יום שישי, 2 ביולי 2010

קיץ חם

*

לפני כמה שבועות פרסמה תמרי הסופר גירל, בבלוג הקישורים שלה, קישור להדרכה לנעלי אצבע משודרגות. ראיתי – ונדלקתי! מדובר בפרויקט לא מסובך, נהדר לניצול שאריות, מאפשר זמן בילוי איכותי במשחק של צבעים ודוגמאות, וככל שהתפירה שלו יותר חופשית ולא מוקפדת – כך הוא יוצא, לטעמי, קסום, חופשי וקייצי יותר!

הפעם, חשבתי קודם כל דווקא על עצמי כשפן ניסויים– אצתי רצתי, קניתי נעלי אצבע פשוטות, בצבע כתום (כמובן!), קצת לפי ההוראות וקצת שינויים – ונעלי האצבע הכתומות שלי היו מוכנות -

IMG_2152

לאחר שראיתי כי טוב, החלטתי לפנק את הסביבה, לא לפני שערכתי בילוש אצל כל המיועדות הפוטנציאליות לבירור מספר הנעליים שלהן… ושוב אצתי רצתי לקנות מבחר נוסף של נעלי אצבע פשוטות – כיף שיש מבחר צבעוני כל כך!

IMG_2130

IMG_2131

והנה תקריב על כל הדגמים שיצאו ממפעל נעלי האצבע המשודרגות שלי…

IMG_2170

על מנת שאוכל למסור אותן בסטייל למיועדות, תפרתי להן שקיות בד עם לוגו -

IMG_2197

הזוג הצהוב נמסר כמתנת יומולדת ליעלי שגדלה בשנה -

IMG_2211

הזוג הוורוד נמסר לקשת (המפנקת האולטימטיבית…) -

IMG_2208

הזוג הכחול עדיין מגשש את דרכו…

IMG_2200

ועל הזוג האחרון אני ארחיב בפוסט הבא.

ליום ההולדת של יעלי נתבקשתי להכין דף לאלבום 20X20 בכיכוב תמונה שלה.

זוהי התמונה שבחרתי להשתמש בה -

תמונה מקור

ובהיותי מאותגרת סקראפ, החלטתי, במקום דף אלבום, ללכת על אינטרפרטציה יותר אומנותית (מעין הכלאה של דף אלבום עם דף ספר שמן…)

בהשראת מרלין מונרו של אנדי וורהול, התמונה של יעלי החיילת שוכפלה, נגזרה, (סליחה יעלי!) וכל אחת מארבע החיילות החתיכות נשטפה בדיו אלכוהולי שהעניק לה גוון אחר. לאחר מכן, צבעתי באקריל, על דף הרקע השחור, צבע רקע אחר לכל אחת מהתמונות (תיחום באמצעות מסקינגטייפ).

לצערי הצילומים מעוותים עד מאוד את הצבעים…

IMG_2206 IMG_2203

סופשבוע רגוע…

*

35 תגובות:

  1. יעלי זה מקסים!!! עכשיו הבנתי מה עשית עם הדף, אחלה רעיון!!! והכפכפים מקסימים, התיק שלהם מטריף, והכל מקסים!! תודה רבה שבאת והשתתפת :))

    השבמחק
  2. יא איזה שדרוג כפכפים מדליק!
    יצא מקסים מקסים

    השבמחק
  3. ואחד מזוגות הכפכפים האלה - שלי!!!

    יעל, הן מדליקות בטרוף, והכיסוי מבד גם הופך אותן ליותר נוחות - זה הרבה יותר נח מאשר הפלסטיק המקורי!!!

    תודה רבה על המתנה הנהדרת, על הדף המדליק ברמות על, ועל זה שבאת להשתתף בשמחתי (:

    אין כמוך!

    יעל

    השבמחק
  4. ואוו הכפכפים נראות כאילו יצאו הישר מהמפעל !!!!!

    השבמחק
  5. שקיות הבד הן שידרוג על שידרוג וזה ניראה לי כמו מתנה כל כך משמחת, אין מי שיוכל לעמוד בפני הכפכפים הללו.
    רחלי גזית

    השבמחק
  6. מהממת את!
    אני כמובן נדלקתי על השדרוג והוספתי אותו לרשימת הפרוייקטים המיועדים. ממש לעשות עם זה משהו? וואלה! אפילו לא עלה בדעתי :)

    השבמחק
  7. איזה יופי !!!!!!!!!!!!!!!!!!! הכפכפים האלה... מהממים... הרבה יותר יפה (ונוח) ממה שאי פעם נקנה בחנויות... קרוקס.. ראו הוזהרתם !!!!
    הדף משגע. אני בכלל לא מבינה למה את מחשיבה את עצמך כמאותגרת סקראפ...

    השבמחק
  8. את אלופה! איזו מתנה מההממת, והשקיות כל כך מוסיפות למראה המתנה המושלמת.

    השבמחק
  9. איזה רעיון מקסים.... הביצוע נפלא וצבעוני.... הרעיון לקנות כמה זוגות ולהכין קולקציה בכל גווני הקשת ולתת את כולה מתנה מעיד על רוחב הלב....השקיות בד מקסימות, אהבתי מאד את האותיות של הכיתוב באנגלית על השקיות , מהיכן החותמות הללו??? כשרואים את כל הנעלים יחד, הן פשוט יפות אחת אחת כל אחת מסוגה, ועל גווניה.

    השבמחק
  10. היא מלכה היא מלכה היא מלכה!!!!! אין עלייך בעולם. הכפכפים משגעות, אני מאלה שלא מסוגלים ללבוש כפכפי אצבע אז לא היסתכלתי על הפרוייקט הזה בכלל חוץ מאשר להתפעל מהרעיון כמובן. יצא לך ליין בוטיק. ואני מבקשת לחדול מהקטע של המאותגרת סקראפ. תראי אם תמשיכי ככה אנשים יתחילו לעשות דפים קיפודיים...

    השבמחק
  11. הכפכפים מדליקים, ויכנסו מיד לרשימת ה"חייבת גם לנסות" !!!!
    האריזות משגעות ומשדרגות פלאים
    והדף!!!!! WOW

    השבמחק
  12. WOOW שיחקת אותה
    כל כפכף נראה מדהים יותר מקודמו
    סחטיין על הכמות והאיכות ממש סטארט אפ
    והדף ליעלי אהבתי עד מאד...

    השבמחק
  13. איזה כיף לי שיש לי חברה מקסימה כמוך וכפכפים יפייפיים כאלו!
    תודה!

    השבמחק
  14. יעלי - זה משגע!!!!!!!!!
    שדרוג שהוא גם כ"כ את - צבעוני, כיפי ומדליק

    והדף....עוד בפריסטייל הראית שיש לך את זה ובגדול (קפצת להקבצה של המחוננים(-:
    מקווה שעוברת עליכם שבת נפלאה

    השבמחק
  15. קודם- תודה על הפרגון!:)

    איזה יפים! אני לא מאמינה כמה הם יפים!
    איזה עבודה, כמה שזה מתוק:)

    השבמחק
  16. הכפכפים מהממים!!!! וגם העמוד שעשית ליעל, משגע!!!!

    השבמחק
  17. סקראפ במיטבו כמו שאני אוהבת שילוב בין אומנות לסקראפ!!! והכפכפים משו משו וגם הנרתיים שלהם!!! כרגיל אני מאוהבת בך ובכל מה שאת עושה!!!!! אולי אשדרג ליונתן את שלו עכשיו שיש לי זמן.....

    השבמחק
  18. הכפכפים מהממים! רעיון מקסים שמשדרג את הכפכפים בצורה משגעת.
    הצבעים מקסימים והתיק שהכנת לכל אחד - משגע! :)
    ודף שהכנת ליעל מהמם! אני מתה על התמונה של מרלין מונרו מה שגרם לי לאהוב ממש את הדף שהכנת ליעל.

    רוני-מילשייק

    השבמחק
  19. כל הכבוד על פינוק החברות .. הכפכפים יצאו משגים. והתיק מוסיף המון... איך עשית את הלוגו? הדפסת במדפסת רגילה על חתיכת בד? ואם כן, איזה בד בדיוק?

    השבמחק
  20. טוב, הוכתרת סופית כמלכת המשקיעניות,
    אחותי השדרוג סוף הדרך

    השבמחק
  21. שוס לשידרוג! יצא מהמם וצבעוני כיאה לקיץ החם.
    השקיות המשובצות נפלאות יחדיו. תציעי לקליגולה...
    (:

    השבמחק
  22. מקסים!! כל הכבוד על העשייה ועוד יותר על הנתינה שבאה מעומק הלב. הכפכפים משגעות, במיוחד התכלת, וחבל ללכת איתן ו"לבזבז" אותן מרוב שהן יפות...
    אני הייתי תולה אותן על הקיר :-)
    יעל

    השבמחק
  23. מטריף איזה מתנות מושקעות וצבעוניות

    השבמחק
  24. לירון בן דוד3 ביולי 2010 בשעה 19:52

    בואנה את רצינית!!!
    נעלי האצבע יצאו מקסים ואת מפנקת חבל על הזמן...

    השבמחק
  25. מה זה פתחת מפעל? :-)
    הן משגעות, ואיזה יופי של שקיות. את משקיענית ויצירתי להפליא!
    הדף מאוד מעניין, כיף לחיילת.

    השבמחק
  26. הכפכפים מקסימים! בתור "אקס-ברזילאית" יש לי חולשה ואוסף לא קטן של הוויאנאס, אבל הכפכפים שלך הכי מקוריים! וגם הטיפול בתמונה של יעל יצא משגע!

    השבמחק
  27. יעל, את פשוט מדהימה ! הכפכפים האלה - אליפות ! יפיפיים וקייציים הכי בעולם ! יופי של רעיון וביצוע :-)
    אילת

    השבמחק
  28. עשית לי חשק לכפכפים כאלה

    ליין משגעהכנת

    השבמחק
  29. הכפכפים האלה הם להיט אדיר, מהממות!!!!!!!!!!!!
    והדף שלך כל כך מיוחד וצבעוני ו"את", מבחינתי, את כבר לא "מאותגרת" ממזמן ;-)

    השבמחק
  30. אוי, אלוהים, איפה הקישור הזה עכשיו? יש לי זוג כפכפים לבנות וחדשות שהשמצתי בלי סוף על המחסור בקצת צבע ועכשיו אני הולכת לשדרגן היטב היטב, רק חבל שהן לא ייצאו משגעות כמו שלך ולא יגיעו בתיק בד המתוק והמטריף הזה (אלא אם כן אני אתפור לי איזה משהו קטן וארמה את עצמי שאת עשית....)
    מלא נשיקות, מוכשרת שכמותך

    השבמחק
  31. איזה יופי של כפכפים.. אני יכולה לעזור לזוג הכחול להפסיק לגגשששש אם הם מידה 40 :)....
    והדף שלך מהמם. איזה מאותגרת בראש שלך???

    השבמחק
  32. אוהבת את תוצרת המפעל! כפכפי אצבע מדליקות וגם השקית התפורה והמתוייגת - רעיון נפלא!
    כל הכבוד:-).

    השבמחק
  33. את מדהימה! הכפכפים הללו נפלאים: כל כך קייציים ומשמחים. כיף גדול לסביבתך. הוספת שקיות הבד משדרגת פלאים את החוויה.

    אהבתי מאוד את הדף שהכנת לאלבום יום ההולדת. כל כך מיוחד וכל כך "את". את כבר מזמן לא מאותגרת .......

    השבמחק
  34. ואו!!!!! את כשרון מהלך משולב בחריצות ונתינה אין קץ!!!!!
    איזה כיף לך!
    אוהבת
    נתנאלה

    השבמחק
  35. wow שדרוג זו לא מילה! נראה חדש מהשקית והרבה יותר יפה מכל מה שיש היום בשוק!!
    פשוט פרוייקט נהדר וביצוע מרהיב! אהבתי
    :)
    גם אהבתי מה שעשית עם התמונה החמודה של יעל, יצא נהדר ומדליק!

    השבמחק