יום רביעי, 25 באפריל 2012

LOVE BIRDS



*
על היצורים התפורים האלה אין צורך להרחיב את הדיבור. מסתבר שהן להיט! הזדמנות הפז לתפור אותן היתה יום ההולדת השלישי שחגגנו השבוע לעדידי - צעיר אחייני הדרדסים. ומכיוון שאין מצב להביא מתנה לדרדס הקטן ולקפח את הדרדס הגדול – נולדו להם שני ה ANGRY BIRDS האלה - וכמה שהיה כיף!
 IMG_2561
ההדרכה מכאןהן תפורות מפליז וממולאות באקרילן, ולצהובה יש גם זנב!

IMG_2563
את הגזרה המקורית הגדלתי על מנת שתהיה להן נוכחות, ובשביל לקבל פרופורציה בצילום (וגם כי הלוקיישן היה מגניב…) צילמתי אותן על סף דלת הכניסה לביתי – עם ההבעה הזאת אפשר להעסיק אותן בתור סלקטורים!


IMG_2568 
IMG_2567
הציפורים הכעוסות התקבלו בכל כך הרבה שמחה אצל בן השלוש ובן החמש (וחצי!) שכמעט נמחצו מרוב אהבה. דיווחים עדכניים מהשטח מספרים על כמה לילות של חיבוקים הדדיים עד כדי כך שיש מצב שהציפורים הופכות מ ANGRY BIRDS ל LOVE BIRDS… תסתכלו על התמונה הבאה ותגידו בעצמכם אם אין כאן פוטנציאל לנשיקה אסקימוסית ולשלום עולמי -


IMG_2565 
חייבת לציין שכמות האנשים שראתה את היצורים הצבעוניים הללו וביקשה שאתפור להם גם – הפתיעה אותי… (וזה כולל גם את בניי החיילים! :-)). פניתי לבעלת הבלוג שפירסמה את ההדרכה במקור על מנת לבקש את רשותה לתרגם ולהעלות הדרכה מצולמת – אעדכן בהמשך!


*
אחי הצעיר בהחלט "סידר" לי אחיינים נפלאים, וגם גיסה מקסימה במיוחד, שעל הדרך קיבלה ממני מתנת יומולדת מעט מאוחרת – זוג נעלי אצבע משודרגות, על פי ההדרכה מכאן. זו מתנה נהדרת ומשמחת לקיץ ובפרט כשבתחילת הענוה ניתן למצוא בחנויות כפכפים בסיסיות בשלל צבעים נפלאים… לשמחתי גיסתי סובלנית לצבעים בדיוק כמוני!

IMG_2607


הפעם הוספתי קצת רקמה בחוטים מצבעים שונים… נותן טויסט חמוד ומשדרג…


IMG_2604
על מנת להפוך את המתנה למפנקת – תפרתי לנעלי האצבע גם שקית בד תואמת -
 IMG_2610
ובתוספת השבשבת הצבעונית - ענבל שמחה מאוד!


IMG_2612
*
ולא נסיים בלי קצת תמונות של קרמיקה… לרפרטואר הכלים שלי נוספו גם צלחות (בגודל בינוני… בקרוב נגיע גם לגדולות יותר, אני עובדת על זה!) -

IMG_2576 
ובגלל שאני כל כך מרוצה מהצילומים  תיאלצו לצפות בעוד כמה…


IMG_2569 
כנ"ל -


IMG_2574 
וגם קעריות -


IMG_2584 
הרבה קעריות -


IMG_2582
טוב – ממש ממש נהניתי מהצילומים!


IMG_2587
בהזדמנות זו (ותודה לכל מי שהתעניינה :-)), דיווחים מהמקרר של אחי הגדול מוסרים שהחמאה הפסיקה לשייט בזכות הזיזים מהפוסט הקודם... 


IMG_2585


ותודה שהגעתם עד הלום… שיהיה יום עצמאות שמח!

*

48 תגובות:

  1. אוווו ווואווו
    פוסט אחד - כמה יצירה!!!!!
    הבובות מעולות!! טוב שהילדים שלי לא ראו כי אז הייתי צריכה לנסות לעשות משהו דומה.
    העובדה שהצלחות נכנסות אחת בתוך השניה - מרשים אותי לגמרי :-)

    השבמחק
  2. Hi Yael, I just LOVE your creations! Best regards, Eva

    השבמחק
  3. איזה מזל שאצלנו עברו את הגיל לציפורי הכעס...הצלחות מעלפות-"סבלנו" קשות מהצילומים.

    השבמחק
  4. פוסט משובח עם המון דברים נפלאים.
    התמונות מקסימות ואין סיכוי שנגיד לך להפסיק....
    הקערות שלך יפהפיות.
    חג שמח
    ענת

    השבמחק
  5. הצילמים מקסימים ושימי כמה שאת רוצה, ההנאה היא שלנו:) הבובות מעלפות!! ממש עם הבעה מושלמת. הכפכפים מקסימים, הריקמה בהחלט מוסיפה.

    השבמחק
  6. משגע!!!! איזו דודה, אחות וגיסה מדהימה את. הבובות נפלאות והלוקיישן אכן מושלם, סלקטורים למופת:)))
    והכלים.....קסומים ומיוחדים כמו תמיד.
    חיבוקים אהובה וחג שמח!!!! נשיקות

    השבמחק
  7. אתחיל מהסוף הצלחות הורסווווות, כבר המון זמן אני מבקשת ממך צלחות לא ידעתי שהתחלת איתן!! מתי אמרת אני יכולה לבוא לפשוט על המדפים שלך??
    ה-ANGRY BIRDS מדהימים, עומר שלי מבקשת כל פעם שאכין לה כאלו, היא רואה אותם לפעמים בפינטרסט... אמתין להדרכה כשתהיה.
    פוסט משובב עין, כרגיל!

    השבמחק
  8. וואווו !!!
    לא יודעת למה להגיד קודם... אני פעורת פה..
    הציפורים האלה... משגעות ! וואו !
    והכפכפים... כל כך קייציות ודורשות הליכה לים ! גיסתך בהחלט התברכה בגיסה מדהימה...
    טוב על הכלים כבר הגבתי ואני אגיב שוב - אין עלייך. אחת המוכשרות שפגשתי, בכל תחום אפשרי.

    נשיקות (^^^).

    השבמחק
  9. מצאת לך שומרי ראש מעולים.
    שני ציפורים כאלו ליד הדלת ואף גנב לא יעיז להכנס.

    והצלחות מהמהמהמהמהות.
    אני ממש אוהבת ויכולה לדמיין שולחן שלם ערוך איתם.

    השבמחק
  10. וואו, איזה יופי של ציפורים ואני באמת חושבת שהן מתאימות יותר לילדים שמחבקים וישנים מאשר להיות סלקטוריים.... והצלחות , וואו - תמשיכי תמשיכי....
    אבל השוס של הפוסט הם הכפכפים!!! עם מי צריך להתחתן כדי להיות גיסה שלך?
    חג עצמאות שמח יקירה.

    השבמחק
  11. אין לי מילים!!! בחיי שאין לי מילים, לא משהו לחדש ולהיות מקורית לפחות. אז אני אגיד את זה הכי פשוט -
    הציפורים: משהו!!! כל כך מדוייק וכשהבן שלי יראה אותם אני לא אוכל להתחמק מלתפור לו ציפור, שתיים או את כל הלהקה
    הכפכפים: משגעות וקייציות, יופי של תוספות למתנה הזו.
    הצלחות: ווואוו כל כך מושלם, הצילומים פשוט מדהימים וטוב שהעלת את כל התמונות.
    שיהיה חג עצמאות שמח
    שולי

    השבמחק
  12. הן פשוט מהממות! גם הנעליים גם היפיפיות, והביצוע- כמה מדוייק!!! נהדר!!! איזה משקיענית.... :-)

    השבמחק
  13. איזה כיף לפתוח את הבוקר עם כזאת יצירה מדהימה. תודה רבה לך על השיתוף בתמונות המקסימות. איזה יופי !!!

    עצמאות שמח !!!
    גלית

    השבמחק
  14. בקר עצמאות שמח !
    איזה יופי של ANGRY BIRDS, ממש יפות,ואהבתי מאד את כפכפי האצבע,ואיזה כיף לגיסתך!
    אין ספק רואים שאת לא רק יוצרת באהבה,אלא גם מצלמת באהבה, ק-ס-ם !!
    חג עצמאות שמח – חיה.

    השבמחק
  15. הכל מקסים ובעיקר מעורר השראה , בעיקר הכפכפים שהזכירו לי שהגיעה העת כבר לשדרג גם אצלי. חג שמח!!!

    השבמחק
  16. ואוו, הכל כל כך מקסים! ממש לא מפתיע שהייתה דרישה ליוד ציפורים! בטח גם הבנים שלי ירצו, איזה כיף, מחכה להדרכה:)
    הכלים שלך פשוט נפלאים!
    יום עצמאות שמח!

    השבמחק
  17. כמה הכל מקסים!! הציפורים שובות לב, הכפכפים להיט והכלים שלך מהממים!!
    חג שמח!!

    השבמחק
  18. הכל ממש ממש ממש מקסים,
    אני נהנת לראות את כמות היצירתיות שלך כל פעם, אולי אני אדבק ממך קצת :-)

    חג שמח

    השבמחק
  19. יאאאאאאא יעל הילדים שלי היו מתעלפים אם היו רואים את הציפורים (על כן לא נראה להם...)
    והצילום על סף הדלת באמת מדליק.
    הקפקפים משגעות, חוט הרקמה כל כך מוסיף!!!!!!
    אבל הכי הכי הכי הכייייייייייייייייי כלי הקרמיקה פשוט הורסים. מזל שצילמת הרבה אחרת הייתי בוהה באותה תמונה בלי יכולת להתנתק....
    מ-ד-ה-י-מ-ה

    השבמחק
  20. יעלי ושאר קוראי הבלוג :
    אני הגיסה המבורכת שזכתה גם לגיסה מוכשרת ומשקיענית כמו יעלי וגם למתנות יום הולדת הכי יפות שיש, כל פעם מחדש. שום מתנה מימך יעלי לא יכולה להשתוות למתנות אחרות. ושלא לדבר על היצירות שהילדים שלי מקבלים. האנגרי בירדס הם להיט מטורף אצלינו וזו המתנה היפה ביותר, הקולעת ביותר, המושקעת ביותר ומלאת האהבה שהיה אפשר להעלות על הדעת. אז נננה לכולם- אני זכיתי ביעלי!!

    השבמחק
  21. וואו, מאיפה להתחיל??
    הציפורים מהממות!! אני בהחלט מבינה את הילדים שהתאהבו ואת כל מי שביקש ממך לתפור לו גם :-)
    והצלחות, הו הצלחות... הורסות!!!! עם צלחות וקערות כאלה - שימי כמה צילומים שאת רוצה. כל כך כיף לראות אותן!

    השבמחק
  22. הכל נפלא ומגוון כרגיל!
    ממש יוצרת רב תחומית :-)

    אהבתי גם את דלת הבית הצבועה
    בטורקיז עם הדגים עליה, הדלת נצבעה עצמאית?במה היא מצופה?

    דליה ב

    השבמחק
  23. כשראיתי את הציפורים ישר חשבתי על מלחמת כריות.... החברה' שלך עוד לא שמעו על סוג הלחימה הזה?..:-)
    חג שמח!
    לימיצ

    השבמחק
  24. צבעוני, שמח ומשמח, ואני כל כך אוהבת את הטאצ'ים שלך, כמו השבשבת הזאת. פשוט מקסימה :-)) וברור שאהבו את הציפורים האלה, הן מקסימות!

    השבמחק
  25. הכלים מדהימים, אבל הציפורים עשו לי את זה בענק!!!! מהממות והבת שלי תאהב אותם לגמרי. רצה לראות את ההדרכה. תודה.

    השבמחק
  26. מהסוף להתחלה: תודה על עדכוני החמאה (-: הכפכפים מקסימים הרקמה נותנת להם טאץ' קיפודי שאני אוהבת במיוחד. מצילומי הצלחות סבלתי כל כך שאני חייבת לומר לך- עודדדדדדדדדדדדד!!!
    והנגרי בירדס מקסימות (קרעת אותי עם ההערה על הסלקטורים.
    פוסט עשיר ומשובח ביותר!

    השבמחק
  27. לא נכון....
    אם לא הייתי מכירה אותך לא הייתיחושבת שאת אמיתית...
    כ"כ הרבה יופי באשה אחת!!!!

    הציפורים מהממות! נראה לי שאני צריכה לתפור כאלו לעידו, הוא באטרף מהם, כל הזמן מצייר אותן.

    וכל השאר- כרגיל- מכוער מאוד!!!!
    :-)

    השבמחק
  28. בכל פעם שאני חושבת שהגעת לטופ - את "מפציצה" עם עוד ועוד יצירות מדהימות... הסלקטורים מ-ה-מ-מ-י-ם בטירוף!!! אני רק יושבת וחושבת לעצמי: "מי אני מכירה שאוהב את האנגרי בירדס ואני יכולה להכין לו גם??" חח.. באמת שמהממות ואני בכלל לא מתפלאת שקיבלת הרבה מחמאות ובקשות וחיבוקים בגללן :)

    הקעריות והצלחות מקסימות! מאז הסטודיו הפרטי שלך את לא מפסיקה לייצר כל כך הרבה כלים מיוחדים.. נהניתי מאוד מהתמונות - כמובן שזה אף פעם לא מספיק!!

    השבמחק
  29. משגע!!
    הבת שלי ראתה אתמול התמונות בפייסבוק
    והתלהבה מהבובות!

    הכלים משגעים!!

    זהבית שקד

    השבמחק
  30. הצלחות והקערות יפיפיות. יש בהן הרבה חן ועדינות. ה"אנגרי בירדס" - משגעים! תענוג של ממש לקרוא עדכונים בבלוג שלך.

    השבמחק
  31. עוד משהו..ראיתי בפרסום אצלינו שיש יריד קרמיקה "כד וחומר" בפארק רעננה (17/5-15/5). לדעתי העבודות שלך ממש ראויות להיות מוצגות שם.

    השבמחק
  32. אוי הציפורים האלו הן להיט אצלנו בבית, כמה ארטיקים הדס זוללת בשביל לקבל את בובה המצורפת אליהם. אילו אני הייתי יודעת לתפור...אוללה הן מקסימות, מחר אראה להדס.
    וכמובן הכלים מקסימים וכיף לראות (כמו תמיד).

    השבמחק
  33. הסלקטורים מקסימים!
    הכפכפים ממש להיט,
    והכלים שלך הורסים, כמו תמיד!

    השבמחק
  34. הציפורים הורסות! מקסימות!
    והכלים שלך...אחחחח, במיוחד הפרחים הקטנטנים....נשיקות:)

    השבמחק
  35. הבירדס שלך נראות לגמרי קנויות. וזאת מחמאה(: הכפכפים כל כך יעליות ומקסימות. והקערות - זוכרת לשלוח לי תמונה של קערה כחולה גדולה בהזדמנות?(:

    השבמחק
  36. לך יש אישור סוחף, בכל פוסט, בכל זמן להעלות כמה תמונות שאת רק רוצה, מכל זוית.....הכלים נפלאים, הכפכפים מדליקים כ"כ (ובעיני הכי כיף שזה אומר שהקיץ כבר פה!!!) והאנגרי בירדס הסלקטורים משגעים....אני כבר חודש דוחה את סיום הפרוייקט שלי לאחיין שלי...הראיתי לו בהתלהבות אז אחרי שקיבלתי על הראש אני עכשיו עם הכי אנרגיות לסיים....והוא מוסר לך שהן משגעות!!!! ושיש לי חברות מוכשרות 3>

    השבמחק
  37. טוב, קראתי את כ-ל התגובות מעלי ולצערי ראיתי שלא רק אני רוצה ציפורים כאלה בדיוק...באסה....
    פשוט הילדים שלי חייבים ללבוש כל יום איזה חולצת אנגרי בירדס, או שיהיה להם כיסוי טלפון כזה, או תיק, או ארנק, או משהו שיעלה מלא כסף ויישא איתו את המותג הזה....
    וכל היופי הזה בפוסט אחד...אין על כלי הקרמיקה שלך, מופלאים ומעוררי קנאה כאחד.

    השבמחק
  38. הצלחות והקערות כל כך יפות... אני אישית חושבת שלא היו מספיק תמונות שלהן, צריך עוד כמה זוויות :)
    והאם רק לי האנגרי ברדס נראים כמו גירסה מודרנית וזוויתית של אריק ובנץ? בכל מקרה, הם מדויקים להפליא ומדליקים לגמרי :)

    השבמחק
  39. כמה קסם וצבעוניות בפוסט אחד!!
    הציפורים מקסימות ולהגדיל אותן זה ללא ספק צעד חכם:-)
    וכפכפים ממש יפים והתוספת הרקומה מוסיפה להם המון אופי קיפודי:-)
    והקרמיקה שלך...אני פשוט מאוהבת...כיף לראות שהגדלת את המשפחה:-)

    השבמחק
  40. הכל מקסים מקסים
    מאוד אהבתי את הכפכפים ואת הצלחות!

    השבמחק
  41. תיד כיף לקרוא את הפוסטים הכל כך צבעוניים שלך. אם לא היית כותבת - הייתי בטוחה שה ציפורים הן קנויות. נראה מושלם.

    השבמחק
  42. תמצית הברק היצירתי שלך: להפוך את אנגרי בירדס למאוהבים. אחר כך בטח תעשי דרדסים גבוהים וזהו. החיים הם כמו שהיו צריכים להיות. איזו חגיגה!

    השבמחק
  43. Respiratory diseases: Marijuana can cause damage to the respiratory
    organs and other parts of the body. At birth, they are each the size of a pea, growing larger as we
    mature into young adulthood. It is also a talking alarm that announces a verbal warning of the type of hazard it detects.


    Feel free to visit my web site; Vaporizer
    my site - Vaporizer

    השבמחק
  44. Klar senden dort auch Prchen in den heien camsexs.


    Feel free to visit my web page ... sexcams

    השבמחק
  45. Unfortunately, on the paper credential in blue,
    reads," Ready. If you see Core 2 Duo, Core i3, Core i5, Core i7, or Xeon in the processor name, then you will be thankful you did. That means, for example admittedly, the new tweaks to the iPhone's Mail app have seriously been a long time, only to end up miserable and lonely.

    My webpage; fleshlight

    השבמחק
  46. After its most recent update, my recommendation for the best jacking toys on the market.
    The fleshlight plan is for full EAS calendar syncing, but no major phone calls or lots of screen time.
    The iPhone 4 offers one of the most enthusiastic adult toy reviews you'll ever read have been written about the fleshlight. Rhetorical This was a comment I received on Facebook when I shared that I was actually a part of your emotional brain called your amygdala.

    השבמחק