יום ראשון, 14 בפברואר 2010

שלושה חודשים ושלוש מסרגות…

*

לפני שלושה חודשים (כבר עברו?) השתתפתי במפגש פורום YNET, שם נתקלתי, אצל אלונה ארובס, שהיא "מלכת הצמר" שלי…, בחבילות מהצמר הזה, גולן של ויטלגו, שהצבעים בצילום עושים לו עוול – ופשוט לא יכולתי לעמוד בפניו!

IMG_1226

ומכיוון שאני מהמעצבנות האלו שיודעות בדיוק בדיוק איך הבגדים שלהן צריכים להיראות, רק שלצערן עוד אף אחד לא ייצר את זה… אז התירוץ הרגעי לקניית כמה חבילות היה, שאני אסרוג לעצמי אפודה זרוקה, בגזרת גופיה, עם מיפתחים רחבים – משהו שיכולתי לצייר בעיני רוחי.

בדמיוני ראיתי את עצמי יושבת לי מול הטלויזיה בערבי החורף ומלהטטת במסרגות – במציאות, שכחתי שכבר חודשים לא ראיתי טלויזיה, שאין חורף, ושאחיזת המסרגות שלי היא יותר ברווזית מאשר להטוטית… ובכל אופן – לאחר כחודשיים (!) הסתיימה סריגת החלקים הקדמי והאחורי (אין לי הוראות – רק ניסוי וטעיה) בשתי מסרגות, ותוך התיעצות עם להטוטנית צמר אמיתית אצלי בעבודה, החלטנו שאת חיבור שני החלקים זה לזה, ואת שורות הסגירה בצוואר ובכתפיים – אני עושה במסרגה אחת (לצורך העניין למדתי סוף סוף לעשות חצאי עמודים!)– כדי שיצא קצת מיוחד.

ולהלן התוצאות – חזית :

IMG_1230

גב:

IMG_1219

חיבור במסרגה אחת – חצי עמוד.

IMG_1228 פתחים – שני סיבובים של חצי עמוד.

IMG_1220

IMG_1221

אני אפילו מרוצה מהתוצאה, שלמרבה הפלא יושבת עלי "בהזמנה"– אבל בגלל מזג האויר החמסיני – הפוסט ישאר ללא תצוגת תכלית…

*

ומכיוון שכל כך אהבתי את הצמר הזה – צירפתי מעט ממנו, מגולגל על ענף כחלק ממתנה מפנקת ששלחתי - שכללה גם ספל, בד פרפרים אהוב, אבן "מדברת" ו...

IMG_1185

וסלסלת עיתונים קטנה וסרבנית צילום–

IMG_1187

*

ואם בעיתונים עסקינן – ולשאלותיכן מהפוסט הקודם- אז ככה : העיתונים בהן אני השתמשתי הם עיתוני יום רגילים לגמרי, כלומר – המרקם הכי פשוט שיש. בסוף העבודה צבעתי את המשטחים (או הסלסלות) בצבע אקריל לעץ מדולל במים, (בסגנון ווש). כשהתייבשו שני הצדדים – מרחתי לכה קריסטלית בשכבה נדיבה מ א ו ד.

קיבלתי כמה בקשות להעלות הדרכה לפלייסמנטים, מכיוון שזה עלול לקחת קצת זמן - מצאתי איזשהו קישור להדרכה מאוד ישנה של הסלסלה מהרצועות השטוחות (כמו זו למעלה), ההדרכה מתחילה בעמוד 11 בקישור הזה , (ובאופן מוזר אין בקישור שום קרדיט) והיא מהווה בסיס מצויין ליצירת פלייסמנטים, רק שעל מנת ליצור פלייסמנט, במקום סלסלה, פשוט תיצרו שתי וערב שטוח לאיזה גודל שעולה על רוחכן ותסגרו על פי ההדרכה או בכל דרך הדבקה אחרת שיוצרת גימור יפה.

*

30 תגובות:

  1. וואו, הגופייה מקסימה!! תתחדשי!
    ותודה על ההדרכה, אני אלך להסתכל, כי גם אני רציתי לבקש :-)

    השבמחק
  2. גופייה מקסימה! צבעים משגעים!
    ואיזה כייף למקבלת המתנה ועכשיו אני הולכת לראות את ההדרכה בקישור :-)
    שבוע טוב ותודה על הלינק X

    השבמחק
  3. הגופיה מקסימה ונראית בול את!

    השבמחק
  4. בחיי לא ידעתי שאת גם סורגת, נו באמת בחיי שאת יודעת לעשות הכל ועל הצד הטוב ביותר! מדי פעם מתקיים ערב "סבתות" סורגות מלווה באוכל וקשקשת ולדעתי את מכירה את כולן, אני אספר לך פעם הבאה שיתקיים ואם יתחשק לך תוכלי לבוא וללמוד גם איך עושים עמוד שלם :-))
    הרעיון של ליפוף על עץ - שוס! אני מאמצת!

    השבמחק
  5. איי איי איי איזה יופי!!
    אבל רוצים תמונה מדוגמנת של דוגמנית הבית :-))
    כל הכבוד על החזרה לסריגה, לא ידעתי שאת בנוסף גם סורגת.

    השבמחק
  6. מדליק!
    ותודה על הקישור!

    ננה_בננה

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  8. תודה על הקישור. הצמר עצמו משגע (שלא לדבר על הגופיה-באמת מזג האויר בא לך בהזמנה
    והמתנה המפנקת - וואו (האבנים שלך מקסימות כ"כ-לא זוכרת אם כבר אמרתי לך אחרי ששלחת לי את הקישור)

    השבמחק
  9. גופייה מקסימה וצבעונית בדיוק כמוך :-)
    וסט הפינוק נראה מושלם!!!

    השבמחק
  10. גופייה לעניין!
    טוב, אני כבר הבנתי במפגש, שאת גם סורגת!! וראיתי כמה נדלקת על החוט, ובצדק..!! עוד ראיתי...איך ידעת בדיוק למקד מטרה! כל הכבוד!
    כאן בקישור אני שולחת לך מקבץ, שלם אמנם, (לא ניתן לצרף רק תמונה בתגובה..), אבל המקבץ מכיל גם צעיף גלי שסרגתי, בדיוק מאותו חוט - אותו הגוון. הגוון באמת קשה לצילום, אבל שיהיה מעין "וידוא ממצה" נוסף. :-):
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1615225

    אוהבת את הראש הפתוח ביצירה שלך, לכוון לגזרה ולבצע בהתאם לתמונה שבראש. בהחלט מזדהה עם הצורך בעיצוב עצמי.
    תתחדשי על החצי עמוד! בטוחה שיהיה קטן עלייך ללמוד את ה"טכניקה" של כל התכים, אם רק תרצי, וכל הרעיון בקרושה הוא למקם את התכים במיקומים שונים, בהתאם לגזרה ודוגמא רצויה.
    אשמח גם אני להשתתף בערב סבתות, שציינה הזיקוקית, ולפגוש אותך שוב.
    :-)

    השבמחק
  11. ותודה רבה!המשך יצירה פורייה ויפה :-))

    השבמחק
  12. הערב סבתות אגב מורכב מבנות צעירות....(-:
    ויופי של תוצרים.
    הגופיה נהדרת.את אלופה.
    קינשסה

    השבמחק
  13. האהבה ניבטת מכל דבר את נוגעת בו
    איילת

    השבמחק
  14. גם סורגת, אה? אז מה את לא עושה? או ליתר דיוק - מה את לא עושה בהצלחה?
    אולי רק תאום ציפיות עם מזג האויר (-:

    השבמחק
  15. זה מקסים ונראה כל כך את - צבעוני ומיוחד, אז רוצים תמונה בבקשה...

    השבמחק
  16. נהדרת האפודה ! וברור שאת יודעת לסרוג הראית פה שני סוודרים שסרגת לאיש שלך...לא שוכחים את זה. המתנה נהדרת אחלה רעיון לתת צמר במתנה. ואולי אם שתינו נלך למפגש סורגות ניפגש סופסוף?

    השבמחק
  17. יעלי יקירתי,
    את ממשיכה להדהים בכל המישורים! גם יפה, גם אופה וגם סורגת!!!
    הסבתאות מתקרבת!
    (אפילו לי זה קרה ואפילו בצבעים דומים - סרגתי לגיל ולאיתמר אפודות!!!)
    איזה כיף של דודה...
    העוזרת שלי התלהבה מהכוסות וביקשה לקנות אותן!!!- העברתי לה מסר ברור שהיא אפילו לא שוטפת אותן כדי שלא תשברנה בטעות!!!
    והמחמאות- לך- באהבה רבה!!!

    השבמחק
  18. בשעה טובה ומזל טוב להולדת האפודה! הצבעים ממש לא דומים ובמציאות היא הרבה יותר את.יש שארית לצעיף? (:

    השבמחק
  19. איזו אפודה נהדרת!
    אז מה, לא רואה טלוויזיה, בגלל זה נשאר לך כל כך הרבה זמן ליצירה :-)
    תודה על הקישור לאריגת העיתונים, מקווה שאגיע לזה בקרוב.

    השבמחק
  20. טוב אז ככה....לא מוותרת על תמונה עם הדוגמנית!!! הצמר משגע וממה שיצא ממנו מקסים! אני מאוהבת בו והפרוייקט מתבשל אצלי ונמצא כבר בתהליך מתקדם....בקרוב ישלח אליך ויהיה אצלי פוסט איך השתמשתי בדברים המטריפים המפנקים ומלאי האהבה האלה! תודה! וחוץ מזה היום גיליתי בזכות הפוסט שלך שאצל קיפודים אורך ההריון הוא שלושה חודשים. ואגב אם את יודעת חצי עמוד את תביני כל מה שכתבתי בחוברת בלי בעיה....נשיקות

    השבמחק
  21. את *גם* סורגת?
    מצאה כן בעיני הגופיה הזאת, ויש לי הרגשה, מבלי להכיר אותך, שהיא בדיוק את.

    השבמחק
  22. בתור אחת שלא יודעת אפילו איך אוחזים במסרגות את נראית לי מקצוענית למדי ולא ברוזית כלל וכלל, תכניסי את עצמך לתוך האפודה כדי שנראה אותה במלוא הדרה, אבל גם כך אפשר להתרשם ממנה לטובה....

    השבמחק
  23. כל הכבוד! הסריגה שלך מקסימה והצמר מיוחד
    והמתנה נראית מפנקת!!!

    השבמחק
  24. אחלה גופיה. אני גם התלהבתי מהצמר ומהצבעים האלה בדיוק וסרגתי צעיף לפי הדרכה בבלוג של כלנית. הצמר פשוט יפהפה.
    גורים.

    השבמחק
  25. כל הכבוד!!!! יצא משגע!!!!!
    הצבעים מקסימים :):)
    ותודה על ההדרכה!

    השבמחק
  26. אפודה משגעת ועוד כל הכבוד, על עוד כשרון שלך!


    מיכל

    השבמחק
  27. טוב, דבר ראשון, אני ממש מזדהה, גם אני תמיד יודעת בדיוק איך אני צריכה להתלבש, רק שעוד לא המציאו את זה... אבל בניגוד אלייך, אין סיכוי אפילו שאני אצליח לסרוג כזאת אפודה משגעת, עם כזאת צבעוניות.
    וכל שאר הדברים כל כך מקוריים ויפים (סלי הנייר האלה זה משהו מדהים)
    נשיקות

    השבמחק
  28. סריג יפה מאוד. לא מזמן ראיתי כתבה בערוץ 2 שהסריגה חוזרת לאופנה. כנראה שיצור ההמוני בסין לעולם לא יחליף את העבודה הידנית שנעשית באהבה.

    השבמחק