה....!!!!
    הכל בטוב טעם והרבה צבעוניות.....
    מאחלת לך עוד הרבה פוסטים צבעוניים ומלבבים, רק טוב!!!
    ליטל.ד.

    השבמחק
  98. עוקבת כבר המון המון זמן. נהנית מכל פוסט ופוסט. מהיצירה מהסיפורים מהתמונות. מהכל.
    תודה רבה רבה!
    נילי.

    השבמחק
  99. את מוכשרת כל כך
    אני נהנית מכל פוסט ופוסט!
    תמשיכי להיות כזו יצירתית פעילה ומענינת!!
    המון המון הצלחה בהמשך
    אפרת

    השבמחק
  100. וואו, כבר כ"כ הרבה תגובות!
    את בהחלט מהווה השראה בשבילי, ונראה לי שלא רק לי.
    הכלים מהממים!
    מזל טוב!
    ורד

    השבמחק
  101. קיפודית יקרה!!
    קודם כל המון מזל טוב:)
    הבלוג שלך ואת חוגגים יחד יומולדת וזה כיף גדול!!
    העבודות שלך מקסימות ומרתקות!!
    הכל כל כך מיחוד,אחר ו...קיפודי מאד.את משאירה חותם על כל יצירה שלך!!
    אוהבת במיוחד את עבודות הקרמיקה שלך!!

    השבמחק
  102. וכמובן שפרסמתי בפייסבוק!
    :)
    ורד

    השבמחק
  103. הרבה זמן שלא שוטטתי ברחבי האינטרנט...והנה סוף סוף שיצא לי לשוטט בדיוק ניתקלתי ביום הולדת ה100, כנראה שלא במקרה....נהניתי מאד ממה שכתבת (כמו תמיד), אכן לפעמים אנו מכוונים למשהו אחד ויוצא ...משהו אחר שלא התכוונו...והבמקרה הזה יצא רק טוב....עוד יותר נהניתי מהתוצרים הצבעוניים והמרהיבים והמגוונים, אני מאחלת לך שרק תמשיכי להנות מהיצירה, מהחברויות ובכלל מהחיים.ושמחה על שיצא לי להכיר אותך דרך הבלוג....נקודות

    השבמחק
  104. הכלים שלך מהממים, אני מריירת עליהם בכל פוסט מחדש.
    מזל טוב ליום הולדת לבלוג, מקווה לעוד הרבה פוסטים.
    מאוד אשמח לאחת המתנות (אהבתי ביותר את מתנה 2, זו עם הכד)
    מיקה נ.

    השבמחק
  105. מזל טוב לחגיגות המאה!

    הכלים יפיפיים כתמיד...

    כרמל

    השבמחק
  106. מצטרפת לים התגובות פה, כי אי אפשר שלא לברך אותך על פוסטים מקסימים, בלוג שתענוג לראות והשנתיים שמתקרבות אותן את חוגגת פה. העבודות שלך מקסימות, הכלים יפייפיים, כולם יפים, קשה לבחור. פשוט הכל משגע.
    אז להמשך פורה ומהנה, שתמיד יהיו רק דברים שמחים וטובים לכתוב עליהם ותהני תהני תהני !!!

    השבמחק
  107. העושר והצבעוניות שבפוסט הזה, המגוון הענק הזה של סוגים שונים של יצירות מוקפדות, יצירתיות, מרהיבות, זה הדבר שהכי מייצג את הבלוג המדהים שלך. נהנית ממנו כל השנה, ו..... כמובן שאהנה מסט הקערות או הכוסות המדהימות (את בעיית המשלוח אנחנו יכולת לפתור בקלות (-: )
    ברכות על ציון הדרך המשמעותי,
    עינת ספקטור.

    השבמחק
  108. מזל ש"התרת" לפרסם את הבלוגולדה, ככה גיליתי שהפסקתי לקבל עדכונים, וזהו אחד הבלוגים החביבים עלי.

    ברכות על 100 רשומות.
    על שנתיים לבלוג
    ועל המוני קוראי מרוצים.

    תמשיכי ככה, אנחנו המרוויחות הגדולות, גם בלי זכיה בפרס, ויש לנו אינטרס.

    גחלת לוחשת.

    השבמחק
  109. גם אני מנויה ומכורה לבלוג שלך..
    בהמתנה להכנה זה הכלוב ציפורים :-)
    מאחלת לך עוד המון פוסטים מלאים בצבעוניות ובאושר..
    המשך יצירה מהנה ופורה..

    השבמחק
  110. בהחלט מכובד וצבעוני ויפה אבל הלוו לא לעצור פה 100 זה צעיר !!! (101 זה עדין צעיר...)
    תמשיכי בקצב הזה וההנאה שלנו מובטחת
    אורלי

    השבמחק
  111. לדעתי את הקיפודה הכי רכה שיש.

    מדהים לראות את ההתפתחות שלך ולחשוב על הבלוג ה 100, זה בהחלט לא מובן מאליו. עד כדי כך לא מובן מאליו שהיום התגייסתי לענות לך בבלוג עצמו.

    בכל בלוג וכל עבודה רואים משהו מהנשמה שלך. פשוט כי את לא יודעת לעשות אחרת. וזה הכי מרגש תמיד.
    לגלות עוד צד בנשמה שלך.
    אמרתי לך כבר שצריך לקרוא לך "מגשימת החלומות"... זאת יכולת מופלאה, ברכה של ממש להגשים לך את החלומות.
    מאחלת לך שתמשיכי להגשים את החלומות שלך כי דרכך מוגשמים עוד כמה חלומות של אנשים אחרים.

    אוהבת אותך קודם כל ומ ע ר י צ ה !!!
    סימה

    השבמחק
  112. יעל,
    המון מזל טוב ...
    המשיכי ליצור ולייצר תוצרים מדהימים, וכמובן להנעים את זמננו בפוסטים מרתקים...
    קרן א.ר.

    השבמחק
  113. מזל טוב!
    שימשיך ביצירתיות, מקוריות
    ואנושיות כה רבה.
    נהנית מאוד לבקר
    (גם אם בד"כ לא מגיבה :)
    רונה

    השבמחק
  114. מזל טוב! גם על ה-100,000 וגם על השנתיים!
    לגמרי לא מפליא שהבלוג שלך נוגע בכ"כ הרבה.
    שמחה להשתתף בהגרלה. ואם ייצא- מה שייצא - אהיה בוודאי מרוצה, כי הכל מושלם!
    אני לא מאמינה בקריאה להמונים דרך פרסום בבלוג לבלוגולדה מסויים, ולכן אשאר עם ניסיון יחיד לזכיייה כייפית. :-)
    את ההמלצה שלך יישמתי ורכשתי מס' לא מבוטל של מסגרות מקסימות לארנקים (השתוללתי חחחח :-)))תודה!! המשיכי להנות, לתעד ולשתף.

    השבמחק
  115. יעל יקרה,
    מנויה כבר המון זמן לבלוג, ומוקסמת בכל פעם מחדש המיצירות ומהקסם שלהן.
    את נוגעת בכ"כ הרבה תחומי יצירה ולכל תחום את מעניקה קסם ויחודיות משלו.
    המשיכי ליצור, אנחנו כ"כ נהנות מזה..
    מזל טוב..
    לעוד 100 ויותר
    ריבצוק

    השבמחק
  116. וואו, אילו כלים מדהימים!!! אני מאוד אוהבת כלים מקרמיקה בכלל ואת שלך בפרט!
    אם אזכה, אני רוצה את הספלים המהממים לקפה שאני מרשה לעצמי רק פעם ביום, כך אוכל להתפנק עם קפה טוב בספל משגע :-)
    חוץ מזה אהבתי מאוד את הפוסט הזה ונראה לי שהפסדתי שלא הייתי מנוייה עד עכשיו. לכן מיד נרשמתי לעידכונים בגוגל רידר ואני מקווה לא לפספס שוב...

    השבמחק
  117. בשביל כאלה יצירות, בהחלט שווה לפרסם בבלוג ולקבל הזדמנות נוספת לזכות!
    פירסמתי בתפריט צד בבלוג שלי: http://ayeletbarkay.blogspot.com
    אה, ואיך יכולתי לשכוח - מזל טוב על ציוני הדרך לבלוג! בהחלט הספק נאה מאוד :-)

    השבמחק
  118. בלוג נפלא, משגע ביופיו, עבודות עשירות ומגוונות וכמובן השיתוף בסיפורים המאד מאד מרגשים על השלישיה המדהימה משביחים אותו עוד יותר.
    אני נהנית בכל פוסט מחדש. תודה!!!
    ברכות חמות לציון הדרך! הנאה והצלחה בהמשך!
    מותרת על הזכות להשתתף בהגרלה כי בתי האהובה, אפרת,(שגם לה אח תאום) מפנקת אותי בכלי קרמיקה שהיא מכינה.
    תהלה

    השבמחק
  119. יעל יקרה, מזל טוב! מי היה מאמין - 100 פוסטים, שנתיים, איזה יופי! אשרינו שזכינו.... תמשיכי ליצור ולהנות מהדרך! [וכמובן לשתף אותנו שגם אנחנו נהנה!]

    השבמחק
  120. אחותי,
    א.קראתי שיש רק מגיב זכר אחד אז החלטתי לחזק !
    ב.ראיתי שיש חלוקת מתנת בין המגיבים נכונה אז נעמדתי גם כן בתור...
    ג. מזל טוב לבלוג , עד 1000 ובכלל
    ד.בהשראתך,השתמשתי בקלווים של חולצות (מהציפורים) למנורות הקש החדשות
    ה.בהזדמנות תספרי לי איך הסגאווי
    ביוש,
    אחיך

    השבמחק
  121. איזה יופי, תודה על ההזדמנות לזכות ותודה על האירוח הטוב וההרגשה הביתית במפגש 3 למועדון 09

    הנה הפרסום שלי לבלוגולדה בבלוג האישי שלי

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=2071868

    beky1

    השבמחק
  122. סטים מדהימים וקנדי מדליק!!! תודה על ההזדמנות לזכות :-)

    השבמחק
  123. מזל טוב, אני כל כך נהנית לראות ולקרוא, ואם אזכה באחת מהיצירות המהממות שלך החיוך יתנוסס על שפתיי לחודשיים. (בעיקר הספלים).

    השבמחק
  124. איזה כלים נפלאים!
    מזל טוב לשנתיים, ול 101 פוסטים נפלאים ומהנים!
    מקווה לחזור גם אני בקרוב....

    השבמחק
  125. הפעם תורי לזכות.....

    מזל טוב בוביק...

    נתנאלה

    השבמחק
  126. איזה יופי!!
    הכל פשוט נהדר אהבתי את הכלים מאוד!!

    זהבית שקד

    השבמחק
  127. (זאת הפעם החמישית שאני מנסה להשאיר תגובה ,ןלא נכנעת :o)) )
    אז ככה:
    לקיפודה עם העינים הכי כחולות והחיוך התמידי :o))
    מזל טוב לרשומה המאה ואחת,
    בבלוג הכי צבעוני והכי מגוון בבלוגוספרה,
    לא ףלא שהצלחת למגנט אליך כל כך הרבה קוראות (סליחה וגם קוראים) :o ))

    השבמחק
  128. מזל טוב!
    הבלוג שלך מלא השראה, ומלא הפתעות תמיד! נעים לקרוא אותך ולראות את יצירי כפיך.
    בקיצור- תמשיכי!
    תמרה.

    השבמחק
  129. וואוו - פוסט חגיגי במיוחד!
    אוהבת את הצבעוניות שלך
    והפוסט עם ההדרכה לכלוב ציפורים - מ צויין!!!

    השבמחק
  130. וואוו - פוסט חגיגי במיוחד!
    אוהבת את הצבעוניות שלך
    והפוסט עם ההדרכה לכלוב ציפורים - מצויין!!!
    אורנה ארוך.

    השבמחק
  131. אני קוראת את הפוסט הזה כאשר אני יושבת מול המחשב בריביירה הצרפתית בביקור משפחתי.
    אתמול ביקרתי בעיר קטנה בשם ביוט ושם הם מייצרים כלים בניפוח זכוכית, אבל האמת שהכלים שלך הרבה יותר מהממים.
    גם אני הגעתי במקרה לבלוג שלך ולמען האמת התמכרתי...
    מאחלת לך עוד מאות ואלפים נוספים.
    מזל טוב לימור

    השבמחק
  132. מזל טוב
    את יוצרת דברים מקסימים.
    המשיכי כך עוד שנים רבות.
    בת-עמי

    השבמחק
  133. יום הולדת שנתיים שמח...עוקבת באדיקות אחר הבלוג המקסים והבלוגולדה בכלל משגע...
    הילה

    השבמחק
  134. מקסים!!!
    יש לי חולשה לקרמיקה, ואלו שלך קולעים לי בול טעם!!
    אישית אשמח מאוד לקערות, אבל כמאמר הגננות: מה שיוצא...

    שיהיה יום הולדת שמח!!
    דליה

    השבמחק
  135. מ-שגע!
    הכל כ"כ מקסים. אני בלילה ללא שינה הולכת עם הבלוג שלך אחורה...
    בלוגולדת שמח!
    ליהי

    השבמחק
  136. ו...אני התגובה ה137 , ברכות חמות לפוסט המסכם שנה פוריה מלאת הפתעות והתרגשויות. מאחלת לך מכל הלב להשתבח ולהתחדש במעשה ידיך והרבה שמחה ואושר בחייך. יופי של מוצרים מופקים בהרבה אהבה. ישר כח! חני.

    השבמחק
  137. קיפודים יקרה!
    תודה על בלוג מקסים, על השיתוף, ההדרכות והרעיונות
    העבודות שלך מקסימות - כמובן גם אלו שבבלוגולדה, מקווה לזכות.
    מאחלת לך שפשוט תמשיכי
    נ.ב. אשמח לקישור למסגרות ארנקים

    השבמחק
  138. מזל טוב!!
    תמיד כייף לקפוץ לפה ולראות מה התחדש :)
    אין על הכלים שלך! מ ה מ ם ! !

    נגה כ.

    השבמחק
  139. קיפודה, איזה פוסט מצחיק...
    מזל טוב ותודה על הבלוגולדה, הקרמיקות שלך משו-משו!!

    השבמחק
  140. פרסמתי אצלי בבלוג חלום ילדות
    http://blog.tapuz.co.il/yafiti

    השבמחק
  141. מדהים לאן העולם הוירטואלי לוקח אותנו....
    מזל טוב, את כישרון נדיר.

    השבמחק
  142. מקסימה שכמותך, איזה מזל שיצא לנו להכיר אותך ואת העבודות הנהדרות שלך.
    יש לי על שולחן העבודה שלי, במקום של כבוד הרחק מידיי הילדים שלי, קערה כחולה עם פרחים קטנטנים ואני שומרת עליה מכל משמר, איזה כיף לי.
    נשיקות, מקופלת

    השבמחק
  143. חוץ מהממתקים לעיניים (מיותר לציין שבין כל המקבצים ההוא בצד שמאל למעלה עם המתנה המופלאה שלי הוא המהמם מכל- אני כל כך בת מזל...) דהיינו הצילומים שמסכמים שנתיים של יצירה מגוונת צבעונית ויפיפייה מאין כמוה, הסיכום הטקסטואלי שלך היה מקסים ומשעשע (יכולת לעוף על הקלישאתיות עוד קצת, אנחנו היינו רק נהנים מזה ומתרגשים איתך.)
    ולבסוף הריור המביך שלי על הבלוגולדה (ואם יורשה לי להעיד שאני לא אחת שמריירת על כל חבילת שי) שמעיד יותר מכל מה אני מרגישה כלפי עבודותיך, וכלפייך....
    בקיצור- מזל טוב לחגיגה (אבל טעית- אנחנו צריכות להודות לך!!!!) שרק ימשיך ככה. או אולי יותר- אחרי החידושים עליהם נתבשר בפוסט הבא (ניחשתי נכון?)
    נילי

    השבמחק
  144. רק רציתי לומר....

    יותר נכון לברך לרגל הרשומה ה- 100 (טוב נו, 101) בבלוג המקסים שלך!

    הדר ב.

    השבמחק
  145. אני כמעט ולא מגיבה, אבל העבודות שלך יפהפיות
    והפוסטים שלך תמיד מעניינים, מסקרנים ומעלים חיוך.
    גלית ז.

    השבמחק
  146. ברכות לרגל הרשומה ה-100 אלף!!! את כבר יודעת כמה את מרגשת אותי וכמה אני נהנית לראות את יצירותיך ולקרוא את הגיגייך הנפלאים.
    לנצח אשמור את שני הקופיפים המתוקים ששלחת לי עבור נועם ואורי!
    נשיקות,
    איילת

    השבמחק
  147. איזה כיף שיש יומולדת! ועוד יותר כיף שיש מתנות!!
    הרבה מזל טוב ושפע יצירתיות בהמשך!
    אני חולה על הספלים, אני הולכת על מספר 3, הלוואי!
    מקסימום נארגן החלפה פרטית? עוד יותר הלוואי!

    השבמחק
  148. במקרה התגלגלתי לכאן. נראה לי שאני היחידה בבלוגוספירה שלא הכירה את הבלוג שלך עד היום...איזה פספוס. הולכת להתבייש בצד ולהשלים שנתיים של יצירות מקסימות (עוד לא ראיתי אחורה, אבל מהסקירה שלך כאן והמהמתנה שראיתי שהכנת לנילי ביום ההולדת, מחכה לי השלמה מענגת).
    מזל טוב לשנתיים ולרשומה המאה ואחת ולחיי המאות הבאות!
    ותודה על ההזדמנות לזכות בקנדי הסופר שווה הזה (התאהבתי בכולו).

    השבמחק
  149. ברכות לחגיגות הבלוג!
    הכלים מהממים ויהיה כיף לעלות בגורל ולקבל סט
    אחד.
    לא משנה איזה - הם יפים כולם :)
    מעין פ.

    השבמחק
  150. מזל טוב,
    איזה סיכום מרגש של שנתיים, לא שני עשורים?

    והבלוג קנדי משגע...

    השבמחק
  151. יוווווו...כמה כייף לי שזכיתי להכיר את הבלוג שלך.... :)

    את מדהימה בכשרונך בכל תחום בו את נוגעת ואני מאחלת לך עוד שנים רבות של יצירה, אושר, סיפוק והנאה צרופה מהחיים בכלל...

    אם פתאום באיזה שהיא דרך נס אני אזכה אני אשמח לקבל את הערכה עם הקנקן ושני הספלים...

    בכל מקרה אני אשמח קנות ממך סט כזה בלי קשר - האם זה אפשרי? Pretty pretty please.....

    השבמחק
  152. והנה גם פירסמתי בבלוג שלי

    http://nilich.wordpress.com/2011/07/11/%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA/

    גרופית או לא גרופית?

    השבמחק
  153. מקסים ביותר
    חדשה כאן לבלוג הזה נראה לי שהגעתי בזמן
    יום הולדת שמח וכן ירבו :)

    השבמחק
  154. אני מתביישת שהיה צריך קנדי כדי להזיז אותי לכאן. זהו. נרשמתי, ומעתה אכפר על הבושה...
    דיפדפתי בבלוג שלך, הוא מהמם ובהחלט אני מתכננת לקרא אחורנית גם פוסטים ישנים!
    בפוסט הבא שלי אפרסם את הקנדי.
    מזל טוב לרגל 101 קיפודונים! מאחלת לך עוד המונים!!!
    חיבוק ליאור-חתולי8

    השבמחק
  155. כ"כ נהנתי לקרוא את הפוסט הנהדר הזה !!!
    את יוצרת מדהימה בעיני ואיזה כיף זה לראות כ"כ הרבה מיצירותייך בפוסט אחד !
    המון מזל טוב על הבלוג ! ועל ההזדמנות לזכות במתנה ממך :)
    נשיקות

    השבמחק
  156. יעל היקרה,
    אני עוקבת אחרייך בהנאה רבה כבר זמן רב.
    אני משתפת את היקרים לי וחובבי הז'אנר (ביניהם אחותי היקרה) בפוסטים השונים שאת מפרסמת.
    אני נהנית מהכל- הציורים שלך מרהיבים. הקרמיקה- מעוררת קנאה וכל כך יפה... (גם אני רוצה להכין... או לפחות לזכות...), התפירה.
    והכל נעשה בהומור אופייני ואופטימיות מדבקת...
    יישר כח...
    מאחלת לך עוד שנים רבות של יצירה מלבבת... אני מבטיחה להמשיך לעקוב...

    estushale

    השבמחק
  157. מזל טוב לרשומת ה - 101 ויום הולדת שנתיים .. איך שהזמן עובר מהר .
    היה כייף לקרוא ,לראות ולהיזכר בכל הכישרון והצבעוניות הנפלאה של עבודותיך .
    מאחלת לך עוד הרבה שנים של יצירה ושיתוף .
    במידה ואזכה אשמח במיוחד לקערות אבל כמובן שהכל התקבל בברכה אוהבת את כל יצירות הקרמיקה שלך :)

    השבמחק
  158. ברכות לרגל ה101 קיפודים,
    נהנית לקרוא
    המשיכי ליצור ולהנות

    השבמחק
  159. מזל טוב לבלוג
    העבודות שלך בכלל והקרמיקה בפרט מאמממממות
    ישר כח

    השבמחק
  160. קולולולולולולולולו מזל-טוב על ה- 101.
    איזה פוסט צבעוני ביותר ומשובב עין.
    לגבי הבלוגלדה בשבילי מה שיוצא אני מרוצה, ויי כל-כך רוצה לזכות כל-כך אוהבת את החימר שלך!!!

    השבמחק
  161. יעל, הכל כלכך יפה והצבעוניות היחודית שלך נהדרת
    גם אני רוצה קיפודים בבית... מי לא היה רוצה ??
    מזל טוב
    על.....
    ההתחזקות
    ההתפתחות
    האומנותיות
    וגם.... על הפוס ה-100 שלך.. אני זוכרת את ההתחלה :)

    השבמחק
  162. מזל טוב!
    המשך יצירה נפלאה ועוד הרבה הרבה פוסטים.

    השבמחק
  163. יעל
    קודם כל מזל טוב....
    ואז המון הצלחה בהמשך, הנאה גדולה היא לשוטט בבלוג שלך.
    הלן

    השבמחק
  164. איזה יופי איזה יופי, מזל טוב!

    השבמחק
  165. מזל טוב על שנתיים של בלוג מופלא!
    אני מהקוראות השקטות, אבל בשקט בשקט מעריכה מאוד את היצירות המופלאות שלך, את הצבעוניות המקסימה, את הקווים הנקיים והסטייל...
    בקיצור, תמיד כיף לקבל עדכונים ממך!

    השבמחק
  166. מזל טוב, הכל כל כך מקסים!
    שרה ב.

    השבמחק
  167. מגניב 101 פוסט-קיפודים (כמו 101 כלבים).

    אז 101 ברכות ולעוד המון שנים של יצירה בכל התחומים.
    הצחקת אותי מאוד עם החיפושים.

    התוצרים שלך יפיפיים. הכד הורוד מ-ע-ל-ף, ולא רק הוא פשוט 'עשה לי את זה'.

    שתהיה שנה מדהימה והחשוב ביותר בריאה.

    השבמחק
  168. פרסמתי גם בפייס.

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000897382957

    השבמחק
  169. אני לא יודעת איך קרה שדווקא היום הגעתי במקרה לבלוג שלך (שוב, כנראה מילת חיפשו לא ממש קשורה :)) אבל הוא נכנס ישירות למועדפים, ובתקווה שברגע שיסתיימו המבחנים אוכל להתחיל לעבוד...
    מזל טוב לחגיגות!
    ענת

    השבמחק
  170. יאאא זה יפיפה! אשמח לקבל כל אחד מהם, הם פשוט מהממים אחד אחד!
    פירסמתי גם בבלוג:
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=2073718

    תודה רבה!

    השבמחק
  171. אני תוהה איך אני עוד לא מנויה על הבלוג הזה! אבל מה זה חשוב :) העיקר שאני כאן.. אני תמיד מסתבכת עם ישראבלוג אבל מעיון קצרצק ברור לי שזה בלוג שאנ י ממש ממש ממש רוצה להתעדכן בכל פעם שעולה בו פוסט חדש.

    בכל מקרה, הקרמיקות משגעות!
    את יודעת את זה, אבל אולי נחמד לך לשמוע בכל פעם מחדש- את נורא מוכשרת!

    מזל טוב גדול לחגיגות השנתיים!

    התאהבתי בקערה התכלת..

    סתיו בלוס

    השבמחק
  172. מזל טוב לרגל 101 הפוסטים! עבודות הקרמיקה והיצירה שלך מדהימות ומספקות השראה!
    עדי דגן

    השבמחק
  173. מזל טוב והכילים ממש מהמ
    מים

    נעמי לוי

    השבמחק
  174. מזל טוב לחגיגות השנתיים!

    אמנם לא מנויה קבועה, אך נכנסת מדי פעם ומיד מתפעלת ומשלימה את מה שהחסרתי...
    היצירה שלך קסומה, והקרמיקה במיוחד!

    אהבתי מאוד את הקערות אך אשמח לכל דבר ממעשה ידיך...

    אמונה כהן

    השבמחק
  175. בלוגולדה נהדרת - ברכות ליום הולדת שנתיים לבלוג הנהדר הזה - ב19 ליולי גם אני חוגגת - תחזיקי חזק - 50 שנה לביחד שלי עם בן זוגי - וואו מענין איפה יהיה הבלוג הזה ביום הולדתו ה 50 :)

    השבמחק
  176. יעל יקרה, אין ספק שאת אלופה ממש!!!!
    מזל טוב על הפוסט ה-101 מזל טוב ליום הולדת שנתיים
    אני נהנית לקרוא מתחילתו, המון הומור המון צבע גם בכתיבה. יצירות צבעוניות, מדויקות ומאלפות לאורך כל הדרך.הקרמיקה בעיקר וברור שכל השאר.
    מאחלת לך המשך מוצלח ושנמשיך להנות מהשיתוף.
    הבלוגולדה מביעה המון רוחב לב ונתינה. יישר כח!!!!

    נילי-סנורקה

    השבמחק
  177. וואו, מזל טוב!!
    הבלוג שלך מקסים,הדברים שאת עושה משגעים, וטוב שכבר שנתיים אפשר לקרוא ולראות מה את עושה,
    הרבה הצלחה גם בהמשך,
    והכלים מדהימים...

    שוב מזל טוב!

    תֹם

    השבמחק
  178. קיפודה מקסימה
    איזה כיף לך שאת עושה כאלו דברים יפים
    מזל טוב
    מיכל זלצר

    השבמחק
  179. קיפודה מקסימה,

    הבלוג מקסים ומז"ט ליומולדת שנתיים!

    טל 03

    השבמחק
  180. כמה שאת מאושרת מכל רשומה גם אני מאושרת, כשהמייל מראה על רשומה חדשה מקיפודים אני יודעת שתהייה לי המון נחת רוח השראה ויופי של צבע בעיניים (יש לי עיניים כחולות תמיד....) איזה יופי המשיכי לשמוח ולשמח , על זה נאמר זה נהנה וגם זה נהנה.

    השבמחק
  181. איזו חגיגה ואיזה בלוגקנדי מהמם!!
    הלואי עלי :-)
    יאמה

    השבמחק
  182. מזל טוב! באמת יש לך בלוג כייפי לאללה. שירה בו.

    השבמחק
  183. איזה ממתק נדיב ומתוק!
    מזל טוב ליומולדת! כיף להיות מנויה ולהנות מהתוצרים!

    ריקי נ.

    השבמחק
  184. וואי הכלים פשוט מהממים!!! והעבודות שלך כיף לשטוף את העיניים.
    מזל טוב!

    השבמחק
  185. הפעם אני כל כך רוצה לזכות אז גם אני משאירה תגובה
    אין עליל מוכשרת נחמדה ומיוחדת....

    דנדשה- פנינה

    השבמחק
  186. מזל טוב! עוד הרבה שנים פוריות לפחות כאלו
    טלי נה

    השבמחק
  187. גמני רוצההה!!
    אני די לרקרית-אני לא נוטה להגיב הרבה, אבל הפעם אגיב, אם זה מעלה את סיכויי לזכות בכלים המהממים האלה...! חוץ מזה שמגיע לך אחרי שנתיים התמדה (וואוו...)
    מזל טוב יעל והמון הצלחה!
    לא-מגיבה סדרתית,
    רייזל

    השבמחק
  188. יש לך יצירות מהממות, עדינות , צבעוניות ושמחות.
    תודה !
    אורית

    השבמחק
  189. מזל טוב לבלוג ומזל טוב לך, מאחלת לך שתמשיכי ליצור ומלא אושר

    השבמחק
  190. וואו, איך רק עכשיו הגעתי לכאן?
    טוב, אני כבר כזו לא מעודכנת...
    אז קודם כל מזל טוב לבלוג על החגיגות הכפולות, ולנו על שזכינו בך...
    ובינתיים כל שיש לי להוסיף הוא שהפוסט המסכם הזה מרגש ומלבב כאחד, ואני ממש נהנית מכל העושר שיש בו, וחוזרת עכשיו לגלול למעלה ולהציץ שוב בהכל... :-)

    ענבר/BarBima

    השבמחק
  191. הכל הכל אני רוצה כאן, במיוחד את המטרושקות (שבילדותי נקראו בבושקות. ממש כמו שגיאורגיה הייתה גרוזיה..). אין לי בלוג אבל אפרסם בפייסבוק, זה נחשב?:)
    טלי ו.

    השבמחק
  192. הי איזה יופי של עבודות. הגעתי אליך מהקישור של דפי ממסטיקים. אני עדיין חדשה בתחום.
    חדוה -אמנות התחרה בנייר
    www.facebook.com/pages/mnwt-hthrh-bnyyr/190174561003246

    השבמחק
  193. פשוט מהמם! בכל פעם כיף לקרוא מחדש, ממש עושה חשק לקחת הפסקה מהשגרה העמוסה וליצור, הדס

    השבמחק
  194. מתאים לי בול!!!
    תגידי, כשאת מסתכלת על הקולאז'ים שהעלית כאן,מה את חושבת לעצמך? ... נכון שאפילו אותך זה מרשים גם התמונות וגם העובדות?! 100,000 כניסות?! למרות שבגדול אני לא מתפלאת - הבלוג שלך מדהים ואת משהו מיוחד במינו!!!
    אז מזל טוב לקראת הקילומטר ה- 101 ורק שתדעי שהרווח הוא בעיני שלנו לגמרי.
    תודה על ההזדמנות לזכות בכלים המושלמים שלך {מתאים לי בול!! כבר אמרתי ???}
    ואת הבלוגולדה אני מפרסמת בקומונה "המפתח ליצירה"
    http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=25367&msgid=47862560 אני מפרסמת גם ב"נישה הצפונית" אומנם זו קומונה סגורה ובכל זאת - http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=34441&msgid=47862573
    נשיקות
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  195. מזל טוב!!!
    וואו הכלים יפים מאוד והייתי שמחה שיהיו לי כרלה, במיוחד הקנקן הקטן עם שתי הכוסות והקערות... להתעלף... על מי אני עובדת... הכל יפה... מה שיוצא אני מרוצה!
    אין לי עדיין בלוג ...
    שמי זהבית אטיאס המכונה "שובל של כוכבים"
    ZOHAR525@BEZEQINT.NET
    אז שוב המון המון מזל טוב ובהצלחה בהמשך.... זהבית

    השבמחק
  196. יוווו, איזה כיף לגלות אותך!!!
    תודה רבה על האפשרות לזכות ביופי הזה...
    סוף שבוע מקסים (-:
    דנה.

    השבמחק
  197. איזה כיף!
    נעים מאוד להכיר!
    ענת ט
    anat1986@yahoo.com

    השבמחק
  198. לא כל יום פוגשים יוצרת כל כך רב-גונית שכמוך, ובכל אחד מהתחומים פיתחת מומחיות אמיתי- אני מסירה בפנייך את הכובע.
    בענייני הקרמיקה אני יודעת שעם איילת אפשר לנסוק לגבהים שלא חולמים עליהם, אין כמוה!
    יעלי כ.

    השבמחק
  199. קודם כל , המון מזל טוב :)
    וכל התגובות והמחמאות הן לא סתם- הבלוג שלך צבעוני, שמח, ואת משפריצה כשרון לכל עבר! כל הכבוד!

    השבמחק