יום שלישי, 28 בפברואר 2012

יצירה בחברה (טובה)!

*
סופ"ש שעבר, בסימן סערה התקבצנו, חברותי לקומונת צומת צבעים וגם אני, לסופ"ש יצירתי בצפון. זו הזדמנות נוספת לומר תודה ענקית לקשת ולהילה על הרעיון המעולה וההפקה המתוקתקת – אתן פשוט מדהימות!
סיכום משובח +תמונות והסברים על כל מה שעשינו ומה זה בכלל סופ"ש יצירתי, אפשר למצוא אצל קשת כאן, ומכיוון שהיא סיכמה את זה ברמת הקולקטיב הכי טוב שרק אפשר, אני אסתפק בלהעלות את יצירותי התפורות מהסדנאות שעברנו יחד.
*
אתחיל מהסוף – אחרונה חביבה, הסדנא המקסימה של מיכלפ האלופה, לתפירת בית בד משאריות, וזה הבית הקטן והצבעוני שלי -


IMG_2220
תפירת הבית היא התעסקות נפלאה - מצויינת לבזבוז שאריות בד אהובות (אפילו כאלה שנשאר מהן רק טלאי קטן קטן...), לא גוזלת הרבה זמן ומאוד כייפית (ולכל מי שהתיאור הזה עשה לה חשק – הדרכה אפשר למצוא כאן).


במהלך הסופ"ש זכיתי ליטול חלק בהשקה של מוצר גאוני – המתגהצ(א)ות של "תוצרת הארץ". דפי ורחלי, שהשילוב המעולה ביניהן מוליד לעולם היצירה הישראלי הפתעות נפלאות, פינקו אותנו בסטים של מתגהצ(א)ות, וגם בהפתעה אישית – תוויות שמיות. אני לא התאפקתי וניסיתי מיד לגהץ ולרשום את הבית על שמי בטאבו – קלי קלות (ועמיד בכביסה…)! אפשר להזמין במסטיקים.


IMG_2223
*
עוד מעולם התפורים, עברנו יחד סדנת תיק קלאץ' בכיכובה של הילה בגרסת תיק רגיל ותיק מוקטן. אני הלכתי על הגרסה המוקטנת והוספתי לו ידית, כך קיבלתי תיק מאוד נוח לשימוש כשצריך לזרוק אליו משקפיים מספריים ועוד ספרון מחטים וללכת לסדנא שלישית עליה אדווח בהמשך.


IMG_2319
התיק שלי נתפר מקנווס גס בניחוח מסעות – מתחת לכפתור (שנועד לקישוט בלבד) הוספתי ריבוע עור – מאוד אוהבת את תוספת טלאי העור בסגנון הזה…
אם חשקה נפשכן בתיק קלאץ' שכזה, בדיוק היום פרסמה הילה הדרכה נהדרת – כאן (ולמי שמתעצלת לתפור לעצמה, יש שם גם בלוגולדה!)


IMG_2317
פנים התיק שלי מכותנה, וממנו מציץ – כרטיס סקראפי למהדרין!
אני לא מתיימרת לעסוק בנייר, אבל במסגרת ההשקה של האותיות המתגהצות עסקנו כולנו בסקראפ, וגם אני חטאתי… ולו רק כדי לראות איך האותיות הנהדרות מתגהצות היטב גם על נייר (ולא - הוא לא נשרף! :-))


IMG_2312
*
וכמעט בהמשך לסופ"ש, התקבצנו יומיים אחריו לסדנת פיסול בובות גרב בהדרכתה המקצועית מאוד של אנה פרוג. לאחר שראיתי תמונות של עבודות של אנה הייתי מאוד סקרנית לקראת הסדנא. היכולת לפסל תווי פנים ופרצופים מלאי הבעה מתוך גרב ניילון – נראתה לי מרתקת, ואכן כך היה.

אנה הביאה לכל אחת מהמשתתפות קיט חומרים נדיב מושקע שכולל ה-כ-ל  (כאמור, הגעתי רק עם המשקפיים, המספריים והמחט!), וכל אחת מאתנו יצרה במהלך הסדנא בובה אחת (ולקחה הביתה חומרים לבובה נוספת). אני יצרתי בובה תינוקת זהובת שיער, אבל לצערי קצת הרסתי אותה בבית. מאוד רציתי לאבזר אותה בעיניים חתיכיות מסוג safety eyes אבל בהיותי חסרת כל הבנה בסיסית בגרבי ניילון (מישהו באמת גורב את הדבר הסינטטי הזה על הרגל???) מסתבר שכל חור קטן יוצר רכבת והבובה שלי צולקה לנצח מסביב לעיניה היפות. אני מתנחמת בעובדה שאף אחת לא מושלמת… :-)
 IMG_2292

כדי לפצות אותה על עגמת הנפש תפרתי לה מיד שידוך - בן זוג חתיך ותכול עיניים שנראה קצת כמו האבא הקיבוצניק שלה (והפעם הדבקתי את העיניים ולא התעקשתי לחורר לו את הפרצוף…). כדי לצ'פר אותו על הכלה הפגומה סרגתי לו צעיף תכלת קטנטן בשתי מסרגות :-)

IMG_2293 
וכך נראה הרומן הרומנטי מודל 2012 -

IMG_2295

אמנם יופיין של הבובות שלי מוטל בספק, אבל בתור חובבת תפירת בובות בכלל, למדתי המון מהסדנא של אנה, ועוד יותר מהנסיונות והטעויות שעשיתי בעקבותיה בבית. מדהים איך כל קפל וכל קמט נותנים לבובה תווים אחרים, אופי אחר ותחושת גיל אחרת - מרתק ומומלץ!

*
וכדי לגוון את הפוסט - קצת קרמיקה.
לא פעם אני נשאלת לגבי הכלים שאני מכינה ומידת עמידותם. אז רק לשם הבהרה: כל הכלים שלי נשרפים לטמפרטורה גבוהה, מה שאומר שהם עמידים ביותר לחימום ולאפיית מזון בתנור בכל טמפרטורה (וניתן להשתמש בהם גם במיקרוגל ולהכניס אותם למדיח…).

את תאוות עיוות ומעיכת הכלים יצקתי הפעם לתוך זוג קומקומים מיוחד – 

IMG_2226

באופן לגמרי מכוון יש לקומקומים גומות חן וקימורים מעניינים, וסיומת "חצאית" בתחתיתם ובעיני הם הקומקומים הטובים ביותר שהכנתי עד היום -

IMG_2268

לקומקומים הצטרפה גם שישיית כוסות תה ייחודיות בהתאם – הכוסות בגוון טורקיז ירקרק, הקומקומים בגוון טורקיז כחלחל…

IMG_2257

כל כוס על קימוריה וגומותיה יחידה ומיוחדת ויחד הן יוצרות קומפוזיציה שלמה ומעניינת -

Picnik collage


IMG_2264

כדי לחמם קצת את האווירה לקראת הסופה שכבר מורגשת בחוץ (הקומקומים נהדרים לחליטת תה!) ומכיוון שמדפי הסטודיו שלי מתחילים להיות עמוסים, אני מייעדת את שני הקומקומים ושש הכוסות למכירה. הם מאוד מיוחדים ואני מאוד אוהבת אותם, אשמח אם ימצאו להם בתים חמים ואוהבים, יחד או לחוד - כסט שלם או בנפרד (פרטים אצלי במייל ykipodim@gmail.com)!

IMG_2262
*
תגובות לפוסט קודם -
תודה לכל המחמאות על השל. מכיוון שהוא פריט מאוד אישי, הן יקרות לי כפליים! תודה גם לכל המחמאות על המעבר החד שעשיתי למידות קטנות ;-)

לשאלות ובקשות להסברים על הקומיקס התלת מימדי והנפח הפנימי שנתתי לקופסת הסבון - מכיוון שחציו השני של הברווז השחוט מחכה על שולחני לעיבוד נוסף של אותו רעיון, אני מקווה מאוד שבפוסט הבא אעלה הדרכה בנושא, ועד אז - שתעבור עלינו סופה קלה!

*

37 תגובות:

  1. באמת קומקומים מופלאים! אני פחות מתחברת לבובות ניילון, אבל שמה של אנה הולך לפניה ובטח למדת המון. וסחתיין על הפרגון הנשי העצמי שעשיתן בסופ"ש, קופצת לבדוק את הקישורים (-:

    השבמחק
  2. וואו, הקומקומים האלה מקסימים עם ה"פגמים" שלהם! הכוסות יפהפיות, אני מתה על נזילות הצבע האלה! והדברים שעשית בסוף השבוע מקסימים, וכל כך כל כך שלך! :-)

    השבמחק
  3. מאוד מאוד מאוד אהבתי את הקומקומים. גם בעיני הם מאוד מיוחדים ויפים.

    השבמחק
  4. מה זה הפוסט המדהים הזה על הבוקר? איזה כיף להתחיל אותו ככה... כל הכלים יפיפיים, והתוצרים מהסופש מקסימים, היה בהחלט שווה לבוא (ולא רק בגלל זה...) נשיקות ויום מקסים.

    השבמחק
  5. פוסט נפלא לבוקר..
    מקבץ נהדר!

    השבמחק
  6. איזה תוצרת משבוע אחד! הבובות מדליקות! את יכולה אולי לעשות ניסוי ולמרוח מעט לק שקוף מסביב למקום שאת הולכת לחורר עם העין. זה אמור לעצור רכבות (כן כן, יש לי הרבה נסיון עם גרבי ניילון)

    השבמחק
  7. תודה על הפרגון :-)
    התוצרים שלך בסופ"ש כ"כ יפים וכ"כ את (שוב, את יודעת לעשות דברים דומים לשל האחרות אבל עם הסגנון הקיפודי המובהק שלך!).
    טלאי העור- את מחליפה מחט או עם המחט הרגילה?
    יש לי המון עור כפי שאת יודעת ואולי כבר הגיע הזמן להתחיל להשתמש בו.....

    הבובות חמודות בדרכן שלהן למרות שאני לא מתחברת אליהן, הפרצוף קצת מזעזע אותי. וזה לא קשור לרכבת מסביב לעיניים ;-)

    והקרמיקה-, נו, מה עוד אוכל לומר שעוד לא נאמר? כנראה שכלום.... הקרמיקה שלך יפייפיה!!!

    השבמחק
  8. פוסט שלך הוא תמיד חגיגה לעניים! יצא לך קלאץ' קיפודי מובהק והקרמיקה... אוה הקרמיקה...

    השבמחק
  9. ואוו, איזה כיף לכן!
    הכל מקסים, הבית משגע, הקרמיקה שלך רק משתבחת :)

    השבמחק
  10. כיף לראות את המתגהצאות על העבודות שלך וכיף לראות שגרמנו לך להכין כרטיס(: תודות!
    הקומקום עם הטוויסט מקסים!

    השבמחק
  11. איזה יופי של דברים... היה כ"כ כיף בסופ"ש...
    כ"כ קיפודיים :)
    הקומוקמים והכוסות - מ-דהימים !!!
    LoolaB - Smadar

    השבמחק
  12. אהבתי את סט הקומקום והכוסות,
    ויש משהו מאד חינני בבובות שיצאו לך.
    הבובות נראות מלאות אופי אישי, ולא איזה סט שיצא מסין.

    השבמחק
  13. הרסת אותי מצחוק כשתארת איך נוצרו הרכבות בעינים!!!ח, הדבר הסינטטי הזה שנלבש ע,י טריליוני נשים בעולם (לא אני , אבל יש טריליון גם בלעדי)
    הוא בסה"ג גרב סרוגה מחוט מאד דק, ומה קורה כשעוים חור בגרב?
    רככבבבבבבבבבבבת!:-)

    הבובות משגעות
    בעצם הכל משגע
    איזה פוסט כייפי!
    לימיצ

    השבמחק
  14. אחללה פוסט לאחללה סופ"ש.
    לא זכרתי את הקלאץ' שלך, הוא הורס לחלוטין!

    השבמחק
  15. טוב תקשיבי הכל מקסים באמת את מוכשרת ברמות על!!
    אבל...הקומקומים......................פשוט מ-ו-ש-ל-מ-י-ם!!

    השבמחק
  16. הכול כ"כ מקסים!
    הבובות שיא המגניבות!

    השבמחק
  17. darling;
    what a wonderful post!!! your babies are wonderful and the tea pots and cups are WOW.
    please send me a message on facebook with the price.. my birthday is coming up and I think to ask my sisters for this set!

    love, Mira

    השבמחק
  18. הרגת אותי מצחוק עם רישום הבית בטאבו (-:, אין ספק שפרויקט הבית הזה מלא יתרונות (וגם לא צריך משכנתא בשבילו.
    הקומקומים מדליקים, אני לא חושבת שהיה לי אומץ להכין משהו ואז "לקלקל" אותו בשם האמנות או אפילו בשם האסתטיקה, אבל כשרואים את זה מוגמר- שווה לאללה!

    השבמחק
  19. יעל,
    הבית מהמם! הבובות - חחח... בדיוק אני כותבת את הפוסט על שלי... והכלים כמו תמיד, משגעים! מקבץ משגע!
    יעל.

    השבמחק
  20. איזה כיף של פוסט.
    גם תזכורת מופלאה לסוף השבוע המהנה יחד, גם מקבץ עשיר של שלל עבודות מרהיבות שלך וגם חוש הומור נפלא.
    כמה כיף לסגור את היום עם הפוסט הזה בראש.
    אני בדרך למקלחת :-)
    נשיקות
    שרון

    השבמחק
  21. הכל מקסים אבל אני מבקשת לדייק הברווז רצוח לא שחוט!

    השבמחק
  22. איזה כיף של דברים - כל יצירה שלך מלאה בכל כך הרבה אהבה ויצירתיות שגם הפגמים כל כך חינניים (וכאמור - אף אחד לא מושלם), לסרוג צעיף לבובת גרב , אין עלייך !!!
    הקומקומים כל כך יפים והסט מלא יוי, והבית , והכל.... הולכת לבדור את הקישורים הנלווים.
    סופה מרגשת ונעימה יקירה.

    השבמחק
  23. הכל פשוט מדהים ביופיו. אני הכי אהבתי את הזוג. כי אין כמו אהבת אמת:)

    השבמחק
  24. הקומקומים האלה מושלמים בדיוק כמו שהם-מתה על הגלזורות שאת משלבת (וגם עלייך, אבל זה כבר עניין אחר (-:
    והבית, הקלאץ והבוב הם כ"כ את שזה תענוג לעיניים

    נשיקות

    השבמחק
  25. איך בכל פוסט את שמה כל כך הרבה דברים... וואו...
    איזה כיף של סופש היה!!! ממש חבל שלא הייתי בסדנת בית המקסים הזה.. אבל לך יצא מושלם! והכי חשוב - שהוא רשום בטאבו על שמך.. בעיקר עכשיו עם מחירי הדירות.. חח..
    וגם הנרתיק מקסים! אהבתי מאוד את הטלאי עם הכפתור - מוסיף המון :)

    הבובות מקסימות! דווקא חשבתי שהקרעים מסביב לעיניים שלה הם בכוונה כדי "להזקין" אותה.. בכל מקרה היא הרוויחה בן זוג מהמם :):)

    הכלים מקסימים ומיוחדים! אני כל כך אוהבת את זה שכל אחד מיוחד במינו.. מקסים :)

    השבמחק
  26. יקירתי
    איזה כיף של פוסט
    חזרתי מטיול שנתי, ואת הדובדבן של היום שלי רגע לפני סגירת מנועים. נשיקות גדולות יפעת קייטס

    השבמחק
  27. מקסים. נראה שהיה לכם כייף.

    השבמחק
  28. כן. אני. לפעמים.
    (לשאלתך אם יש מי שגורבת את הגרביים הגועליים האלה...) והם יוצרים רכבות ברגע שמסתכלים עליהם...
    התוצרים שלך נהדרים. בובות אני לא אוהבת אבל אלה שלך כל כך מתוקות. הכלה הפגומה מתוקה והחתן משגע. (ויש לי גרביים כאלה, כמו הכלה. רק שאצלי הם על הרגליים....).
    הקרמיקה שלך, טוב, את כבר יודעת מה אני חושבת..(השבוע זכיתי לשתות קפה בספל פרחוני שלך!!! אני עוד חולמת שיהיה לי תכלכל ורדרד כזה גם ביום מן הימים.תמכרי כבר!)
    הכל מקסים, ברור שנהנית בסופ"ש ואני..מאוהבת מ א ו ה ב ת בבית הקטן שהכנת!
    נשיקות קיפודה יקרה:)

    השבמחק
  29. כל פוסט שלך זו חגיגה לעיניים

    השבמחק
  30. איזה כיף של פוסט
    העבודות שלך מדהימות אותי תמיד גם כי הן יפות וגם כי הן לגמרי בכתב אומנותי מקסים ואחיד שכולו שלך
    הבית שלך יצא מדהים ועולה בהמון על המקור
    הזיפור יפהפה והבובות טוב - ליד אחת
    מהן נמסתי בלייב מלאות אופי
    והקרמיקה - הכי הכי בעולם
    ותודה רבה על הפירגון והקישור

    השבמחק
  31. אוי, מקסים, ואני חייבת לצלם שהצילומים בחוץ של הקנקנים פשוט מופלאים...תענוג..

    השבמחק
  32. אנה המדריכה4 במרץ 2012 בשעה 10:12

    יעל, איזה פוסט מהמם! התלהבתי מהקומקומים!
    בוכה איתך על הרכבות שנוצרו בגרביים. אכן, מריחת לקה שקופה יכולה לעצור אותן (אך לא לתקן), ובפעם הבאה - עדיף להדביק או לתפור עיניים לבובות מגרב, ולא לחורר גרב עצמו.
    תמשיכי להעלות את הפוסטים המקסימים שלך וליצור עוד בובות גרב!

    השבמחק
  33. נראה סופ"ש איכותי ויצירתי במיוחד!
    כלת הגרב שלך מיוחדת עם המון אופי בכל מקרה.
    ניכר שהיא די בוגרת לרומן - אבל זה בסדר, זה הולך מצויין היום! :-)
    את יודעת, היא בת 40+ והוא מחפש הרפתקאות חחחח...
    סחטיין על הצעיף שקיבל במתנה - והוא עוד צריך פיצוי, את קולטת??
    התוצרת נפלאה! אהבתי גם את התוויות השמיות המתגהצות - תתחדשי!
    :-)

    השבמחק
  34. הבובות מקסימות,
    והקומקומים מדהימים.

    השבמחק
  35. סחתיין על המפגש היצירתי שלכן- כמה כייף לפגוש בנות יוצרות ועוד חברות אזס בכלל, יופי של תוצרים, אני אישית אוהבת את רעיון הבובות ה"כיעור" שלהן מוצא חן בעיניי - לכל אחת הבעה ואמירה, הקומקומים משו
    תהני ותהנו ביחד

    השבמחק
  36. אנונימי ציין...
    סחתיין על המפגש היצירתי שלכן- כמה כייף לפגוש בנות יוצרות ועוד חברות אזס בכלל, יופי של תוצרים, אני אישית אוהבת את רעיון הבובות ה"כיעור" שלהן מוצא חן בעיניי - לכל אחת הבעה ואמירה, הקומקומים משו
    תהני ותהנו ביחד

    6 במרץ 2012
    אז זהו שאני עדנה מה פתאום אנונימי חחח

    השבמחק