יום ראשון, 21 בפברואר 2010

סושיהיה

*

ליערה, חיילת הבית, מלאו השבוע 20. את יום הולדתה היא בילתה בסדרת שטח, בבסיס שהוא, בשבילנו, הכי חור נידח בעולם, אבל בשבילה הוא המקום הנפלא ביותר עלי אדמות… כן, החיילת הג'ינג'ית שלנו, כבר מזמן הוכיחה לנו שבמיוחד בשבילה המציאו את המשפט "השמיים הם הגבול". לוקחת את הצבא מאוד ברצינות, והיא מבחינתנו המועמדת האולטימטיבית להחליף את הרמטכ"ל. סדרת שטח בשבילה זה "כיף" גם אם זה אומר שהיא בלי פלאפון (ובלי מקלחת) ביומולדת שלה…

אז מה חסר בבסיס שהוא הכי חור נידח אבל הכי נפלא בעולם? סושי כמובן… ולכן החלטתי לתפור לה ערכת סושי לבד שתבטא את זה שזהו המאכל האולטימטיבי האהוב עליה, וגם שתהיה לה ממנו מזכרת קטנה בבסיס -

IMG_1320

IMG_1308

IMG_1316

הסושי נתפר לפי הדרכה לרולים מכאן, וכל השאר על פי תמונות שלא לוו בהדרכה – די להקיש FELT SUSHI בגוגל ולקבל מבחר נאה של רעיונות…

IMG_1325

קומבינציית הסושי תוכננה כך שתכנס לקופסא של סושיה סטנדרטית:

IMG_1328

IMG_1312

ערכת הסושי קיבלה עטיפת קרטון משודרגת תואמת שיהיה ברור איזה סושי הכי שווה בבסיס…

IMG_1332

IMG_1319

הערכה התקבלה בתגובת "איזה מגניב" מה שאומר ששיחקתי אותה…! :-)

31 תגובות:

  1. פחחחח.. אני הייתי אוכלת את הערכה, כמה שהיא נראית אמיתית...
    וואו, איזה השקעה וכמה סבלנות!

    תגידי יש מצב את תופרת לי שרימפס קלאמרי?...

    השבמחק
  2. יווו זה מקסים
    מתנה נהדרת וממש מושקעת!

    השבמחק
  3. מגניבבבבבבבבבבב לגמרי!
    בואנה את מצ'ו מצ'ו!!
    אחללה ראש יש לך :-))

    השבמחק
  4. וואווו! אני זוכרת את התוכניות להכין את זה! יצא פשוט נפלא!! הסושי נראים יפהפיים וטעימים!

    השבמחק
  5. אפילו לי (שונאת סושי שכמוני) זה נראה יאמי לחלוטין.
    משגע בצבעוניות ולא פלא שהתקבל בכזו התלהבות - אין עלייך, כבר אמרנו?

    השבמחק
  6. מגניב ביותר!!!!!!!
    את "אם הבית" הכי מגניבה שיש!!!

    השבמחק
  7. יוווו, וזה אכן מגניב בטירופים - אהבתי לאללה!!

    השבמחק
  8. אין לי מילים-
    מגניב מגניב מגניב, מטריף מטריף מטריף!
    אני חייבת לנסות!
    שוס מטורף!

    השבמחק
  9. יעלי
    איזה רעיון נפלא וביצוע יצירתי.
    יופי של מזון מרענן....
    מזל טוב קינשסה

    השבמחק
  10. מזל טוב לחיילת הבית,
    ולך יעל יש ראש טוב, מלאה בהומור
    יופי של רעיון וביצוע מושלם
    נילי-סנורקה

    השבמחק
  11. מזל טוב לחיילת הבית
    היצירתיות שלך היא משהו משהו......

    השבמחק
  12. איזה יופי, אהבתי מאוד את הג'ינגר. מדהים כמה שהלבד הוא חומר ורסטילי. אפשר לעשות ממנו כמעט הכל. כמובן שתנאי בסיסי הוא כשרון כמו שלך(: מזל טוב לחיילת!

    השבמחק
  13. באמת מגניב! מזל טוב!!!

    השבמחק
  14. את אלופה!!!!
    אני רק מדמיינת אותה בבסיס ברגע של געגוע, פותחת את הסושי...
    איזה אושר שזה מביא.
    יעל- את מדהימה!!!!
    הילה696

    השבמחק
  15. איזה רעיון מקורי, בחיים לא הייתי חושבת על זה (וגם אם הייתי חושבת- בטוח לא הייתי עושה).
    מגניב.

    השבמחק
  16. אוי לאכול את זה ולאכול אותך מוכשרת אחת! זה פשוט מטמטם-גם הרעיון וגם הביצוע. מזל טוב לחיילת וחיבוק גדול לך.

    השבמחק
  17. את מגניבה כ"כ!
    איזה מזל יש לחמשת הילדים האלו :-)
    ואיזה מזל יש לנו שפתחת בלוג ואנחנו גם יכולים להנות מהיצירות המטריפות שלך!

    השבמחק
  18. אחלה רעיון!
    אכן מגניב...

    השבמחק
  19. YAYA שלנו- איזה מדהים זה- YA אחד ליערה וYA אחד לך יעלי...
    אני מנסה לא לחזור על המילים המדהימות שכולן/ם כותבים לך כדי לא להשמע כמו כולם- אבל אני לא מוצאת מילים שכאלו- כי את מגניבה, אדירה, מוכשרת יציחרתית כל כך, וכמו שכתבה keshet אכן מזל גדול יש לחמישיה שלך ובעצם- לשישיה שלך אם סופרים גם את הגדול שבמשפחה ובעצם- גם לשביעיה שלך אם לוקחים בחשבון גם את בוף בוף בוף....
    הסושי לרמטכל העתיד זה מסר חשוב מאד מאד!!!
    חיבוקים והמון אהבה וגאווה בך ובכל יצירותיך
    שרהלה

    השבמחק
  20. WOW, זה פשוט משגע! הכנסת אותי לאווירה עם תפאורת ההגשה :) זו ממש קומבינציה מדוגמת ונהדרת!
    כל הכבוד על הביצוע וכמובן עד 120.

    השבמחק
  21. יעלי, איך לא אמרת לי עד עכשיו שגם אצלך יש YAYA????? כי הרי YAYA שלי היא הנסיכה שלנו (שעכשיו חולה במיטה.....עם חום) הסושי מטרף ברמות סופניות!!!!!!!!!! זה "מגניב" בלשון העם......אנחנו פה במשפחה מתים על סושי וזה רעיון נפלא שבטח "אעתיק" ממך מתישהוא....אז מזל טובים לYAYA שלכם שתשמור על עצמה שם בצבא.

    השבמחק
  22. יעל
    וואו!!! מדהים!!!!!!!!!!!!!
    כ ש ר ו ן
    שאפו על הרעיון המדהים והביצוע המושלם

    רויטל

    השבמחק
  23. בהחלט שיחקת אותה, מקסים!
    ואוו, גם בת חיילת, גם ג'ינג'ית (תמיד רציתי ילד ג'ינג'י) וגם כיף לה, איזה יופי.
    אבל "מגניב" זו כל התגובה? אני מבינה שהתגובות שלהם רק הופכות יותר קומפקטיות עם הגיל...

    השבמחק
  24. מקורי ומקסים, ולחשוב שבטווח של שנים היא תוציא את ערכת הסושי מאיפושהו ותזכר בגעגוע בתקופה בה היתה חיילת ששרתה הרחק מהבית בצבא ואמא הכינה לה ערכת סושי כמחווה או תרופה נגד געגוע למשפוחה בכלל ולאוכל טוב בפרט. צדה עיני את הבלוג שלך לראשונה לאחר שקראתי את סיפור השלישיה המרגש והמשעשע שלך ( לפני כחודשיים) עכשו מסתבר שיש יותר משלישיה , מפתיע ונחמד. בקיצור הרעיון מקורי, הביצוע עוד יותר וכל הכבוד על ההשקעה המרובה, רואים שזה נעשה עם המון אהבה.

    השבמחק
  25. מגניב! בטח שמגניב! ומקורי ומעורר תאבון! אני בטוחה שהיא הילדה/חיילת שקיבלה את המשלוח מנות הכי מגניב ever בבסיס!
    בהצלחה לה בשירות ושתסיימו בשלום :)

    השבמחק
  26. איזה מגניב, שזה אומר שזה ממש ממש מהמם ומקסים וברור שאם זה היה עבורי הייתי אוכלת את ערכת הלבד כמו שהיא (עם האריזה הנאה).

    השבמחק
  27. יקירתי, באמת שיחקת אותה!!! איזה יופי. מזל טוב ליומולדת של החיילת שלך. מזכיר לי קצת שגם אני הייתי חיילת "מורעלת"....

    השבמחק
  28. איזה מדליק!!!!
    חבל על הזמן!!!

    השבמחק
  29. איזה דבר מתוק שזה. ואיזה חיילת בית מתוקה יש לך שאמרה על מתנה כזאת שהיא מגניבה. אישית אני חושבת שזה מגניב אפילו יותר מחבילת סושי אכילה. אבל אני לא יודעת איזה טעם יש לסושי אמתי (לא לכזה שנטעם עד הקאה במזנון בבופה בחתונה).

    יומולדת שמח לרמטכלית הבאה.

    השבמחק