יום חמישי, 18 במרץ 2010

I'm Free

*

בשבוע שעבר השתתפתי בסדנת FREESTYLE אצל חגית המופלאה… שהיא גם וגם וגם, והמון מכל דבר (ומי שעוד לא התנסה בסדנא שלה – מפסיד!).

כמי שסגנון הציור שלה מוקפד ומדוייק, ושתמיד פוזלת בקנאת מה אל האקספרסיוניסטים שמסוגלים להתבטא ע"י מריחות צבע חופשיות, שמחתי מאוד על הסדנא ועל ההזדמנות "להשתחרר"… בסדנא עבדתי על דפי 30X30, כאשר הכוונה ב FREESTYLE היא, בין היתר, שימוש בחומרים "יש מאין" ולאו דווקא בחומרי סקראפ קונבנציונאליים שניקנו במיוחד. כדי להכנס לראש הזה, צריך, בראש ובראשונה לאפשר לעצמך "להתחרע" על הדף בלי לפחד להרוס את התוצרים, ולכן, מצאתי תמונות מעניינות של הבנים שלי מתגלגלות בפייסבוק (כן, כן… ככה אמא מרגלת אחרי תמונות של הילדים שלה בימינו) והדפסתי אותן בהדפסה ביתית רגילה על נייר רגיל, ומה שיצא - יצא!

בדף הראשון השתמשתי במריחות חופשיות של צבע וג'סו, פיסת דף קרוע מספר, החתמות מניילון פצפצים, עט ג'ל לבן – וכיתוב (עם טעויות פה ושם…:-).

IMG_1602

בדף השני – הייתי מרוצה מהתוצאה כבר לאחר מריחות הצבע והכיתוב!

IMG_1599

ובדף השלישי – נוסף אלמנט של החתמה עם קרטון גלי חשוף.

IMG_1596

בשלוש הדפים הכיתוב הוא מתוך שירים שאני בחרתי (על דעתי בלבד), ושמתחברים לי לאובייקטים המצולמים – (שוב, על דעתי בלבד :-))… ולמעשה, נוצרה לי סדרת ציורים שאני מאוד מרוצה מהם, ומההצלחה האקספרסיבית!

boys collage1

*

ביום ג' השבוע, הוזמנתי להצטרף למסיבת יומולדת לדפי המקסימה – הלא היא מסטיקים (גם כאן רוצו לראות!). כחלק מהאירוע אני התבקשתי ע"י קשת הפקות (אין עליך!!!) להכין, לראשונה בחיי, דף ל"ספר שמן" – שישאר לדפי כמזכרת מיום ההולדת שלה. לאחר התלבטויות והתחבטויות (בכל זאת – פעם ראשונה!) נתקלו עיני בדמות הזאת באיזה מגזין – ומיד ידעתי שהגברת הזאת, על תלתליה הצבעוניים והעגולים תהיה הבסיס לדף שלי… אמנם חשבתי לשלב אותה שוב במריחות צבע, אך בסופו של דבר יצאתי הפעם פחות FREE אבל עם יותר STYLE…

(הכתר והדף המדוגם מקיט המכתבה של איקאה – כל השאר – מגזינים, חותמות ואוסף פרטי…)

IMG_1587

IMG_1590

לדפי הבאתי כמתנה מיני "כלוב ציפורים" והפעם – נדנדה לציפור המבוססות על אותו רעיון…(בבלוג שלה זה מצטלם יותר יפה, וגם תוכלו לראות שם כמה היא יפה עם זר היומולדת שקשת הכינה לה על הראש!)

IMG_1579

IMG_1582

ובהזדמנות חגיגית זו גם מסרתי לרחלי גזית ה-מ-א-מ-מ-ת את הכלוב שסיימתי עבורה (גם במקרה זה בבלוג שלה הוא הצטלם הרבה יותר טוב… ושם גם תוכלו לראות כמה יפה ושנון הבחורה הזאת כותבת!)

IMG_1572

ביום ההולדת של דפי שוב זכיתי, כחלק מהמסיבה להשתתף בסדנת אבני דומינו של חגית - תמיד כיף להכין עוד ועוד כאלו…וכמו שפתחתי את הפוסט הזה -לסדנאות של חגית שווה לרוץ!

IMG_1637

*

ולפינתנו – תשובות לשאלות מפוסטים קודמים -

האותיות בהן החתמתי את שמה של רותי על המחברת מהפוסט הקודם, הן מסט אותיות סיליקון שרכשתי בחנות חותמות מקסימה בלונדון.

ובאשר לשקיות האוכל התפורות – בבטנה לא השתמשתי בויניל אלא בבד כותנה – הבד שהשתמשתי בו אינו חלק ולכן יש לו "נפח" מסויים… (זה לא אומר שזה הפתרון הטוב ביותר, כמובן!)

*

19 תגובות:

  1. כל פוסט שלך, פשוט מלא כל טוב!
    את ממש מלכת הציפורים:]

    השבמחק
  2. כאילו לא השמנתי מספיק בחודשים האחרונים, כתבת עכשיו את הפוסט הזה! :-)) תודה על הפרגון העצום, אבל היצירות והיצירתיות הן לגמרי שלך. כל מה שאת עושה יפהפה, וכיף נורא לראות שאפשר גם לעבוד מסודר וגם להשתחרר. הכל פה כל כך מקסים!

    השבמחק
  3. איזה מקסימה הציפור על הנדנדה! פשוט מקסים!

    כיף לראות אותך מתחרעת על הדפים יצא מגניב ביותר:-)

    השבמחק
  4. את ממש מדהימה אותי. אין לי הרבה מלים, רק: תודה לאל שהרך אנשים בכשרון כמוך. תוהד לאל שאת מצליחה להוציאו מן הכח אל הפעל ולשתף אחרים ולהיות מקור השראה. את ממש משביחה הכל בכל הזדמנות וגם כל המוזכרות בפוסט הזה.

    השבמחק
  5. הדפים יצאו לך מהממים! ממש עושה חשק להתפרע...אבל כנראה שזה קשור למי שמתפרע :)
    כיף לקרוא את הפוסטים שלך!

    השבמחק
  6. תאווה לעיניים! תודה על הכל!!! ושמת לב איך הדף האמצעי שעשית בסדנת פריסטייל מזכיר את אבני הדומינו שלך?

    השבמחק
  7. כל יצירה יפהפיה!!
    הFREESTYLE שלך מלא סטייל (מה אמרו הכוכבים שבתמונות??)
    הדף לספר השמן מקסים במיוחד!!

    תודה על השיתוף !!
    שבת שלום !!
    דליה ב

    השבמחק
  8. מאממת!!! אילו תוצרים יפים....וכל פוסט שלך זו הצצה חגיגית לנפש הקסומה והיצירתית שלך! אהבתי הכל הכל הכל...והכי התלהבתי לראות שאת משתמשת בניירות ששלחתי לך?!

    השבמחק
  9. איזו שלישיה מוסיקלית ( תופים, גיטרה...) התמונה הראשונה נטולת כלי אז אני לא יודעת , אם כל השלישיה מנגנת או רק שניים. מצאתי עוד משהו מן המשותף. אכן כשרגילים לעשות דברים יותר מוקפדים קשה לעשות סוויטץ' בראש ולהשתחרר, אבל זה בהחלט תרגיל לא רע ( ואני מדברת בתור אחת שמה זה לא משחררת.... אבל מנסה... בסוף אולי אצליח). נכנסתי לחנות החותמות בלונדון ואני ישר הבנתי מדוע את כל כך אוהבת אותה, מלא מלא חותמות של קיפודים בכל הפוזיציות. הכלובים מקסימים ועוד יותר יפה שאת מביאה אותם מתנות. יפה לראות איך כל כלוב מקבל אופי אחר לפי הגוונים ולפי הציפורים.

    השבמחק
  10. בסוף אני עוד אאמין לכן ואפתח חברת הפקות (NOT) :-)

    העבודות שלך מהממות בחופשיות שלהן! את הדפים עם הבנים אהבתי כבר בסדנא (לא יודעת אם שמת לב להתלהבות) והדומינו.. טוב, ראית את ההתלהבות המתפרצת שלי ביום ההולדת של דפי (ואני נסיונות ההעתקה הנואשים שלי).

    הנדנדה ל הציפור מהממת ברמות על- ברור לך שזה הולך להיות הטרנד הבא, נכון?

    נשיקות ושבת שלום!

    השבמחק
  11. את כל כך מוכשרת!!!
    לראות אותך עובדת ויוצרת זה פשוט מחזה מופלא, והתוצאות... אחחחח, מדהימות!!!
    שבת שלום יקירתי!

    השבמחק
  12. אין ספק שרואים FREE בעבודות שלך :-) הדפים יפיפיים, אני למשל גם כשאני עושה יעני פריסטייל זה יוצא סימטרי, זה פשוט לא חי בי.
    יש לי איזה זיכרון על אישה אחת שאמרה שהיא לא מתחברת לסקראפ... :-)

    השבמחק
  13. דפים יפהפיים!!!
    איזה יופי שחגית שחררה אותך
    מתאים לך החופש.
    ההחתמה בעזרת קרטון גלי יוצאת יפהפיה!!.

    כמה יופי בפוסט אחד עם הדפים, הדומינו והציפורים היפהפיות שלך.

    תמשיכי להתפרע

    השבמחק
  14. לא משנה באיזה דרך FREE או STYLE או קומבינציה שלהם את "סתם" מוכשרת...

    השבמחק
  15. פעם ראשונה שלי כאן:)
    אין על חגית, דפי האלבום שלך מהממים!!! שמת לב שבדף הראשון התמונה והעיגול שציירת יצרו את סמל השלום?
    אהבתי
    נויה

    השבמחק
  16. השלישיה שלך (גם הבנים וגם הדפים) יצאו מקסים. כל אחד בנפרד אבל הכי הכי כשהם ביחד. את מתכוונת לעשות מהם דפי אלבום או קנווסים? אני בעד קנווסים ולתלות אחד על יד השני כמו שסידרת את התמונות בבלוג.
    נדנדת הציפור הקסומה של דפי (ואני כבר לא מזכירה את הכלוב שאני קיבלתי:-)), אבני הדומינו והדף המטריף לספר השמן - את כולם זכיתי לראות LIVE כך שאת יודעת כמה התלהבתי.
    משעשע אותי לראות איך למרות שכל מי שרואה את העבודות שלך נשמטת לו הלסת מרב התפעלות, את עדיין לא מבינה על מה המהומה...
    זה דווקא ממש פשוט - את מ - ו - כ - ש - ר - ת !!!!

    השבמחק
  17. איזה כישרון אמא!!!!!
    הנדנדה... הציפורים,הדפים...
    מ א ו ה ב ת !!!

    השבמחק
  18. מקסים כל כך, הדפים, הציפורים, הנדנדה (איזה רעיון מקסים להכין ציפור על נדנדה...).
    ממש מעורר קנאה
    המשיכי כך, תענוג להכנס לבלוג, פשוט תענוג
    נשיקות

    השבמחק