יום שבת, 6 בנובמבר 2010

יומולדת פעמיים בשנה…

*

יש אנשים שמגיעה להם חגיגת יומולדת פעמיים בשנה… קשת, נשמה יקרה ומארגנת חגיגות יומולדת אולטימטיבית, היא בוודאי אחת מהם, והשנה, היא זכתה גם ל"חצילדת" וגם למסיבת יומולדת אמיתית שהתקיימה בשבוע שעבר.

הארוע נחגג בגוונים של אקווה, אדום, לבן – בהתאם לצבעים שקשת אוהבת, ועל פי הרעיון והארגון המבריק של עדנה נ וגליש ועל כן הוחלט כי כל משתתפת תארגן דף בגודל 10*10 בצבעים אלו, שיהווה חלק מקולאז' על קנווס – תחליף לספר השמן המסורתי.

את הדף שלי הכנתי על קנווס קטנטן במידות האמורות – הקנווס נצבע בצבע אקריל גוון אקווה, וצוירה עליו ספירלה אדומה בסגנון מנדלה.

IMG_2919

כל הדברים הטובים שיש לי לומר על קשת נכתבו במנדלה בכיתוב חופשי ובאמצעות מכחול וצבע לבן.IMG_2914

במרכז המנדלה הדבקתי נגץ שבתוכו כיתוב בפונט הציורי "גוטמן סתם", שהתאים לי לאווירה.

IMG_2918

כל הריבועים של המשתתפות סודרו ע"י גליש האחת והיחידה באופן מרהיב על גבי קנווס גדול אותו תוכלו לראות כאן.

*

ביומולדת, כמו ביומולדת – יש מתנה…

IMG_2908

וזה לא שהתבלבלתי – זו המתנה של קשת. החלטתי הפעם לשנות את הייעוד, למתנה לרוני ועידו, הילדים של קשת, וליוויתי את הרעיון במכתב הסבר -

IMG_2911

הנחשים, כרגיל, מפליז במילוי פתיתי קלקר.

IMG_2892

על שניהם אפליקציות תפורות על כל רצועת פליז, חדות העין תוכלנה להבחין כי על הנחשה הוורודה כתובות אותיות שמה של רוני, ועל הנחש הטורקיזי אותיות שמו של עידו.

IMG_2895

IMG_2890

IMG_2884

ובכל זאת, מכיוון שהנחשים אינם כל כך פוטוגניים, ומכיוון שהשקעתי באפליקציה – להלן מבחר תקריבים, קצת חוטאים למציאות הססגונית, אבל מילא.

otiyot1

otiyot3

IMG_2902

*

לגבי הפוסט הקודם וקנקני החימר -

לשאלתה של לימונדה – כמה זמן לוקח לעבוד על כל כלי?… הכלים "מיוצרים" בתהליך מתמשך, תוך כדי עבודה על מספר כלים במקביל, והזמן המוקדש לכל אחד מהם תלוי במורכבותם (גודל הכלי, מספר החלקים ממנו הוא מורכב, יש או אין ידית, אופן הצביעה וכו'). בהערכה גסה, אני אומדת קנקן כדוגמת אלו מהפוסט הקודם בכשעה וחצי עבודה נטו.

*

רוגשתי עד מאוד מכל תגובותיכן בימי צער…. תודה ענקית ומחבקת לכל אחת ואחת מהמגיבות לפוסט הקודם.

ו…להתראות בשמחות!

34 תגובות:

  1. איזה רעיון מדליק וביצוע מקסים!!
    ממש אהבתי את הנחשים האישיים, את המתנה לילדים והמכתב :-)

    השבמחק
  2. הנחשים האלה הרגו אותו, לא הפסקתי ללטף אותם!! הם מקסימים!! ושוב תודה על הכל..:)

    השבמחק
  3. יא הנחשים האלו פשוט מהממים!!!

    השבמחק
  4. יעל,
    הקנווס - משגע!!!! לא לחינם הוא הורכב במרכז (:

    והנחשים, להתעלף! הם מושלמים. הדיוק. הצבעוניות, השם עליהם. הקישוטים. הכל. ואני לא מאמינה שהכנת שניים!

    יעל

    השבמחק
  5. הנחשים משגעים, אבל עוד יותק אהבתי את המכתב הממוען לרוני ועודו, מקסים מקסים ושבה לה
    ula7
    מורן

    השבמחק
  6. יעל הקנווס הקטן שעשית ממש נפלא ומקורי ואהבתי את מה שכתבת במנדלה !
    אבל הכי הכי מרגש זה המכתב שכתבת לרוני ועידו!!
    הנחשים האלה מהממים עד כדי כך שבתמונת הפולארויד של קשת ושלי
    לקחתי בהשאלה אחד מהם לסט הצילומים :o))

    השבמחק
  7. המכתב המיס אותי לגמרי...את משהו מיוחד וכל פעם מרגישים את זה עוד ועוד

    הנחשים מתוקים וכל כך נעימים למגע ואני בטוחה שרוני ועידו מאוהבים בהם קשות

    השבמחק
  8. את כזו מקסימה!!!
    הקנווס הקטנטן שלך מהמם ולכן תפס מקום של כבוד :-)
    והמתנה - סופנית! הנחשים מדהימים!!!!!!!!!!! הברכה מרגשת ומתוקה והכל פשוט נפלא!

    השבמחק
  9. הקנווס פשוט משגע !!!
    הנחשים מתוקים , בטוחה שעידו ורוני שמחו מאד מהמתנה והברכה המרגשת
    אלופה !!! :-)

    השבמחק
  10. יעל!
    אין עלייך! את כל פעם מפתיעה מחדש!
    איילת

    השבמחק
  11. קיפודה שלי אלופה
    יקרה
    נדיבה
    מוכשרת
    רגישה
    מרגשת
    משקיענית
    מקורית
    חושבת על כל פרט
    ועל כל פרט
    שוב ושוב ושוב
    ועוד
    ועוד
    ועוד
    ועוד
    מדהימה
    חברה יקרה

    מה עוד אפשר לומר?
    אה, מזל שזכיתי להכיר אותך .
    חיבוק גדול יפעת קייטס עיצובים.....
    (-:

    השבמחק
  12. יעלי!
    את הקיפודה הכי לא קוצנית שאני מכירה. הרעיון להכין את הנחשים המקסימים לרוני ועידו מעיד עלייך יותר מכל. את מדהימה!
    והקנבס - אחד הרעיונות היפים שראיתי. לגלות לך מתי יום ההולדת שלי?... :)
    אוהבת,
    יעל.

    השבמחק
  13. אך אך כמה רגישות יש ביצירות שלך, אני כל-כך אוהבת. הנחשים הורסים לחלוטין... והמכתב שהוספת לילדים נהדר נהדר.

    השבמחק
  14. הנחשים האלה - מדהימים !! והמכתב ממיס...
    הקנבס יפיפה, אין דברים כאלה :-)

    השבמחק
  15. הכל מושלם, מושקע ומרגש!

    השבמחק
  16. תענוג לראות את הנחשים הצבעוניים ועוד יותר את המכתב המקסים המאויר שכתבת לילדים....אפשר לקרוא ולהבין ממנו הרבה מעבר למה שכתוב בו על אופייך...שמחה שחזר קצת הצבע....את יודעת שבילדותי היה לי נחש ממש דומה להם כקישוט על המיטה, מבדי קטיפה (לפחות כך אני זוכרת אותו, בצבעים חום כהה, לבן וירוק זית....נשמע די רע ענין הצבעים לא?) כנראה שלא אני בחרתי אותו.

    השבמחק
  17. איזו הברקה זו להפתיע את הילדים שלא לדבר על הרעיון והביצוע המושלמים שלו, והקנווס גאוני
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  18. נחשושים אידאילים ל"עלק" חורף שמתקרב
    נראה שיהיה להם כייף לחבק אותם.

    השבמחק
  19. נגמרו לי המילים...
    מקסים
    צבעוני
    מדוייק
    מושלם!

    השבמחק
  20. משהו משהו את! נראה לי שיש לך עוד שני מעריצים קטנים בדמות הילדים של קשת. הנחשים מקסימים והמנדלה בכלל מסחררת...
    נשיקות.

    השבמחק
  21. איזה יופי של נחשים ( אני לא מאמינה שאני מחברת יופי לנחשים - הפוביה הכי גדולה שלי...) עבודה מדהימה . אולי אם הייתי מקבלת כזו אחת גם אני הייתי נגמלת עוד מילדות מהפוביה ההיא..חוץ מזה המכתב החמוד כמו של המכתבים של פליקס ממש הקסים אותי. ד"ש לנעם!! טליה

    השבמחק
  22. יעל יקירתי!!! גם אני מרגישה ברת מזל שזכיתי להכיר אישיות מיוחדת כמוך. את המכתב שצורף למתנה כמובן שלא ראיתי באותו הערב, אבל כ"כ התרגשתי מלקרוא אותו כאן על גבי הפוסט. המתנה והמכתב שצורף לה מעיד עלייך כמה את רגישה, מיוחדת ונדיבה. אין לי מילים נוספות.
    מעבר לכך, רעיון הקנבס פשוט היה גאוני והביצוע מעבר למושלם, שלא לדבר על הנחשים היפהיפיים!!!
    נשיקות יקירתי.

    השבמחק
  23. נחשים כ"כ צבעוניים ויפים, והמכתב שכתבת מרגש!

    השבמחק
  24. הנחשים מוסרים לך ד"ש :-)
    הם נמצאים במיטות של רוני ועידו ומלווים אותם כל יום בשינה. את הנחש של עידו ניתן למצוא לפעמים מחובק איתו :-)
    המכתב- שיחוק גדול! הקראתי לו אותם בבוקר כשהתעוררו ולצידם הנחשים והם מאוד מאוד אהבו אותו, כמו שאני אוהבת אותך!
    תודה רבה!

    השבמחק
  25. איזה רעיון מוצלח !!! הנחשים מדליקים ברמות על !
    והמכתב... פשוט אליפות... כ"כ יצירתית שזה מדהים...
    איזה כיף גדול להיות חברה שלך.
    LoolaB

    השבמחק
  26. מקסימה שכמותך...היכולת לתת כשאת בעצמך מנסה להתמלא מחדש באנרגיה פשוט להעריץ בעיני. הנחשים והחשיבה על הילדים מקורית ומיוחדת. הקנבס הורס, מתה על הכתב שלך......

    השבמחק
  27. מתה על הנחשושים האלו!!!! פשוט מדהימים!
    כל הכבוד שעשית לילדים שלה - גם להם מגיע! ובהחלט קשת בטח קיבלה המון המון מתנות :):)
    הקנווס שעישית יפהפה - אבל... מה זה מנדלה?!?!?

    השבמחק
  28. אהבתי מאוד!
    הקנבס מרהיב ,ועם "הטבור" שלו מתבקש שהוא יהיה באמצע, הנחשים מתוקים, במיוחד מכיוון שהם עשויים מבד וממולאים בקלקר,
    לעומת זאת נחשים אמיתיים אני לא אוהבת ולא רוצה לפגוש.......

    שבוע טוב!

    דליה ב

    השבמחק
  29. הנחשים שלך הם היחידים שאני מוכנה שיפתיעו אותי בחצר, או בבית,
    כשונאת נחשים מובהקת, אני מתה על הנחשים שלך...

    השבמחק
  30. dear, this is just so wonderful! I love your snakes and your canvas has so much happiness in it...

    lots of love, Mira

    השבמחק
  31. יעלוש,
    כרגיל היצירות שלך הן כל כך "את",
    איזה כיף לקשת שיש לה חברה מוכשרת כמוך:)

    השבמחק
  32. אני באופן אישי ממש נרגשת מהמחוות שלך:-)

    ואת בהחלט צודקת, יש אנשים שיש להם יומולדת פעמיים בשנה, וקשת היא ביניהם!

    השבמחק
  33. איזה פוסט צבעוני ומשגע! הקנווס שהכנת לקשת משגע, והנחשים האלה... כל כך צבעוניים, מתוקים ומושקעים! וכל זה עם המכתב המקסים שכתבת, פשוט המתנה המושלמת! :)

    השבמחק