יום שני, 8 באפריל 2013

התגעגעתי, אז באתי!

*
זה לא שאני לא יוצרת, אני עובדת ואפילו במרץ רב…  אבל לעדכן את הבלוג לא יצא לי כבר חודש!


זה הזמן לגלות (בינתיים בשקט בשקט) שבחודש מאי יתקיים יריד משובח נוסף של נתנאלה, והפעם במתחם התחנה היפהפה בנוה צדק ו… היה לי כל כך כיף בפעם הקודמת שגם אני אהיה שם, וכבר עובדת לקראתו בהתלהבות - על דברים מוכרים ועל הפתעות חדשות.
זוהי סקלת הצבעים המשמחת איתה קיבלתי את פני האביב -


*
ואם כבר הזכרתי אביב, אז משהו קטן ומתוק שעוד הספקתי להכין לפסח, בלי שום מטרה או יעד, סתם ככה כי ממש התחשק לי - משה בתיבה על פי ההדרכה הנהדרת  של איולה.

משה 2

כשהגעתי להכין את משה התינוק, גיליתי שבכלל אין לי חרוז בגודל המתאים, ולכן הסבתי את גמד הלמברוסקו (עוד קסם קטן מבית היוצר של איולה) למשה לתפארת, ומכיוון שהתיבה על תכולתה ממילא נשארה שלי, אף אחד לא התלונן שהתינוק משה בגרסתו הנוכחית הוא בכלל גמד שעם-


על ריבוי הצילומים סביב הפרויקט הקטן (והכיפי) הזה אומר להגנתי שכל כך כיף לצלם בחצר כשברקע פרחי עונה בשלל צבעים!

*
לפני חודשיים וכמה פוסטים הכנתי לדפי ולבית מסטיקים את ה"כלימסטיקים" הראשון. הפרסום שלו בפוסט עורר הדים, ולמרות שהאיור הועתק מהלוגו של חנות הסקראפ הכי מתוקה שיש, הופתעתי לקבל הזמנה לכלי נוסף ואפילו פיתוח של הרעיון לאגף הממתקים בכלל -


אז ביקשתי (וקבלתי) את רשותה של דפי (בשמחה) להשתמש בלוגו שלה גם לטובת הזמנות שמחוץ לעולם הסקראפ, ובכל זאת החלטתי שאני משתמשת ברעיון, אבל את הפונט המקורי אני משאירה רק לדפי -

20130227_171941
וכך נולד הזוג הזה, עם פונט קצת שונה, כשלצד ה"כלימסטיקים" הכנתי, על פי בקשת משפחת תבור היקרה, קופסת ממתקים ליום מתוק –


מאז שהתחלתי להכין כלים על פי הזמנה אני מוצאת את עצמי זורמת ומתפתחת עם הבקשות והרעיונות של הסביבה, דבר מוליד דבר, מהמסטיקים של דפי הגעתי לסוכריות וכן הלאה… כיף מתמשך שאני שמחה לראות אותו מתגלגל ומתפתח. 
 

ולמשפחת תבור היקרה לי – שיהיו לכם תמיד ימים מתוקים!
*
חבר טוב שלי מחזיק כבר שנים באוסף (מקצועי ורציני ;-)) של דמויות מתוך סדרת הקומיקס הצרפתית אסטריקס ואובליקס, סדרה המתרחשת בשנת 50 לפנה"ס בכפר חוף דמיוני אי שם בגאליה העתיקה.
הפריטים באוסף המושקע שלו עשויים כולם בעבודת יד, מעשה ידי אמן, ממוספרים ומקוטלגים, כך שדי הופתעתי לקבל "הזמנה" (טוב, נו, בקשה חריגה) של זוג ספלים שיהוו תוספת יוצאת דופן לתכולת האוסף. התבקשתי לצייר על הספלים מוטיבים מתוך הסדרה (על ציור הדמויות אין מה לדבר – הן מאוד מורכבות), אבל חשוב מכך – שהספלים יהיו בעלי "אופי" שמתאים לכפר במחוז גאליה בשנת 50 לפנה"ס…

המוטיבים שבחרתי לצייר הם החרב והמימיה -


על מנת להתאימם לאופי התקופה, הכנתי את הספלים מחימר מנוקד וגס ללא גלזורה. ציפיתי אותם בגלזורה רק בחלקם הפנימי – כך שבכל זאת ניתן להשתמש בהם (אלא שזה פחות נעים מכיוון שהם אינם חלקים ונעימים לאחיזה מבחוץ) -


לא הצלחתי להתאפק אז בצדם השני ציירתי את הלוגו של הסדרה



וכך הם השתלבו בארון התצוגה שאסור-לנשום-לידו…

IMG-20130405-WA0009

האמת היא שמדובר באוסף מיוחד וססגוני למדי (הצילומים שקיבלתי מהבחור עושים לו עוול ובכל זאת ניתן לראות שמדובר באוסף מרשים לחובבי הז'אנר)!

IMG-20130405-WA0010
*
ומשהו קצת אחר – בזכות היותי אמא לכתת חיילים קטנה ופרטית, רואיינתי ביום שישי האחרון (בשידור חי חיוך עם לשון בחוץ ) בתכנית "קולה של אמא" בגלי צה"ל. זו היתה עבורי התנסות מאוד שונה, רחוקה מאוד מ"עולם התוכן" המוכר לי, שבסופה נותרתי עם חוויה טובה ומפתיעה (צלחתי את כל הראיון בלי לדבר על אוכל ובישולים!)
לאחר השידור חברה שלחה לי את הצילום המתוק הזה מהרשת -

three-baby-hedgehogs 
ואני לא יכולה להתאפק מלצרף גם את התמונה הזו (החוזרת על עצמה פה מדי פעם) של שלוש המופלאים שלי, שבזכותם, 20+ שנים אחרי שצולמה, גלי צה"ל חיזרו אחרי במשך חודשיים :-) 

1

לראיון אפשר להאזין באתר גלי צה"ל/קולה של אמא כאן, להכנס ל"האזינו לתכנית האחרונה" (או לתכנית של ה 5 באפריל). הראיון אתי מתחיל בדקה 10:38 לשידור, ובסופו מוקדש לחיילים שלי שיר שמח, אופטימי ומדבק במיוחד.

שיהיה תמיד שמח!

*

38 תגובות:

  1. כן, כן, שיהיה תמיד אופטימי ושמח, צבעוני כמו הכלים האלה! האוסף הזה של האסטריקס מדהים, וההשקעה בויטרינות התצוגה האלה - וואו!! כשהייתי ילדה קראנו בבית את כל החוברות והיינו אוספים באדיקות. הן נהדרות! המשה בתיבה הקטנטן חמוד מאוד, וגם את, שטרחת להכין לעצמך אחד כזה :-)) ואם דילגתי על משהו, זה רק כי הספקתי לשכוח בינתיים ;-))

    השבמחק
  2. גם אני התגעגעתי!
    הספלים התקופתיים שלך מהממים. אני סקרנית לדעת מה גדלם, הם נראים קטנים למדי בויטרינה, אבל אולי אני טועה בהערכת גודל הדמויות שסביבם :) בכל מקרה הם ממש מיוחדים. ואני אוהבת לראות מה את עושה עם הזמנות מיוחדות :)

    השבמחק
  3. גם אני התגעגעתי. לא רק לקריאה אלא פיזית ממש התגעגעתי..
    קראתי את הפוסט הזה על הבוקר, ממש מוקדם, כי ידעתי שזה יעשה לי טוב על הלב כל היום.
    הכל מקסים והסיום עם התמונה שתמיד מרגשת אותי, עושה לי את היום אפילו יותר.
    נשיקות

    השבמחק
  4. אני כבר מזמן מעריצה של האסטטיקה המקודרת שלך, והפוסט הזה רק הוסיף לשמחה בעיניים.
    אבל מה שנשארתי איתו הפעם זה הראיון איתך בגל"צ - את נשמעת בדיוק כמו שאפשר לדמיין אותך, מקסימה, צנועה, נדיבה ומעוררת השראה. השיר שבחרת הוא נדיר ואהוב, ומעכשיו תמיד אקשור אותו אליך ולשלישיה המהוללת שלך. כייף להכיר אותך ולו רק וירטואלית.

    השבמחק
  5. כמו כל פעם אני מתפעלת ומעריצה....

    השבמחק
  6. כמו כל פעם אני מתפעלת ומעריצה....

    השבמחק
  7. הספלים האלו כ" מדוייקים...
    ובכלל - אני אוהבת את העבודות שלך, גם אנחנו מרוויחות מההזמנות.

    תודה

    השבמחק
  8. התגעגעתי, אז באת והבאת יופי של אביב אל קפה הבוקר שלי – תודה.
    קערות האביב וספלי האביב מקסימים, אני מאד מאד אוהבת את מיכלי המתוקים אבל פוחדת להזמין כי "נחיל הארבה" של נכדי שיורד על המתוקים פעם בדקה בערך – לא יותיר מהמיכל היפה הזה אלא שברי קרמיקה.
    אהבתי מאד את ספלי האסטריקס – רעיון מדליק !!
    נשיקות וקיץ בריא – חיה.

    השבמחק
  9. מה שיצרת נפלא. והראיון בג"צ מרגש

    השבמחק
  10. הכלים שלך מקסימים כתמיד,
    הכלי של הסוכריות מתוק-מתוק
    ותמונת השלישייה ממש מרגשת (של החבר'ה שלך. ההיא עם הקיפודונים סתם חמודה..)
    כיף שכתבת וצילמת,
    תודה
    אופירה

    השבמחק
  11. ... יושבת וחושבת איך מגיבים על כל כך הרבה דברים יפים :)
    הספלים של אסטריקס מהממים, אני מאוד אוהבת את המגע האישי שלך בדברים !

    משה בתיבה, מקסים ומתוק ובהחלט לוקיישן הצילום נראה לי ממש כיפי !

    השלישיה שלך, תמיד מרגשת... התמונה שלהם ושל הקיפודים הורסת ! והראיון מרגש עד מאוד וקיפודי...

    ולסיום, הצבעים של הכלים למכירה האביבית במתחם התחנה שמחים ועושים טוב על הלב על הבוקר :)
    איזה כיף !
    את מדהימה :)
    LoolaB

    השבמחק
  12. מקסימה - מקסימה - מקסימה.
    ותמיד אופטימיות וצבעים עליזים ילוו את עבודתך וחייך.
    בזכותך ילדיי בחוג קרמיקה והם מאוד נהנים...
    המשך יצירה מופלאה.
    שירלי

    השבמחק
  13. סקלת הצבעים לקולקצייה החדשה -מקסימה ביופייה!
    שיהיה בהצלחה ביריד המתקרב.

    בהמשך אקשיב לקולה של אמא קיפודה (אוף עם המחשב החסום הזה :-))

    כיף לראות את העבודות היפות שלך - מזל שהתגעגעת! :-)

    השבמחק
  14. פוסט מקסים וצבעוני כרגיל.
    אם כבר שלישיות, את התמונה את מכירה...?
    :)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=326328440823148&set=a.211532742302719.42055.211476408975019&type=1&theater

    השבמחק
  15. מתוק, צבעוני ומעורר השראה כמו תמיד. הכי מרגש שפינית זמן למשה בתיבה הנפלא ושהכנת אותו לעצמך.הכי כיף שיש!

    השבמחק
  16. הכלים שלך מ-ה-מ-מ-ים!! הצבעים והציורים פשוט שובי לב.
    ומשה בתיבה...? חחחח... אין ספק שזו אחת ההצלחות שלך... בכמה? ;-)

    השבמחק
  17. הכלים מדהימים! הצבעים שלהם כל כך יפים. הספלים שהוזמנו, יצאו נפלאים.בכלל, סגנון העבודה שלך מאד ייחודי ויפה.

    השבמחק
  18. גם אני התגעגעתי. מאד! הכלים האביביים נותנים אור לעיניים וספלי אסטריקס מגניבים. על סדרת מסטיקים אין מה להרחיב. כל שנותר הוא להרחיב את הסדרה המופלאה...
    ואם את צריכה גם הפעם עזרה בסידור - את מכירה את הטלפון שלי...

    השבמחק
  19. הכלים, הצבעוניות שלהם - תענוג!!!!
    היצירתיות וההנאה שלך מהזמנות אישיות כ"כ ניכרת שזה פשוט תענוג!
    והראיון - ממיס ומרגש, בדיוק כמוך <3

    השבמחק
  20. נתחיל מהסוף - הראיון איתך מעורר השראה ודוגמא ומופת. והעבודות שלך כרגיל מהממות. באופן אישי אני בעד "מסטיקים" בכל בית (:

    השבמחק
  21. הרגת אותי עם מושיקו. פעם הבאה להכין יש שלושה, כמו כל הדברים הטובים אצלך....
    צבעןני חייכני ומקסים עשית לי את היום!
    הילה

    השבמחק
  22. שלום יעל,
    את לא מכירה אותי אבל אני חושבת שנתקלתי בשם שלך דרך הבלוג של ד.נ.א שיש לי הכבוד להיות אחותה. מי שגרמה לי להיזכר בזה, זו יועצת עסקית בשם חוה ניסנבוים, מנהלת אתר גולדה, בית לנשים בעסקים שיש לי הכבוד להיות מנהלת התוכן שלו. ולמה חוה כל כך נדלקה על הבלוג שלך? א. כי הוא באמת מ-ה-מ-ם וב. כי אנחנו אוהבות קיפודים. הנה תראי: http://www.golda.co.il/blog/blog/2012/11/08/%D7%9B%D7%A9%D7%AA%D7%A8%D7%90%D7%99-%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%93-%D7%91%D7%A2%D7%A1%D7%A7

    וגם פה: http://www.golda.co.il/view/859/

    כפי שאת רואה, לקיפודים יש אצלנו מקום של כבוד (-: ולכבוד יהיה לנו אם תצטרפי לקהילה העסקית של גולדה https://www.facebook.com/goldacoil?ref=hl

    אני, בכל אופן, אשוב לביקור פה. (-:

    נ.ב: חוה שואלת אם יש לך קורסים לקדרות בכפר סבא. היא הייתה שמחה להצטרף.

    אריאלה
    ariella@golda.co.il

    השבמחק
  23. איזה כלים יפים!!! אני כל כך אוהבת את היצירות שלך....
    והגמד למברוסקו מקסים.... בא לי לעשות אחד גם :)

    שמחה שרשמת כי התגעגעתי...

    השבמחק
  24. כייף של רשומה, מלאה מתיקות... שבע תינוקות בפוסט אחד, איך אפשר שלא להתמוגג :):):)

    השבמחק
  25. שמעתי את קולה של אמא בלייב
    מאד התרגשתי מהראיון
    ולא ידעתי שזו את.

    תחזיקי מעמד (3 בצבא זה לא פשוט)
    למרות שנשמעת מאד קולית.

    כיף שחזרת לכתוב ולהראות מהיצירות המקסימות שלך

    השבמחק
  26. הכל...הכל...כל כך משגע!!!!
    הכלים שלך הורסים! הכשרון שלך נוסק בכל פעם לגבהים חדשים, שתי השלישיות מתוקות ואת הראיון לא יכולה לשמוע כי הלכו לי הרמקולים במחשב.....
    אוהבת♥

    השבמחק
  27. טוב שהתגעגת :-)
    בדיוק חשבתי לעצמי שמזמן לא קראנו משהו ממך...
    הקשבתי לראיון,ומאוד מזדהה עם דברייך (למרות שעכשיו יש לי רק חייל קרבי אחד ולא שלושה כמו אצלך.)
    הכלים נפלאים כרגיל ,והתמונה של השלישיה כל פעם מדהימה מחדש.

    דליה ב

    השבמחק
  28. נתחיל מהסוף, השלישיה הזאת מתוקה- לא ידעתי עליך,בהצלחה עם השירות הצבאי.
    הסדרה של אובליקס מגניבה ביותר, ואין ספק שעכשיו היא מושלמת בזכות הספלים שלך.
    וכלי המסטיקים איזה עונג.

    השבמחק
  29. איזה פוסט חגיגי והגיגי!
    שלישיית הקיפודים ושלישיית החיילים המתוקים שלך לחלוטין מטריפה, אני הולכת להקשיב עכשיו לתוכנית.

    הכלים מהממים, משו משו!!!

    חג אביב שמח!

    השבמחק
  30. איזה מתיקות! הכלים מקסימים, אני ממש חושקת באחד (מנסה לא להכניס אויבים הביתה..) וכ"כ מקסימים ספלי האסטריקס.. יש לי הרבה כבוד לאספנים כאלה..

    השבמחק
  31. איזה פוסט משובח! אביבי, צבעוני, מרגש - כל מה שצריך כדי לרומם את מצב הרוח אחרי יום קשה בעבודה :-)

    השבמחק
  32. גם אנחנו התגעגענו... ולא מיצינו - אז ממשיכים להתגעגע.
    את א ל ו פ ה ! ורק תמשיכי ככה, כל פוסט שלך הוא עונג צרוף.
    נשיקות יקירה .

    השבמחק
  33. לפתוח את חמישי (היום השווה ביותר בימי העבודה) ומוקדם בבוקר עם הקפה לראות ולקרוא את הפוסט החדש, זו פתיחה צבעונית ויפה לסופ"ש. תענוג לראות את הכל ועל כולם מנצחת השלישייה הפרטית שלך . מרגש !!!

    השבמחק
  34. כיף לקרוא פוסט ממך! מלא דברים נהדרים. השלישיה שלך - וגם הקיפודים מתוקה מאוד.
    מבינה אותך לבי הצילומים בגינה - באמת יפה לך רקע הפרחים.

    השבמחק
  35. יעל,
    צבעים משגעים לכבוד הקייץ.
    אהבתי מאוד את ספלי האסטריקס.
    כייף של רשומה. חסרת כאן.

    השבמחק
  36. תמונת השלישיה היא כמובן הדבר הכי מושל בפוסט (: אבל כל השאר לא נשאר הרחק מאחור. הכי אהבתי את הכלים שמחכים ליריד. פשוט מהמם (:

    השבמחק
  37. אני מניחה שאם תקראי את התגובה שלי בכל פוסט ופוסט את תראי פחות או יותר אותו הדבר, אבל מה לעשות... הכלים שלך מ-ו-ש-ל-מ-י-ם, כלי האסטריקס הורסים, בטוחה שהבעלים החדש שלהם מאוד מרוצה ;-) והתמונה של השלישיה, גונבת את כל ההצגה. מהממת אחת. אוהבת :-)

    השבמחק
  38. הכלים האביריים שלך מקסימים ואני מחכה לבוא לראות אותם ביריד,
    הכלים האישיים שאת מכינה מרגשים ומקסימים זה כיף שיש משהו שמגשים משאלה, בקשה.
    לראיון אני אקשיב שאתחבר למחשב
    בטוחה שהיה מרגש.

    השבמחק