יום רביעי, 20 ביולי 2011

שים את ידך ביד הענן, ובקש חלום קטן…


*

IMG_4047_1

*

...לפני שאספר לכן על הגשמת החלומות הפרטית שלי, אני לא אחזיק אתכן במתח, כי כמו שהבטחתי, ננעלה אמש רשימת התגובות להגרלת הכלים מהפוסט הקודם.


מה אומר ומה אגיד? תגובותיכן הותירו אותי נרגשת. למבול כזה של התייחסות מפרגנת, ולכמות כזו של אנשים שישמחו שהכלים שלי יעטרו את מדפיהם - לא ציפיתי. קראתי והתרגשתי מכל תגובה ותגובה, שמחתי לראות קוראות סמויות שהחליטו לצאת מהמסתור ולהגיב. לחלקכן פניתי גם באופן אישי, או עקבתי אחרי הלינקים היכן שהיו, כדי לדעת מי ומה מסתתר מאחורי הכינוי. האינטראקציה הבין-אישית-דו-צדדית הזו, נותנת לי המון אנרגיה. זכות גדולה היא להכיר את הדמויות האמיתיות שמתחבאות מאחורי מספר המנויים, נשים שהפוסטים שלי משמחים אותן, נותנים להן השראה ומדרבנים אותן ליצור – עבורי זהו אושר גדול.

תודה  ע-נ-ק-י-ת  וחיבוק לכל אחת ואחת מכן!

*
ולתכל'ס – כמות התגובות עשתה לי עבודה סיזיפית (אך מהנה!). על מנת ליצור הגרלה הוגנת לחלוטין העברתי את כל התגובות שלכן לגליון EXCEL ושם ערכתי סדר בבלאגן.


207 אנשים שונים (ואם לדקדק אז 205 נשים ושני זכרים יקרים, שאחד מהם הוא במקרה אחי הקטן והאהוב :-)) הגיבו לפוסט, בסה"כ, טכנית, 221 תגובות. כל אלו שפרסמו במקום נוסף, בין אם ידעו אותי על כך או שבמקרה גיליתי לבד, קיבלו שתי שורות בגליון (צדק פואטי שכזה :-)). שתי נשים אלטרואיסטיות במיוחד הגיבו רק כדי לומר מזל טוב וביקשו שלא להשתתף בהגרלה. סה"כ לאחר שקלולי פרסום וניקוי תגובות כפולות השתתפו 230 "פתקים" בהגרלה שנערכה בחסות random.org.


hagrala1
והזוכות: בזוג קערות –צרויה, בקנקן וזוג ספלים –לירון בן דוד, בשלושה ספלים גדולים - דליה ב' , בעוד זוג קערות – הגריטה.


Picnik collage1


בשל כמות התגובות המרגשת והרצון הכנה שלי לחלוק את שמחתי עם כולכן הוספתי עוד שני פרסי "תנחומים"  
five six


בזוג ספלים קטנים זכתה – JJ, בקערה קטנה – רעות.


hagrala2


*


שש הזוכות המאושרות (אני מקווה :-)) מתבקשות ליצור אתי קשר במייל בכדי שנוכל לתאם את אופן העברת הכלים לבתיהם החדשים!
*


וכעת, כפי שנרמז בתחילת הפוסט, אני שמחה לשתף אתכן בהגשמת החלום הקטן שלי ובתהליך הגשמתו...


לפני ארבעה שבועות, ברגע מכונן אחד, נדלקה לי בראש נורת אזהרת "חלום קטן" מהבהבת בעצבנות, ועליה כתוב – "פינה משל עצמי לקדר בה בבית" או במילים אחרות שלא העזתי להעלות על דל שפתי, "סטודיו קטן לקרמיקה" (ולמי שלא מצויה בפרטים – עד היום עבדתי רק בתור תלמידה במסגרת חוג של פעם בשבוע, ורעיון של סטודיו עצמאי בכלל לא חלף במוחי...).


אם להיות הוגנת עם סביבתי, חלום "קטן" זו הגדרה לא מאוד מדויקת עבור סטודיו שכזה. מדובר בחלום בהחלט גדול בכל קנה מידה שהוא, המצריך מקום ייעודי מתאים, תנור, אובניים, המון ציוד, כלים, חומרים, מדפי אחסון, בוץ, היערכות פירוטכנית (חשמל תלת-פאזי), ובקיצור- בלאגן.


ברגע ששיתפתי, בהיסוס מה, את בנזוגי הספונטני בנבט החלום שלי ("יש לי בשבילך רעיון  נ-ה-ד-ר  למתנה קטנה ליומולדת שלי בחודש הבא ולעשר השנים הקרובות..."), הפך הרעיון מסטטוס "חלום" לסטטוס "פרויקט בר-מימוש". לאחר מסע זוגי קצר ברחבי הבית איתרנו את הלוקיישן המתאים - מחסן הפח שבקצה החצר, ובאופן רשמי עבר "פרויקט הסטודיו" את השלב הראשון - אור ירוק...
בקצב קבלת ההחלטות - הפתענו אפילו את עצמי!


1
לאחר שבוע של בהייה בנתונים ההתחלתיים והלא מעודדים במיוחד, רחרוח ותחקור תנאי השטח וסקירה מותשת של כל עבודות הפינוי-בינוי שצריכות להתבצע בדרך, הגעתי למסקנה מתסכלת משהו – הנה עבר שבוע שלם, שום דבר לא זז מעצמו, ואם אני לא מפשילה שרוולים – מחסן הפח ישאר מחסן פח, החלום ישאר חלום ושניהם לא ייפגשו לעולם.


3
תובנת "אם אין אני לי- מי לי" עבדה מצויין, והפכה אותי בן רגע מקיפודה so called מעודנת לבולדוזר ביום אימפולסיבי במיוחד... טדדדדדדדאאאאאם extreme makeover here i come !
שלב א' – פינוי המחסן מכל ערימת החפצים המיותרת שהתגוררה בו, וצביעת קירותיו הלוהטים בשמנת לכדי מראה בהיר ואנושי -



5


שלב ב' – "ויהי אור" כלל העברת חשמל למחסן (ולתנור התלת-פאזי העתיד לבוא) בעזרתו האדיבה של החשמלאי הכי מקסים, אמין ומתוק שתפגשו אי פעם (ואין לי אחוזים או אינטרס – סתם נתקלתי בו במקרה לגמרי).


6
שלב ג' –השתלת ברז וכיור על הקיר שמחוץ למחסן התבצע בחסותו הבלתי אדיבה בעליל של אינסטלטור תחמן שאני מצטערת על הרגע שפגשתי... (יחד עם זאת אחרי התמודדות פעילה מול שלושה איסטלטורים שונים, הגעתי למסקנה המבאסת, שרובם ככולם צאצאי שבט אצולה חוצני כלשהו, שמתנהלים על פי קודי התנהגות שונים לגמרי מאלו המקובלים אצל שאר הפרולטריון, ואני כנראה צריכה להודות לאל, או במקרה שלו – לאללה, שהוא בכלל עשה לי טובה והגיע לבצע את העבודה. שני הצדיקים שלפניו קבעו אתי מחיר ומועד ביצוע, בזבזו לי יומיים מהחיים לחכות להם, ופשוט – תקעו לי ברז - רק לא במקום הנכון …זהו, הייתי חייבת לשחרר את הקיטור הזה!)


שלב ד' – תוספת פינוקים וקישוטים פרקטיים לכיור החדש ועל הדרך תיקון הנזקים שהשאיר לי האינסטלטור משלב ג' – ברוך בורא המקדחה, הטיח והשפכטל...


10
שלב ה' –תכנונים ושרטוטים לניצול מקסימלי של שטח המחסן הקטן כך שיאכלס את כל מה שצריך סטודיו לקרמיקה + מסע מענג לאיקאה ראשון (פעמיים! היה כל כך מענג שהייתי חייבת להתענג שוב, לא???), הצטיידות הרכבה והתקנה + רכישות שונות ומשונות של דליים, מסננות, משקל דיגיטלי ועוד שלל קערות פלסטיק וחפצים בסעיף "שונות" שלאחריו היינו, המחסן שלי ואני, ערוכים, דרוכים ומצפים בקוצר רוח לכל הציוד המקצועי ולחומרים שהזמנתי מבעוד מועד מחנות מתמחה.


8
שלב ו' - לאחר שני ימים קצרי רוח ושני לילות ללא שינה מרוב התרגשות – הגיע ה 12/07/2011 המיוחל ואתו כל הציוד  – הנה התנור החתיך !


9
והאובניים -

11
וכך נראה שולחן לישה מאולתר (שולחן לישה = משטח מוגבה ויציב של עץ טבעי שסופג את עודפי הלחות מהחימר בזמן הלישה)


13
ומולו שולחן צביעה (שמעליו התקנתי מראה – על מנת לראות את הכלי מכל הכיוונים בזמן שצובעים אותו, או מדביקים לו ידית)


15
וברגע ספונטני אחד, משהחזקתי ממילא ביד מכחול עם שאריות צבע, זה הפך לרשמי - מחסן הפח הפך לסטודיו קיפודים -


IMG_4047


חלקת האלוהים הקטנה שלי!


IMG_4049
משהכל עמד במקומו, תוך שלושה שבועות בלבד מהרגע המכונן ההוא, בזמן שאני עוד לא מעכלת שזה אמיתי, קיבלתי מבנזוגי אריזת מתנה מבטיחה ובתוכה "פיית הקיפודים השומרת על הסטודיו" -


16
שלב ז' – יתרחש רק בשבוע הבא, עת יותקנו לי במחסן/סטודיו שלי חלון קטן, ארובת אוורור, ודלת נורמלית שגם אפשר יהיה לסגור אותה. כשפיית הקיפודים שומרת לי על הסטודיו – הכל נראה מאוד אפשרי!


17
ול"פינת הטישו" שבה אני אגזול עוד חצי דקה מזמנכן על מנת לשלוח תודה ענקית לינשוף הפרטי והאהוב שלי, המפרגן האינסופי, שמאפשר לי בעשר השנים האחרונות להיות כל מה שאני רק חולמת להיות, שמפנה את זמני, מעצים, מעודד, נרתם לכל שגעון שלי - קטן כגדול, ואפילו מצא לי פיה כתומה עם קיפוד - אין כמוך בעולם!!!


*

הפוסט הזה ירד לרזולוציות פינוי בינוי קטנוניות, ולא בכדי. הייתי מאוד רוצה להראות דרכו שדברים שנראים כמעט בלתי אפשריים, יכולים, עם קצת אמונה, להפוך למציאות. אני אשמח אם הצלחתי לדרבן בדחיפה קלה את כל מי שכתבה לי בתגובות לפוסט הקודם שהיא חולמת על משהו (לתפור, לקדר, ליצור וכיו"ב...) בדרך להפוך את החלום שלה למציאות! באמת-באמת שלפני שלוש שנים גם אני ישבתי בבית וחלמתי ללמוד קדרות, ואז הבנתי שכל עוד אני עסוקה בלחלום - השבועות יעברו ושום דבר לא יקרה מעצמו, והחלטתי לעשות מעשה ולחפש לי מקום ללמוד בו... מקום מקסים ותומך שמלווה אותי עד היום. אני, אגב, לא מפסיקה ללמוד למרות הסטודיו שיש לי בבית. העבודה בבית היא בנוסף, לא במקום. עדיין יש לי עוד הרבה מה ללמוד ולאן להתפתח.


*
וזה כבר הכלי הראשון שהכנתי בסטודיו  ש-ל-י ! (ובקערה הכחולה גושי חימר ממתינים להפוך לכוסות…)


23
*
ולעניינים אחרים ותשובות לשאלות -


א. מועד נוסף לסדנת כרית כיס ודובון – לאור הביקוש החלטתי לפתוח סדנא נוספת (וכנראה אחרונה בהחלט) בתאריך 18 באוגוסט, יום חמישי בערב, שוב בביתי בכפר סבא (כאן ניתן לראות פרטים, עלויות ומה זה כולל). הסדנא מהווה פרויקט נהדר למתחילות ושעשוע כייפי למתקדמות.
בעקבות תזוזה מתאריך אחד למשנהו, יש כרגע מקום פנוי אחד בסדנא של ה 4 באוגוסט, ומספר מקומות פנויים בסדנא של ה 18 באוגוסט. מי שמעוניינת יכולה ליצור אתי קשר במייל.


ב. כלים למכירה - למי ששאלו לגבי רכישת כלים – מטבע הדברים יגדל בעתיד הקרוב "קצב הייצור" שלי ויתכן שאף אתחיל למכור לפי הזמנה – אודיע כאן אם וכשזה יהיה רלוונטי, (וטל – pretty pretty please צרי איתי קשר במייל :-))
*

המון תודה על שהגעתן עד הלום, אין לי מושג אם כל תיאור הפינוי-בינוי שלי היה מעניין או משעמם עד מוות – אבל הייתי חייבת לשתף אתכן בהתלהבות, מבטיחה לחזור לעצמי בפוסט הבא :-)




*

71 תגובות:

  1. ברור שהיה מעניין!!!!!!!!!!!!
    איזה כיף איזו הגשמת חלום נהדרת ואני מתה לראות אותו אחרי פעילות ממושכת, בוצי ומאובק כמו שסטודיו חימר שעובדים בו נראה. לפי ההתלהבות שלך זה יהיה בקרובמאוד!!

    ורק שאלה אחת לי אליך, מה עם מיזוג? לא חם אש במחסן? (סליחה בסטודיו )
    מורן
    ULA7

    השבמחק
  2. איזה יופי! סיפרת לי ביום הולדתת של מורן ומיטל על התהליך אבל לראות את הכל מתגשם וקורם עור וגידים זה נפלא! שיחקת אותה, שיהיה לך בהמון כייף והצלחה!!

    השבמחק
  3. כמה שמחה יש לי בלב עכשיו.
    האושר והגאווה שלך נקראים ומופצים לכל עבר!
    השלט הזמני חייך אותי מאוד והכינוי שנתת לאילו שויתרו על הפרס (כי החברות איתך היא כבר הפרס שלהן כנראה) גם כן העלה חיוך על פני.
    בקיתור- למשך כל קריאת הפוסט חייכתי ונראיתי אווילית לגמרי :-)
    מזל טב מותק!
    אוהבת אותך

    השבמחק
  4. מדהים!!! תתחדשי!!
    נהניתי לראות את התהליך בתמונות...אין ספק שזה מעודד להגשים חלומות :-)

    השבמחק
  5. וואו איזה כיף פינה משלך....
    אני מאוד אוהבת לראות תהליכים של עיצוב/שיפוץ/שדרוג בהתהוות זה פשוט עושה לי שק לקום וללכת לשפץ משהו
    אני מאחלת לך רגעים של הנאה ועונג בסטודיו החדש....

    השבמחק
  6. מזל טוב על הפתיחה!! המון בהצלחה!
    תודה ששיתפת בתהליך :)

    השבמחק
  7. הידד האח! כל הכבוד לשניכם! הדבקת אותי בהתרגשות אמיתית, וברור שהיה מעניין - ושמחתי לשמוע גם על הקשיים באינסטלציה, נתן את הנופך של "החיים האמיתיים" לכל סיפור הסינדרלה מחימר שלך (-: מאוד שמחה בשבילך ומקווה שיש לך מאוורר תעשייתי טוב בשביל שתוכלי לבלות שעות של הנאה בסטודיו המתוק הזה! גם להזיע בו יהיה אדיר אני משוכנעת (-: תתחדשי יקירה!

    השבמחק
  8. יאאאאאאאאאאאא איזה כיף לי!!! ברור שאני מאושרת :-) תודה תודה יש לי מזל טוב לאחרונה :-)
    אנחנו נפגשות ממש בשבוע הבא :-)
    הסטודיו מגניב, כל הכבוד ושיהיה המון המון בהצלחה!!

    השבמחק
  9. כיף גדול לזוכות.... וכיף ענקי במיוחד לך על הגשמת החלום! פשוט נפלא! עם תנור ואובניים וכל העניינים המקצועיים האלה- פשוט מושלם. מזל טוב לך
    אפרת (ילדיסקו)

    השבמחק
  10. יקירתי, מאיפה אתחיל? אולי מהטישו.... אשריך שזכית באדם כ"כ אוהב ומפרגן.
    ואשריו שזכה בקיפודה כתומה עם לב ענק...
    האושר והשמחה שלך ניבטים מכל תמונה ומזדקרים מכל מילה ומילה בפוסט הזה.
    כ"כ שמחה בשבילך!
    הילה

    השבמחק
  11. קיפודה
    כל כך מגיע לך להגשים חלום ענק שלך. את תצרי ממנו מלא חלומות ענקיים ומלאים ביצירתיות ואהבה. שמחה איתך בשמחתך. נשיקות גדולות יפעת קייטס שמחכה בארומה לקפה

    השבמחק
  12. כל הכבוד! מקסים!
    ותמשיכי תמיד להגשים חלומות. (הלוואי עליי)

    השבמחק
  13. אהובתי- מאחורי כל גבר מצליח - עומדת אישה ומאחורי כל אישה מצליחה, לפעמים, אם היא ברת מזל ... עומד בנזוג.הוא פשוט עומד שם כדי לא להפריע ואף לעודד...
    גאה בבנזוגך, אוהבת אותו ומעריכה את הנתינה האינסופית שלו, והוא כזה - גם בזכות העומדת מאחוריו...
    ככה זה, מעגל...
    ואם זה מסובך, אסביר לך בארבע עיניים...
    ובינתיים- גאה בך מלא על כל היצירתיות השופעת שבך, על כך שנראה שצה"ל - קטן על יד הפעילות הזו שלך, העוזרת הרבה בהתמודדות עם מה ששלושת בניך מביאים איתו...
    על כך שהבנת שיצירותיך שוות מליונים ולכן תהיי מוכנה לשקול למכור אותם במעות
    והרשימה של החברות שלי שמחכות לכלייך - היא כבר מבית העמק- ועד כפר סבא.
    גיסיתי שלי- התברכתי בך,
    אוהבת אותך,
    אני מוסיפה עוד ארון למטבח כדי שיהיה לי מקום להגשים אחד החלומות שלי -כלים תוצרת יעלי...
    (נוסף למה שיש לי כבר)
    מזל טוב ליומולדת הקרב והמון המון המון אהבה.
    אגב, הבובות בפרסומת של אורנג הועתקו מבובותייך שלך. לא כך???
    חיבוק שרהלה

    השבמחק
  14. בלי להכיר אותך אישית הצלחתי למחות דמעת התרגשות דווקא ממה שכתבת על בן זוגך, אה סליחה הינשוף (אם את קיפודה והוא ינשוף, אני מאד סקרנית איזה עוד חיות יש לכם בבית..). מדהים לראות איך כשאנחנו רוצות באמת משהו, אנחנו מזיזות הרים כדי שיקרה. ברכות לזוכות המאושרות בבלוג קנדי והרבה הגשמה עצמית בסטודיו החדש!
    יפית כחלון

    השבמחק
  15. מקסים מקסים, פוסט מרגש במיוחד, הרבה ברכה (בנוסף לזו של פיית הקיפודים) לפינה החדשה שלך...
    Miss Moo

    השבמחק
  16. אני אגיד לך מה כ"כ מופלא כאן בעיני,
    היה לך חלום, ובעזרת האמונה ביכולת שלך עצמך, גם ע"י בן זוגך המדהים וגם בעזרת עצמך, הצלחת להפוך חלום למציאות!
    אני מכירה כ"כ הרבה אנשים שהיו אומרים- סטודיו במחסן מפח?? אני?? אני חייבת 4 קירות, וארמון פאר ו..ו..ו.. וממשיכים לדבר ולפנטז בלי לנקוף אצבע ובלי לקדם את החלום במיל.
    אני גאה בך, מאושרת בשבילך על הגשמת החלום הפרטי, מעריצה את בנ זוגך התורם,
    ומאחלת לשניכם את הכי כיף שבעולם!
    לימיצ

    השבמחק
  17. מגניב לאלללהה!פינת האלוהים הקטנה שלך.קראתי וכל הזמן חיכיתי שיהיה כתוב משהו על מזגן...פח וחום נראה לי קשה.
    בטוחה שהמקום יפיק אוצרות,תתחדשי ותהני.
    ומזל טוב לזוכות:)

    השבמחק
  18. משעמם ???? ממש לא ! כל כך ריגשת אותי בפוסט הזה...
    איזה בנזוג... איזה כיף !
    ואיזה יופי לראות את כל התהליך מרגע הרעיון ועד ל(כמעט) סוף הביצוע ! רק חזרה תמונה שלך מעלה את הרעיון ויש לנו פה סיפור שלם, מקסים, מרגש, שממש עשה לי טוב על הבוקר...
    תתחדשי ותהני :-)
    נשיקות :-)

    השבמחק
  19. איזה כייף שיש פינה לעבוד בה...
    שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  20. איזה יופי לראות חלום מתגשם, בהצלחה!

    השבמחק
  21. תתחדשי!!! איזה כיף!!! כל הכבוד על הזזת העניינים!

    השבמחק
  22. איזה כיף סטודיו משלך!
    מצחיק, בדיוק עכשיו אני עובדת על הפיכת הסככה בחצר לחלקת אלוהים שלי...
    בהצלחה!

    השבמחק
  23. איזה פוסט מקסים ומרגש על הבוקר. היה לי מאוד כיף לקרוא ולהתרגש אתך במהלך הקריאה.
    מאחלת לכולם לעבוד בתחום שהם אוהבים ועם אנשים כייפים.
    שאלה, התנור יכול להיות בחוץ גם בחורף?

    אני בטוחה שתהיה הצלחה גדולה, אך אני בכל זאת מבקשת לאחל לך המון המון המון בהצלחה בהמשך .... ולעוד שנים של יצירה ושבעתיד המחסן-סטודיו יגדל ויגדל ויגדל.........

    יום נפלא
    ליאת

    השבמחק
  24. קיפודה יקרה,
    המון המון מזל טוב על הסטודיו החדש!
    איזה יופי שהגשמת חלום.
    היה מרתק לעקוב אחרי התהליך שתיארת ולהתענג יחד איתך.

    שוב מזל טוב והמון הצלחה לך!
    לילך האדומה :)
    www.adumot.com

    השבמחק
  25. משעמם? לא יקירתי יש לי ארסנל שלם של מילים אחרות לגמרי שמתאימות לפוסט הזה-למשל מלא השראה, וגם-מרגש עד בכי, ואני חושבת שגם מפיץ אור ואהבה...את לא יודעת כמה זה מרגש לקרוא איך עשית את זה-ובאמת שמעל הכול זה נותן דחיפה עצומה לכל מי מאיתנו שיש לה חלומות וחושבת שזה לא אפשרי להגשים אותם.חוץ מזה התעלפתי לגמרי מפיית הקיפודים-כל הכבוד לגבר-כנראה לא סתם הוא ינשוף.חיבוק ונשיקות.

    השבמחק
  26. ואני חשבתי שזה רק אני הרגשנית שהתרגשתי עד דמעות מהפוסט עד שקראתי את כל התגובות והבנתי שבדיוק אלה הדברים שעושים לנו את החיים לכל כך מרגשים ואחרים.. ויש לי גם את הזכות המדהימה להכיר את הינשוף המקסים שלך ואין לי ספק שכאשר זה בא בצמד יחד איתך השמיים הם הגבול לדחוף דברים שיצליחו כמו הסטודיו המקסימי שהקמת.

    לפעמים חלומות מתגשמים...

    שיהיה המון בהצלחה ותהני מכל רגע שם !!

    השבמחק
  27. אושר גדול וממלא לראות את מה שדיברת עליו בעיניים מנצנצות הופך למציאות...לקחת חלום(לא קטן ופשוט) והגשמתם אותו בצורה מדהימה שהיא כ"כ את-צנועה אבל כ"כ גדולה מחיים

    השותפות שלכם, הפירגון, התמיכה והאהבה ניכרים בכל דבר שאת עושה ואדרבא פה-וזה מרגש ומחמם את הלב

    מחכה בקוצר רוח לסיבוב הערב (בטוחה שאין אפילו צורך בתאורה הערב-נצנוץ העיניים שלך בטח יאיר את הגינה מעצמו(-:

    נשיקות אהובתי

    השבמחק
  28. וואו, שיחקתם אותה.
    בשביל צעד כזה לא מספיקה מוטיבציה, צריך כנראה הרבה הרבה אהבה. אני מקוה שהאהבה תשאר שם בכל גרם חומר שתסובבי על האובניים ותשרפי בתנור.

    ואם יורשה לי להיות קצת צינית ומעשית, כדאי לאלתר מערכת אזעקה קטנה שתתחבר לחדר השינה שלך ותרחיק את סקרני הלילה מהמחסן.

    השבמחק
  29. יעל,
    תודה ששיתפת בפוסט המקסים הזה ככה שלב שלב, שלמרות השוונג של ההקמה הצלחת לעצור ולתעד, ולשתף במחשבות, בהתרגשות ובהתלבטויות. הפוסט הזה ספוג השראה לעשייה ולמימוש עצמי. כל כך שמחה ומתרגשת איתך על הסטודיו המתוק הזה שיצרת בעשר אצבעות.
    הרעיון של המראה- גאוני לגמרי, איך לא חשבו על זה קודם...? ואיזה כיף לזוכות (:
    עינת ספקטור.

    השבמחק
  30. רשומה מרגשת עד מאד שהעלתה חיוך ענקי על שפתיי,איזה כיף לראות את החלום בהתגשמותו.....מקסים...אני מאחלת לך שלא תפסיקי לחלום.....ובאותה מהירות תגשימי את חלומותייך, הסטודיו הקטן נראה מקסים ומזמין ואני בטוחה שיצאו ממנו יצירות יפיפיות צבעוניות ומלאות אהבה כמוך..... ממש התרגשתי לראות את התנור החדש והאובניים....תתחדשי ותהני.....

    השבמחק
  31. אז עכשיו את מהווה השראה לא רק בתחום היצירה אלא השראה לפילוסופיית חיים בריאה. תתחדשי, זה ממש "פאר יצירה" וקדימה לעבודה - התנור, האובניים, הכל נראה עוד מבריק מדי(:

    השבמחק
  32. מדהים!! איזה כיף לך על הבעל והסטודיו... הפוסט הזה מעורר קנאה מהסוג החיובי, שמעודד להתקדם ולעשות ולהגשים חלומות. מפרגנת לך לגמרי ושמחה מאד מאד בשמחתך, וכיף לנו שתשתפי אותנו בתוצרים!

    ותודה על השיתוף המפורט, זה עוזר לראות איך ממשים באמת חלום...

    השבמחק
  33. פוסט מרגש!!! כמה שימחה ואושר יש בו, איך שומעים שאת מרוצה וקורנת, בהחלט חלום שהתגשם עבורך. ברכות לזוכות בהגרלה. הכל נראה מקסים!! מחכה לראות תוצרים של הסטודיו החדש שלך!!

    השבמחק
  34. המון המון בהצלחה עם הגשמת החלום והסטודיו החדש. בכלל נראה לי שחלומות מתגשמים אצלך (עם כזה בן זוג מפרגן אז לפחות חלום אחד כבר התגשם...)הפוסט שלך היה מלא השראה וגם אני עכשיו בדרך להגשמת הסטודיו שלי....במרפסת.
    המון אהבה,
    ענן לוטוס

    השבמחק
  35. המון הצלחה, ותודה על הפוסט המרגש! אני חושבת שכל מי שמחובר בנפשו ליצירה חולם אי שם על פינה משלו. העניין הוא פשוט לקום ולעשות. נתת לי השראה, ובהחלט פתחת לי חלון קטן לקראת החלום.
    תודה!
    הדס

    השבמחק
  36. איך את יכולה לשעמם, איך?...
    אהבתי את 2 הפסים הכחולים בשלט הזמני, זה מזכיר לי את הסימון של שביל ישראל וזה אומר שמעכשיו הסטודיו שלך הוא חלק אינטגרלי ממסלול ההגשמה וההשראה של כל יוצרת-חולמת באשר היא (-:
    אתמול חברה כתבה בפייס שבכנס מנהלים שהשתתפה בו אמרו להם ש"בשביל להגשים את החלומות שלך, אתה צריך קודם כל להתעורר" ...
    ואת ההוכחת לכך! תודה ענקית על ההשראה שהנך ומזל טוב לכל מי שזכתה ביצירה קיפודית אורגינל.

    השבמחק
  37. אכן ,ברת מזל אנכי,זכיתי בספלים קיפודיים !!
    ובטח הקפה בהם יהיה הרבה יותר...... :-)

    תודה רבה רבה!!

    וכמעט שכחתי מרוב התרגשות, מזל טוב לסטודיו החדש ,מחכה לראות אילו "מטעמים" תפיקי ממנו!

    והשלט הזמני שלך ,מקסים ומקורי,אהבתי!
    וגם אני דואגת שמא יהיה לך חם (ניסתי לראות בתמונה אם יש איזה עץ שיצל לך על הסטודיו (כמעט כתבתי מחסן...)

    תיכף שולחת לך מייל!!

    דליה ב'

    השבמחק
  38. יעל קיפודים!!! אין לך מושג עם איזה חיוך קראתי את הפוסט הזה! התמונה הראשונה של השלט הזמני כל כך נהדרת שלא הייתי משנה אותו לעולם! הסטודיו שלך מהמם, כל הכבוד לך על היוזמה והפשלת השרוולים!! את יודעת כמה פרוייקטים נשארים אצלי ברמת החלום רק בגלל שאין לי כוח להפשיל שרוולים?? הסטודיו נראה נעים וכייפי וקיפודי, ואהבתי כל פרט בפוסט הזה - כולל הסוגריים המעולים על האינסטלטור, איזו כתיבה מעולה! :-))) והפיה המקסימה הזאת - עם קיפוד!!!! איזה כיף, איזה כיף, אני כל כך שמחה בשבילך, ומאחלת לך שיתלכלך כהוגן! :-))

    השבמחק
  39. מתה עליך!
    מה פתאום משעמם. כזה פוסט מרגש, מעשיר וממלא השראה ומרץ. מתחשק לי לחבק אותך.
    זכית שאת חולמת, זכית שיש לך היוזמה והיכולת להגשים והכי זכית שיש לך בנזוג תומך, אוהב ומפרגן.
    פיית הקיפודים הכתומה מושלמת.

    בפוסט הבא - תמונה של כלי בוץ על מדפי איקאה :-)

    השבמחק
  40. מרגש לקרוא. נתת סימני דרך להתגשמותו של חלום. וכך נבנה לו המקום הייחודי שלך. שיהיה בהצלחה ובכיף גדול לעוד הרבה עבודות קדרות יפיפיות.

    השבמחק
  41. זה ממש כיף לראות את כל התהליך,
    ממחסן עגמומי לסטודיו צבעוני :-)

    המון בהצלחה, אני כבר מחכה לרגע שתתחילי למכור,
    ואני אתחיל לקנות :-)
    טושטוש

    השבמחק
  42. ברור שמעניין ואפילו מרגש
    אין יותר כייף מחלום שמתגשם שיחקת אותה !

    השבמחק
  43. נ ה ד ר ת !!!! פשוט נהדרת, מי אמר משעמם ?? איך יכולת לחשוב כך בכלל ??
    מרגש מניע ומעורר התפעלות, זה הכל.

    השבמחק
  44. התרגשתי עד דמעות עת הפכת מחסן פח ללסטודיו קיפודים מהאגדות!
    אני ממש מתרגשת, ו-כן, את מהווה השראה. אני בכיון ההפוך, מחדר עבודה משלי לדירה קטנטנה וזמנית, ועדיין מחפשת פתרונות לעניין. בינתיים, לבהות במחסן שלך עשה לי חשק אחד ברור. דברי איתי (סודי בהחלט).

    השבמחק
  45. WOOOOW איזה סטודיו מקסים כל-כך קיפודים!!
    וכמה כיף לזוכות, אפשר לאמר שאני ממש מקנאה, אבל גם מפרגנת.
    ואיתך אין גבול לפנק לפנק לפנק...

    השבמחק
  46. מה זה מעניין?!?!?! הכי מעניין בעולם!! עד שאני קוראת בפעם השניה על התהליך :)
    אני פשוט נדהמת מהמהירות והאמביציה שהייתה לך! ממש מורידה בפנייך את הכובע :)

    המחסן המבולגן הפך לסטודיו קסום (אפילו עם פייה מהממת) שבטח יהיה לך ממש כיף לעבוד בו! (אולי קצת חם.. חח..)

    איזה כיף לראות חלומות שמתגשמים :):) מקווה שתהני בו!! טוב, אני בטוחה שתהני בו :)


    וגם, ברכות לזוכות :):)

    השבמחק
  47. אלופה את!איןלי מילים, הוכחה חד משמעית שאם לא מעזים לחלום- לא משנים מציאות. הרבה הרבה הרבה הצלחה!

    השבמחק
  48. יעל,
    זהו אחד הפוסטים הכי מרגשים שקראתי - להיות שותפה לתהליך הגשמת חלומך.
    אין ספק שאת כישרון ענק ואשרייך שלצידך עומד בנזוג מעודד ותומך.
    הרבה הצלחה ואושר. אני מאושרת יחד איתך.

    השבמחק
  49. סטודיו חדש זה נפלא
    התחלות חדשות מרגשות
    מזל טוב ובהצלחה .
    אין עליך!!!!!!

    דנדשה-פנינה

    השבמחק
  50. תתחדשי!! מעניין ואף יותר - מרגש!
    אכן חלומות נועדו להתגשם. כל הכבוד לתומך האולטימטיבי, שהרי בזכות פרגון, עידוד, תמיכה ודחיפה להגשמה - הכל ניתן.
    מאחלת לך הרבה יותר מ- 10 שנות יצירה בסטודיו וכשהגלגלים מתחילים לנוע - השמים הם הגבול, בייחוד שיש כ"כ הרבה כישרון וטעם טוב, אני צופה במשקפת ורודה ביותר. :-))

    השבמחק
  51. קיפודה מקסימה שלי!!!! איך שאני התגעגעתי.... את הפוסט הנהדר הקודם פיספסתי בעקבות מקרה מצער שקרה לאחותי(לכשנתראה בקרוב ב"ה אספר לך), וכ"כ שמחתי לקרוא על ההיענות הנהדרת לעבודותייך הקסומות, פשוט תענוג אמיתי!!!
    בפוסט אחד מעניין ביותר, ובטח ובטח שאחרון מלהיות משעמם, הפכת להיות מושא השראה לחולמות רבות. הכתיבה הקלילה, השנונה והטבולה בהומור בדיוק במינונים הנכונים, היוותה תפאורה נהדרת לתיאור חלום חייך שהתגשם. יש לנו מעכשיו תאריך משותף לחגוג, ה-12/7/11פתיחת הסטודיו המדהים שלך, ולי חגיגת 18 שנות נישואין לדניאל.
    אהובה שלי, מאחלת לך שפע של הצלחה עם המון הנאה וחדוות יצירה בצידה. בורכת בקסם אישי שאי אפשר להישאר אדישים למולו. אוהבת אותך ותמסרי לינשוף הכי מקסים ברשת שאין עליו ועל פיית הקיפודים המדהימה ששומרת על הסטודיו של חברתי!!! המון המון נשיקות

    השבמחק
  52. כמה זה כיף לראות אנשים שאני אוהבת מגשימים חלומות !
    תתחדשי ! מגיע לך להגשים חלומות, ועשית את זה בכ"כ הרבה אמביציה וחזון ברור !
    וכ"כ אהבתי את השלט "המאולתר" :)
    שיהיה לך תמיד נעים וטוב ליצור בו !
    ושתמיד תגשימי המון חלומות,
    נשיקות יקירה :)
    LoolB - Smadar

    השבמחק
  53. מהממת!
    מי אם לא את ראויה לינשוף תומך ומהמם שכזה?
    פוסט מאוד מאוד מעניין ומרגש....נחמד לראות את החלום שלי קם לתחיה(במיוחד אצלך!)
    רק הצלחה והמון אהבה ויצירה!!!
    נתנאלה

    השבמחק
  54. מרגש ככ!!! תראי איך מהר יהפכו קירות הברזל לקירות בנויים לנוחיותך היצירתית, מעכשיו אי אפשר יהיה לעצור אותך! תתחדשי על הפינוקים השווים... ממש פוסט כייפי!

    השבמחק
  55. מזל טוב ובהצלחה!!!!
    איזה כיף להגשים חלומות טובים! מאחלת לך עוד הרבה הגשמות כאלה!
    ו- שאפו לבנזוג!!!

    השבמחק
  56. מקסים ומעורר השראה..
    גמני מפנטזת על הסטודיו שלי אחרי שנים של עבודה בקיתון עבודה צפוף ולא הכי נוח.
    יש תכניות, אבל אין את העוז להניע אותן (זה קצת יותר מורכב מלהתקין סטודיו קיפודים מקסים שכזה) והאמת שגם ממון כרגע יש לו ניתוב עדיף אחר.
    עם זאת הצלחת להביא לי עוד חשק...

    החדווה שלך מדבקת!

    סיגל

    השבמחק
  57. אוהבת את הפרקטיות שלך, את היוזמה ואת היכולת להגשים חלומות. כנראה שאת בעצמך סוג של פייה..
    יעלוש מזל טוב על חנוכת הסטודיו
    אני מאחלת שעות רבות של הנאה ותוצרים יפים כמו שרק את יודעת להכין
    מפרגנת לך בגדול ובאהבה
    ענת

    השבמחק
  58. לירון בן דוד22 ביולי 2011 בשעה 8:27

    נשארתי עם פה פעור...איזה כייף לי, איזה חיוך ענק יש לי על הפנים-תודה רבה
    ואיזה כייף לך!!! סטודיו בחצר,הגשמת חלום ובתמיכה ועידוד של בנזוג אוהב
    מאחלת לך המון זמן איכות עם עצמך בעשייה של בדיוק מה שאת אוהבת

    השבמחק
  59. יעל יקרה,
    הפוסט מרגש מאד. לא בגלל שהוא גרנדיוזי או משהו כזה, להפך, בגלל שהוא יצא מהלב ומשתף בחלומות הכי אישיים שלך.
    תודה על הזכייה! למרות שברור לגמרי שהזוכה האמיתית היא את - שזכית להגשים ולא רק לחלום. שאת זוכה לראות חלום הופך למציאות. שאת נהנית ממה שאת עושה!
    שוב תודה על הזכיה, מיד שולחת לך מייל. עוד הרבה שנים טובות של עשייה פוריה, הנאה ומוזה!

    השבמחק
  60. תתחדשי!
    זה נראה מקסים ומימוש החלום והפיכתו למציאות מהווים השראה עצומה לכל אחת!
    תודה רבה.

    השבמחק
  61. ואווו! מזל טוב ענקי! חלומה של כל יוצרת! אני כל כך שמחה בשבילך וכל הכבוד לבעל המפרגן והתומך! מאחלת לך הרבה ימים של יצירה שמחה ואושר בסטודיו המתוק שלך!
    איילת

    השבמחק
  62. יעל,
    כתבתי תגובה באורך פוסט, אבל בלוגר מחק לי אותה ובא לי להרוג אותו....
    תסלחי לי אם אקצר ואומר שאני מאחלת לך המון כלים מבית היוצר של קיפודים והרבה חלומות מוגשמים.
    אוהבת,
    יעל/הבית של יעלי.

    השבמחק
  63. יקירתי
    אין דבר העומד בפני הרצון
    הוכחת
    איזה יופי שחלמת לך ואיזה יופי שביצעת במהירות ובהתלהבות. איזה יופי של בן זוג
    ואיזה יופי יצא הכל.
    עכשיו רק נותר לראות איזה יופי יווצר בסטודיו הזה.
    תהני, ומזל טוב

    השבמחק
  64. מזל טוב על הסטודיו המהמם! אין לי ספק שתפרחי שם, אני רק דואגת שאי אפשר יהיה להוציא אותך משם... באמת אי אפשר לקחת כמובן מאליו את הינשוף המפרגן שלצידך!

    השבמחק
  65. וואווו...תתחדשי,
    איזה כייף לקרוא אנשים שמגשימים חלומות (אולי גם אני אגשים עוד כמה מתישהו).
    תהני מהסטודיו, תמשיכי להפתיע בתוצרים המדהימים!!! שלך.
    והכי כייף - לשמוע שבקרוב אולי גם תמכרי מהכלים המדהימים שלך (שאני כ"כ מתענגת על יופיים דרך המסך).
    יערית

    השבמחק
  66. הפוסט שלך מביא אביב רגשי ישר לתוך הקיץ. איזה כיף לקרוא, איזה כיף שיש לך סטודיו, ואמן שהוא יתפוצץ מכלים ולא תהיה לך ברירה אלא למכור סוף סוף. מחכה בלי סבלנות.

    השבמחק
  67. איזה פוסט מטריף. כנראה שבאמת - לפעמים חלומות מתגשמים. ואולי - הכל בזכות פיית הקיפודים. הפנימית שלך :-) (סליחה על ההשתפכות, אבל פשוט הייתי חייבת לנוכח מה שהגשמת פה בפוסט)

    השבמחק
  68. איפה הטישיו.....כולי דומעת פה....

    קודם כל לא האמנתי כשראיתי פתאום את שמי בסוף הפוסט...את המייל שלך לא מצאתי אז שלחתי לך הודעה בפייסבוק :)

    ריגשת אותי בטירוף ואני ממש ממש שמחה בשבילך....

    אני מאוד מאוד מזדהה עם כל הרגשות שלך וכל מה שעובר עלייך למרות שאני עדיין לא הקמתי סטודיו אבל עשיתי צעד ועזבתי לימודים שדיכאו את רוחי ונשמתי ונרשמתי ללימודי צילום שאני כל כך ניהנת בהם...

    אז שיהיה המון בהצלחה בסטודיו ומחכה לראות עוד המון תוצרים מדהימים פרי ידייך...

    טל.

    השבמחק
  69. מברוק , איזה יופי , כל הכבוד על הפיכת החלום למציאות , יכולה להגיד לךשגם אם ההתחלה קשה זה כל כך שווה את זה - בהצלחה ענקית !!!

    השבמחק
  70. פוסט מרגש! בהצלחה יקרה♥

    השבמחק
  71. היי יעל אני מצדיעה לך על היוזמה והתשוקה להגיע לחלקת האלוהים שלך אני התחלתי לפנות את המחסן שלי כד שיהיה סטודיו לטיפולים ומעגל נשים נתת לימרץ להמשיך במשימה להגיע גם לחלקת אלוהים משלי תודה על השיתןף המקסים ובהצלחה
    נעמה.

    השבמחק