יום שני, 13 במאי 2013

עוד מעט כמעט…

*
זהו, אנחנו כבר כמעט שם… ב"חלומות בתחנה"!

כל הפסים פוספסו, עוטרו וטופלו באהבה -



המכחול סיים לצייר את כל הפרחים -


וגם התחדשנו בשלל צבעים -



סלי החימר התייפיפו בסרטים צבעוניים -


שקיות ההפתעה גוהצו -


וכבר מלאות באהבה -


המון המון ארגזים מלאים בכלים נערמו בערימות -


קיפודים התמגנטו -


ואנחנו, צוות קיפודים (הינשוף ואני :-) ) נחכה בסבלנות עוד כמה ימים ונפגוש אתכם, שם -

חלומות בתחנה
(ביריד יציגו עוד המון מציגים שווים, הפירוט של כולם נמצא כאן, ולמי שיש פייסבוק מומלץ להצטרף כאן)

* אני לא ערוכה לקבל כרטיסי אשראי, ובכלל ביריד מומלץ להצטייד במזומן

קיפודים כרטיס 10 על 10
פוסט אחרון לפני, מחכים לפגוש אתכם בשמחה והתרגשות...



חג שבועות שמח!

*

17 תגובות:

  1. איזה יופי!
    אני כל כך מצטערת שלא אוכל להגיע.... אני מחכה כבר הרבה זמן לראות את כל היופי הזה בעיניים :-) אצטרך לחכות לפעם הבאה.

    מאחלת לך המון הצלחה ביריד המקסים הזה, ושכל הכלים ימצאו בתים אוהבים.

    השבמחק
  2. שיהיה בהצלחה ולמה לא מיגנטט גם את הינשוף?

    השבמחק
  3. הכלים מדהימים ושופעי צבע מזמין.. ואם לא אצליח להגיע לתחנה? איך אזכה לרכוש מהכלים האלה? אולי אל תקחי את כולם ותשאירי חלק בצד?
    בכל מקרה, תהני ובהצלחה רבה!!

    השבמחק
  4. נהדר נהדר,
    נראה שיהיה מוצלח ביותר!
    <3

    השבמחק
  5. שיהיה בהצלחה ושתחזרי בידיים ריקות מכלים ומלאות באהבה!

    השבמחק
  6. מקסים. בהצלחה גדולה

    השבמחק
  7. ואוו, מקסימים,
    איזה כמות! איך הספקת להכין כל כך הרבה?? את הרי בנוסף גם עובדת בעבודה "רגילה,.
    בהצלחה רבה
    ליאת

    השבמחק
  8. יופי של כלים!
    בטוחה שכולם ימצאו בית חדש ואוהב :-)
    אני כפי הנראה לא אוכל להגיע...

    בהצלחה!
    וחג שמח!
    דליה ב

    השבמחק
  9. שמתי עין על הקערות. הן מקסימות. מתכננת לפנק את עצמי באחת כזו (: בטוחה שיהיה מושלם! בהצלחה (:

    השבמחק
  10. הכול נראה כל כך יפה ומזמין. שיהיה בהצלחה ושתחזרו עם אוטו ריק!!

    השבמחק
  11. הכול נראה כל כך יפה ומזמין. שיהיה בהצלחה ושתחזרו עם אוטו ריק!!

    השבמחק
  12. כמה צבע ויופי!!!
    שיהיה המון המון בהצלחה ובכיף!
    אבוא לביקור ;-)
    נשיקות

    השבמחק
  13. בהצלחה ובהנאה. הכלים מקסימים וההשקעה שלך מדהימה, מגנטים, שקיות תפורות, אין כמוך!

    השבמחק
  14. הכל פשוט משגע!!

    זהבית שקד

    השבמחק
  15. טוב שנזכרתי להגיב :)
    אבל... יש לי יתרון שראיתי את כל היופי הזה בלייב :)
    ואני יכולה להגיד שידעתי שתצליחי !
    הכל משגע ומלא בצבעוניות המדהימה שלך !
    אוהבת !
    LoolaB

    השבמחק
  16. ראיתי תמונה של הסל החמוד שלי.....
    היה מעולה, כייף שנפגשנו, תודה על הפתעת הקיפוד המתוק♥
    נשיבוקים♥

    השבמחק