יום חמישי, 3 בספטמבר 2009

קרמיקה ועוד...

*
לכלים הפרחוניים נוספו השבוע שתי תבניות עגולות קטנות וקערה ורודה.


התבניות בסגנון "עוגת פלא" היו אמורות להיות תבניות עוגה לארוחת בוקר רומנטית, אך כפי שציינתי בפוסט קודם בנושא הכלים מתכווצים בשלבי הייצור השונים, ודפנות הכלים התכווצו עד כדי כך שהתבניות יוכלו לשמש רק לפשטידות או בראוניז...



כנראה שיש ביקוש לבראוניז כי גם כך הן רשמו התלהבות אצלי בעבודה, ותוך כמה דקות הצלחתי לחלק אותן לבתים חמים אחרים כדי להקל על מצוקת הדיור בביתי שלי.
השבוע חילקתי גם צלוחיות שהראיתי בפוסט הקודם כך שבסה"כ מאזן הכלים בבית לא גדל, לרווחת יושביו...
*
בקערה הוורודה הזו אני ממש מאוהבת כך שבינתיים אני לא מוותרת עליה. אני מרוצה ממנה מכל הבחינות - צורה, אחידות בעובי הכלי, צבע, גלזורה, תחתית יפה ומשקל נמוך (זה קצת דומה לקריטריונים של דוגמנית, לא?)
*

תפרתי גם כמה לבבות מלבד עליהם רקמתי פרחים דומים לפרחים שעל הכלים, והם חולקו בתוך הצלוחיות.

*

השבוע עזבה אותנו המורה לקרמיקה שלי בחודשים האחרונים. בילינו אתה בסטודיו כל יום שני שלוש שעות פוריות, אישיות ומצחיקות, והחלטתי שאני רוצה לתת לה מזכרת קטנה להמשך הדרך (ולא מקרמיקה!).
הכנתי לה קופסה מעוטרת קטנה, אליה נכנסו לב מלבד ושקית בד תפורה שבתוכה פרורי סבון שגירדתי על פומפיה, וממש הופתעתי לגלות איזה ריח משגע יוצא מהסבון המגורד!

ומי שבעניין של אימוץ רעיון גירוד הסבון - המלצה למודת נסיון מר (תרתי משמע) שחווה אחד מבני ביתי - לא כדאי לגרד את הסבון במטבח על השיש, ואם כבר גירדתם על השיש לפחות תבדקו טוב טוב שניקיתם אחריכם את כל הפרורים...
(מצד שני אם אתם בעניין של גשש בלש - ככה אפשר לגלות בקלות מי מדיירי הבית מכרסם פרורים מהשיש!)

6 תגובות:

  1. יקירתי- מתי שרק תרצי לחלק לי את היופי הזה- אני מגיעה בשמחה!!!!
    הכלים מושלמים.
    המתנה מדהימה
    יופי של יצירות

    HILA696

    השבמחק
  2. אני כל כך מאושרת שגיליתי את הבלוג שלך
    העבודות של הקרמיקה שלך מקסימות
    תמשיכי כך
    כייף לראות סוף סוף בלוג של קדרות בעברית
    אתי

    השבמחק
  3. הכלים מקסימים והלבבות מתוקים!!
    איילת

    השבמחק
  4. שלום,
    לא מזמן "גיליתי" את הבלוג שלך. קודם כל עבודות הקרמיקה שלך פשוט מעלפות. אני מתה על המדיום הזה ומאד בורה בה לצערי... חוץ מזה שמחתי לגלות עוד משהי קרובה לגילי שעוסקת ביצירה-אני לפעמים מרגישה קצת אאוטסיידרית ליד כל היוצרות הצעירות (אוי ואבוי אם תעלבי לי פההכוונה היא בשום פנים ואופן שאת/אני/אנחנו זקנות...)
    את מוזמנת לבקר אצלי בבלוג.
    ריבי

    השבמחק
  5. הכלים נפלאים.... כמו תמיד, נהדר לשטוף את העיניים...

    השבמחק
  6. המתלהבת מבריסל7 בספטמבר 2009 בשעה 0:38

    מקסים מקסים , איזה רעיונות ..
    חבל שאני רחוקה , בשמחה הייתי אוספת מיצירותייך..

    השבמחק