יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

גליש - מלכה :-)

*

חלק גדול מההנעה וההנאה ליצור סובב סביב מסורת של מסיבות יומולדת, ובאחת כזו השתתפתי אתמול – יום ההולדת של גליש – לא רק אמא… אלא גם מותג, חברה טובה, יוצרת נפלאה, ובעלת סגנון ייחודי וקו מאפיין, בקיצור - מלכה!

את מסורת הספר השמן החליפה הפעם ה"כרית הרבגונית"… כל אחת ממשתתפות הארוע נתבקשה להכין עבור גלי פיסת בד בגודל 10X10 ס"מ, כחלק מיצירת פסיפס רבגוני, אותו תהפוך שרון רותם הקוסמת לכרית טלאים אחת.

פיסת הבד שהכנתי מאופיינת במחשבה על גלי, סגנונה ומאפייניה -

הכתר תפור באפליקציה של תחרה על בד, מעוטר בכפתורים הכי מלכותיים שמצאתי, והכיתוב " לא רק אמא, אני = מלכה!" (מה שנכון, נכון!)…רקום עליה.




IMG_3082


*

לעניין מתנה למלכת יום ההולדת, דווקא היה לי משהו אחר מתוכנן בראש, אבל בגלל הבלת"מים של השבועות האחרונים מצאתי את עצמי עם פחות זמן משתכננתי, מחפשת ברגע האחרון (כן, כן… חמישה ימים לפני נחשב אצלי ברגע האחרון!) רעיון למתנה "פשוטה".

הפעלה קטנה של קשת הפקות ושרותי בילוש (תודה – את מקסימה ואלופה!), בכדי לגלות שמכונת התפירה של גלי מסתובבת ערומה, ואף אחת עוד לא תפרה לה כיסוי.

וכאן מגיע הפרק המייגע של "איך אני מתחילה פרויקט פשוט ומסבכת לעצמי את החיים" -

שלב א' – טלאים: בשביל כיסוי למכונת תפירה צריך יחסית הרבה בד, ובשביל גלי צריך הרבה בד יפה! אני בד"כ אוגרת וצוברת פיסות ושאריות מפה ומשם, אני לא מזמינה מחו"ל ולא תמצאו אצלי מטרים רבים של בדים מדוגמים (ובינינו ,על מעט ה FQ החינניים שלי, אני קצת מתקמצנת…:-)), ומכאן נולד פתרון "סבך לעצמך את החיים מספר 1" –את הכיסוי החלטתי לתפור מטלאים! (חלקם מפיסות בד באדיבות מתנה מצ'פרת ומחממת לב שקיבלתי מנתנאלה, תודה יקירה!)


IMG_3032

שלב ב' – גזרה: התמזל מזלי ולפני המון זמן הכינה לי שרון רותם, את הכיסוי המדליק למכונה שלי שצילמתי והעליתי כאן. הכיסוי שתפרתי מתבסס על הכיסוי שתפרה לי שרון.

IMG_3081

שלב ג' – כיסים: אם אפשר לסבך עניינים פשוטים – הנני כאן! – ולמה שלכיסוי של גלי לא יהיו כיסים צדדיים (ולמה שכן יהיו, בעצם??), אז אלו הם הכיסים שהוספתי משני צידי המכונה -

Picnik collage1

שלב ד' – ידית נשיאה - שרון, מקצוענית אמיתית, לקחה בחשבון שאת המכונה צריך גם לשאת מדי פעם לסדנאות, או סתם ממקום למקום בתוך הבית, ולכן לא מספיק כיסוי "סגור מלמעלה" אלא כזה עם פתח לידית, שמאפשר נשיאה של המכונה – רעיון מבריק של בחורה מבריקה (והכי צנועה בעולם! :-)). את הרעיון שלה לקחתי הלאה, והחלטתי שאם הכיסוי פתוח – צריכה להיות אפשרות גם לסגור אותו במצב שבו המכונה עומדת במקום -

IMG_3065

כך נראה הפתח כשהוא סגור -

IMG_3066

והצצה -

IMG_3067

וכך, כשהפתח פתוח ניתן לשאת את מכונת התפירה לכל מקום, ולא לשכוח לקחת בכיסים את כל התוספות :-)

IMG_3068

במסגרת העבודה על הכיסוי, התגברתי לראשונה על הפחד מפני הדפסה על בד – והוספתי לכיסוי תגית עם הסמל של גלי...

להלן קצת פרטים -

Picnik collage2


IMG_3033

גלי מרוצה ואני גם!

IMG_3062






*

45 תגובות:

  1. הכיסוי מתוק ומקסים ונראה לי שמתאים בול לגלי!

    השבמחק
  2. הדף שלך הוא כ"כ גלי, בכל המובנים!!! יפיפה
    והכיסוי מהמם-הצבעים והטלאים והכיסים...הכל מוקפד ברמות קיפודיות מדהימות (-:

    השבמחק
  3. יעלי אהובה,
    אין לי מספיק מלים להודות לך!
    על הריבוע המקסים ומלא הפרגון הזה שלך,
    על כיסוי מכונת התפירה המ-א-ל-ף הזה!!!! איזה כיף לי!!!!
    ובמיוחד על הפרגון, החום והאהבה הענקית שקיבלתי ממך (ומכולן) אתמול ובכלל, לגמרי זכיתי בחברה כמוך! תודה תודה תודה!
    את המלכה ;-)

    השבמחק
  4. זה פשוט מושלם!!! כיסוי מהממם, בדים יפייפיים, הכל נהדר עד הפרטים הקטנים!

    השבמחק
  5. אפשר גם לומר קיפודה=מלכה!!

    אוזו מתנה משובחת ואיזה דף תלאי מקסים, אם לא היתי יודעת היתי חושבת שאמת גלי הכינה אותן

    מורן
    ula7

    השבמחק
  6. לבכות מרוב שהכל יפה! הכיסוי פשוט הפיל אותי!!! והטלאי לכרית הוא כל כך גליש, אכן, מלכה!
    איזה ברכה יש באהבה ובחברוּת!
    נשיקות, מירה

    השבמחק
  7. יעל,
    הריבוע לכרית, מקסים.
    והכיסוי למכונה - הורס ברמות על! אני ירוקה מקנאה (: כל פינה בו מושלמת. שיחקת אותה.

    יעל

    השבמחק
  8. כיסוי מכונה משגע! מאד אהבתי את עבודת הטלאים

    השבמחק
  9. יעלי קיפודה שלי-
    זה פשוט מקסים.
    וכיף גדול היה בחברתך תמיד.
    אוהבת
    יפעת

    השבמחק
  10. גם המכונה מרוצה, תאמיני לי. איזה כיסוי משגע, והיה לי הכבוד למשש אותו אפילו.. את משו-משו, את!

    השבמחק
  11. ככה נראה אצלך הפתרון הקל והזריז???????
    ריבוע בד מקסים ואישי ומתנה מ-א-ל-פ-ת ביופיה
    כמה ליטפתי אותה עד שגלי ארזה הכל... :-)

    השבמחק
  12. את ויצירותיך, מעלות חיוך על פניי....
    באהבה שרהלה

    השבמחק
  13. איך אפשר שלא תצאו מרוצות ?! ?!
    איזה כיסוי מקסים !!!!!!! כמה עבודה !! (נראה לי...)
    אהבתי מאוד מאוד מאוד :-)

    השבמחק
  14. לראות/לקרא את הפוסט הזה על הבוקר והיום יוכל להיות רק טוב.
    איזו רעיון ואיזו השקעה.
    ללא ספק את אלופה!

    השבמחק
  15. אין אין דברים מושלמים כאלה!
    הצבעוניות, בחירת הבדים, העבודה וההפתעות הקטנות. פשוט משגע... (ורק אני צריכה להסתפק בכיסוי הפלסטיק הלבן של המכונה שלי...אומרת בפולנית בלי לרמוז כלום...)

    השבמחק
  16. הטלאי מעלף וכ"כ מייצג את גלי, והכיסוי למכונה- וואיי וואיי ואיי- איזה שיחוק!!!!

    השבמחק
  17. איזה כיף לפתוח את הבוקר לפוסט שכזה....דבר ראשון הרעיון של כרית שכל אחת עושה ריבוע אחד...פשוט מקסים...ומזכיר לי רעיון אחר מהעבר...גם מתנת ריבועים אבל מעץ....שבזכותו אני חושבת שהתחלתי ליצור...לפני כעשור. סיבכת לעצמך את החיים עם הכיסוי הזה אבל בהחלט המאמץ משתלם ויצא מקסים ומושקע....עם הכיסים וההדפסה של גליש....הרי ידוע שהיופי נמצא בפרטים הקטנים לא??? התחרה שבכיסים....והיכ הכי יפה....יש לך תפר מכונה שנראה כמו רקמה??? לא הבנתי מה אני רואה שם??? תמונה שניה מהסוף.....כמו פרחים קטנטנים זה תפרים...רקמה...בכל אופן מקסים....בוקר טוב

    השבמחק
  18. כבר מרגע שנשאלה שרלת הריגול על ידי קשת חיכיתי למאסטר פיס ואכן לא התאכזבתי !
    וגם בטלאי הקטן אני חושבת שקלעת בול לגלי ביופי בעדינות וברור שבצבעים

    השבמחק
  19. אלופת האלופות את. כל דבר שאת נוגעת בו מקבל מהאופי והשמחה שלך.
    יצא כיסוי מרהיב שכל כך כיף יהיה לגלי לראות אותו על שולחן העבודה שלה יום יום.

    השבמחק
  20. יקירתי המוכשרת, ריבוע הבד שלך בעיניי מ-ו-ש-ל-ם!!!
    ועל כיסוי מכונת התפירה, אין לי בכלל מילים, אין- פשוט אין. יצא מדהים ומרגש הן מבחינת העשייה והן מבחינת המחשבה שעמדה מאחורי התוצרים.
    גלי יקירתינו אכן זכתה בחברה נהדרת כמוך!!!!
    נשיקות והמשך שבוע נפלא, רותי!!!!

    השבמחק
  21. הכיסוי יפיפה (אלתור של הרגע האחרון עליק...), רואים שהוא נתפר בשביל גלי, ורואים שהוא נתפר באהבה רבה.

    השבמחק
  22. פשוט מקסים ברמות על.
    יש לך כשרון לבוא עם דברים נכונים שפותרים לי תסבוכות עמוקות כמו בד שגזרתי מלפני מליון שנה ומחכה שיכינו ממנו כיסוי למכונה אבל אני לא נוגעת בו כי לא הצלחתי לפתור את נושא הלמעלה של הידית.
    וגם בחרתי בדים שאני לא אוהבת כי היה לי חבל...
    אבל אני מניחה שאין ברירה והמכונה צרכה להיות עטופה הכי יפה שאפשר, ואין לי ברירה אלא להחליף את הבדים
    :-)
    עשית עבודה מופלאה!

    השבמחק
  23. איזה כיסוי מדהים למכונה! אהבתי מאוד...

    השבמחק
  24. מתנה ממלכה אחת לאחרת.
    הכיסוי מושלם מושלם, הבדים רכים ונעימים לעין והסגירה המכופתרת מוסיפה המון חן ופרקטית. הטלאי מקסים ותואם-גלי בדיוק. יש לי הרגשה שגלי מרוצה(:

    השבמחק
  25. מדהים, מדהים, מדהים!!! הכיסוי הזה פשוט לא ייאמן, במיוחד שהמצאת לו עוד פרט ועוד פרט ועוד אחד - פשוט נפלא!!

    השבמחק
  26. אכן מלכה, גם כלת יום ההולדת וגם יעל קיפודים! הכיסוי למכונת התפירה כל כך יפה ומיוחד, כל ריבוע וריבוע, כל תפר, שאפו על ההשקעה!

    השבמחק
  27. YYYYY איזה סטנרדט של מתנת יומולדת להתעלף!!!!! אהבתי את המתנה ברמות על, זה נראה לי פרוייקט תפירה לא פשוט בכלל בכלל!!!!!! כל הפרטים הקטנים מושקעים מאד, אהבתי את שילובי הצבעים והעדינות והכי הכי את ההדפסה של הלוגו שלה על הבד!!!! מתה על הדפסות בדים.

    השבמחק
  28. ברוכה הבאה למועדון"איך אסבך לעצמי את החיים"! עד עכשיו חשבתי שאני חברה יחידה אבל אני ממש גאה שגם את.... הכיסוי פשוט להתעלף עליו. כל פרט וכל תפר. ובתור חברת מועדון אני יכולה לתאר לעצמי את דפיקות הלב (או הקללות, תלוי...)אם אכן עמדו לרשותך רק 5 ימים. האהבה ניכרת בכל פרט ופרט. איזה כיף לגלי!!!

    השבמחק
  29. או לה לה!
    איזה כיסוי בונבוניירה תפרת!
    איזה כיף לגליש!

    השבמחק
  30. כמה שאת יותר מסבכת את הדברים אנחנו רק מרוויחים , פשוט מ ד ה י ם !! כל פרט כאילו ישבת וחשבת עליו ימים ולילות. אהבתי הכל הכל הכל וכרגיל מלאת אותי בהמון השראה - איזה כיף ותודה על כך!!

    השבמחק
  31. ראיתי ומשמשתי גם את הריבוע וגם את הכיסוי מקרוב קרוב. הם מושלמים!! אין עלייך בכל העולם!!

    השבמחק
  32. זה מקסים! והריבוע הזה ממש נהדר.

    השבמחק
  33. מהמם טילים (סליחה על הסלנג המוזר אבל זה מה שזה)

    השבמחק
  34. וואווווווו
    אני חולמת על כיסוי כזה למכונה החדשה שלי:-)אני רוצה כזה!!!
    כיסוי יפיפה,פשוט מושלם♥

    השבמחק
  35. השארתי אותי המומה מאחור... אלופה. אין מילים (-: אולי תשתפי במידות - גזרה כללית, אני אשמח לשדרג את שלי..

    השבמחק
  36. הדף מקסים מקסים ! ממש מתאים לגלי...
    אבל הכיסוי למכונה - מטריף כ"כ יפה... ממש אהבתי !
    LoolaB

    השבמחק
  37. יעל איזה ריבוע מקסים תפרת לגלי, הרעיון נפלא ובהחלט רקום עליה !
    כיסוי המכונה יצא מהמם כל בד הטלאים שיצרת מתוק ותוספת הכיסים נהדרת ושימושית! 

    השבמחק
  38. אין מילים לתאר את היופי הזה!
    פרקטי, בטוב טעם, הרבה מחשבה מתנה של מלכה למלכה!

    השבמחק
  39. ואוו אין מילים
    פשוט מושלם !!!

    השבמחק
  40. הריבוע מהמם!!! ממש יפהפה!
    והכיסוי למכונה... אין מילים! טוב, יש מילים: מקסים!!!! כל כך מיוחד! לאחרונה אני ממש אוהבת את הטלאים האלו! ואני חולה על כיסים - בבגדים, בתיקים ועכשיו אני מגלה שגם בכיסוי למכונה :):) חחח...

    השבמחק
  41. ומי לא היה מרוצה מכיסוי שכזה?
    גם צבעוני, גם תפור טלאים מבדים יפהפיים
    גם כיסים
    גם כפתורים וגם פתיחה וסגירה
    וגם יחס אישי ולוגו
    חלומה של כל תופרת
    ופוסט מרהיב ומשובח

    השבמחק