יום שישי, 4 בדצמבר 2009

גמדים ופטריות

*

בפרידה ונומה ארגנה אילאיל זיו החלפת גמדים ופטריות. רק מלשמוע את המילים "גמדים ופטריות" נהיה לי שמח בלב, וישר נרשמתי! קיבלתי להכין החלפה לשרון רותם הנהדרת, המוכשרת והמסודרת, אח"כ עוד יצא לי לפגוש אותה כמה וכמה פעמים, ואפילו דיברנו על ההחלפה אבל אני הייתי מנועה מלהגיב :)

אז מה היה לנו שם? לאחר שבירת הראש המסורתית של מה עושים? איך נרשמתי בלי רעיון מוצק? (דווקא היה לי אחד, אבל הוא ממש לא מתאים לשרון!) ולמה אני תמיד מתקרבת בלחץ לרגע האחרון? החלטתי ללכת על סלסלה בהשפעת פטריות חזקה, אף פעם לא מזיק שיש עוד סלסלה בחדר העבודה… הסלסלה, מפליז, שעליו תפרתי עיגולי פליז לבן בגדלים שונים (בהתאם לכוסות שהיו בבית – מצ'ייסר ועד ספל קפה…!)

את הסלסלה אפשר להעמיד עם קיפול השוליים, או בלי - ואז היא יותר חבית אחסון אובאלית מאשר סלסלה…

mushroom basket

לסלסלה הוספתי מחברת עם כריכת בד, גם היא בסוטול פטריות-

IMG_0843

למחברת, התפורה מבד מנוקד ומג'ינס הוספתי סרט סימון שיהווה סימניה אליה מחוברת פטרייה קטנה מאותו בד, עם רגל מלבד.

ומהמחברת מציצות פטריות נוספות שנגזרו מניירות צבעוניים ממכתביית הילדים של איקאה- (המומלצת בחום! התמונה באתר של איקאה לא משקפת את הערכה המתוקה!)

IMG_0845

IMG_0845_1

IMG_0846

IMG_0847

בשלב זה מצאתי את עצמי עומדת בחצי משימה, פטריות – יש! אבל איפה הגמדים? (אולי מאחורי ההר אחת שתיים שלוש?)

להשלמת הערכה נחלצו זוג גמדי לבד זערוריים מעוטרים בחרוזים צבעוניים(האמת היא ששכחתי למדוד אבל הגבוה מביניהם הוא כ 10 ס"מ של גאוות גמדים!)

IMG_0849

אליהם התווספה גם אבן פטריות אחת עליה גם כתבתי לשרון כמה מילים.

IMG_0849_1

elves collage

והנה הכל יחד מוכן (כמעט) לשיגור -

IMG_0855

בשלב זה נזכרתי שלאחרונה דיברתי עם שרון על מצוקת המקום שיש לי בבית עקב ריבוי על-טבעי של כלי קרמיקה, ושרון אמרה שהיא מוכנה לאמץ בשמחה…ולכן הוספתי למשלוח גם קערה שנבחרה דווקא מכיוון שהיא אנטיתזה לעבודות של שרון – בהיותה בעלת גימורים בלתי מוקפדים במתכוון (הקערה, לא שרון כמובן…:) )

IMG_0857

ובשעה טובה - כך יצאה החבילה באהבה לדרכה ואני מאוד מקווה שהכל ימצא חן ויהיה שימושי!

IMG_0858

*

תודה לכולכן על התגובות המקסימות בפוסטים האחרונים. אני לא מגיבה אישית בגלל מערכת התגובות הדפוקה של BLOGSPOT שאינה מאפשרת את זה, אבל הפרגון והמילים החמות שלכן מרגשות אותי מאוד!

לכל מי ששאלה לגבי לימודי נגרות - אני לא מכירה בכלל, וגם הנגריה הקטנטנה שבה אני למדתי כנראה כבר לא פעילה...

שיהיה לכולנו שבוע מקסים!

*

24 תגובות:

  1. אמאלה, זו החלפה זו? זו מגה החלפה!!!
    להוריד מיד בכמויות חחחח - את מציבה אותנו בסיטואציה מאד קשה מול ההחלפות שלך :-)
    הכל נראה נפלא!
    שרון בהחלט זכתה!

    השבמחק
  2. יו... בהחלט סטנדרטים גבוהים מאוד!!! החלפה משגעת - כל פרט ופרט בה מושקע ומושלם!!!

    השבמחק
  3. ווה ווה ווי ווה, מקסים! הסלסלה מושלמת, הגמדים מושלמים, הקערה מושלמת כמו כל כלי הקרמיקה המושלמים שלך.
    איזה מזל שלא הצטרפתי להחלפה הזו...

    השבמחק
  4. יעל - הכל מקסים ! הגמדים ההאלה משגעים ובכלל - איזו השקעה - גם וגם וגם.... כל הכבוד ! המחברת יפיפיה והסלסילה הזו - בא להיכנס אליה ולצאת (אולי) בסוף החורף....

    השבמחק
  5. אין לי מלים!!! זה כל כך יפה!!!! אני גם רוצה החלפה איתך :-)...
    הסלסלה מהממת, המחברת מדהימה!!!! הקערה מקסימה - כבר אמרתי שאין לי מלים??? מושלם!

    השבמחק
  6. טוב, אני הולכת לכתוב משהו שאף אחת לא כתבה בתגובות לפני: זה מ ו ש ל ם!!!
    כאילו... מה זה זה?
    החלפה זה מעליב לדבר הזה.
    וחוצמזה אני מתהההה על פטריות.

    השבמחק
  7. מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    החלפה מושקעת ביותר

    השבמחק
  8. הגבתי אמנם בקומונה, אבל חייבת שוב:
    זה פשוט מ-ה-מ-ם!!
    כל פרט ופרט!!

    השבמחק
  9. מ-ש-ג-ע!!! הסלסלה כל כך מתוקה, וכל פרט בהחלפה הזאת מלא מחשבה והשקעה. איזהכיף!

    השבמחק
  10. יעל- את כ"כ משקיענית!
    והעבודות שלך תמיד מושלמות!
    פשוט כיף לקרוא אצלך ולצפות בעבודות!

    השבמחק
  11. וואו, מתנות כאלה גורמות לי להתלבט לגבי כל הרעיון של החלפות: מצד אחד לקבל כזה דבר(ים) זה הכי כיף שבעולם, יפה, מושקע, מקורי, עשוי בקפידה, מושלם. ומצד שני... אני צריכה להיות מהצד השני! כלומר להכין משהו ולעמוד בסטנדרטים שכאלה... YYY...
    איזה כיף לשרון שהיית הגמדה שלה.

    השבמחק
  12. את "מקווה" שהכל ימצא חן ויהיה שימושי? ברור שכן! הכל יצא לך מושלם, לא פחות.

    השבמחק
  13. יווווווווווווווווווו החלפה מושלמת

    השבמחק
  14. כל מה שאת מכינה כ"כ מושקע ויפה, תענוג!!
    אני בטוחה ששרון נהנת מאוד מהשלל השווה שנפל בחלקה!!
    ומשהו קטן אחר, הפונט שבו נכתב הפוסט ממש קטן ולא כ"כ נוח לקריאה, יש אפשרות לחזור לפונט הקודם??

    שבוע טוב!

    דליה ב

    השבמחק
  15. וווווווווווווווווווווואווווווווווווווווווווווו.
    פטריות וגמדים באמת עושה חיוך אוטומטי שרק הלך והתענק (מלשון ענקי) כשראיתי את השלל המופלא הזה. מדהים.

    השבמחק
  16. איזה יופי! המחברת והפטריות מהממות!
    הכל כל כך מושקע ויפה! מהמם!

    השבמחק
  17. במילה אחת? מושלם!
    בשתי מילים? מושקע בטירוף....
    אני יכולה להמשיך כך בלי סוף...(-:
    הכל כ"כ מוקפד ומותאם ונראה שהשקעת את כל כולך - וזה פשוט מקסים - כיף לשרון
    ושאלת קיטבג? איזו גלזורה השתמשת בקערה? היר פשוט מדהימה..

    השבמחק
  18. כמה מקסים!
    ראיתי כמה דברים של ההחלפה הזו, צודקת, כבר השם עושה שמח.
    הכל כל כך מתוק ומושקע.
    נראה לי שאארגן לי גמד ופטריה משלי....

    השבמחק
  19. טוב אני כבר שעה בוהה בעבודות המטריפות הללו ו....חושבת וחושבת מה לכתוב שיהיה מקורי ולא נאמר כבר, אז החלטתי ללכת על הלא מקורי ולכתוב- אמאל'ה אני מתעלפת זוהי החלפה מטריפה!!!! את מקסימה ומוכשרת. איזה כיף לשרון.

    השבמחק
  20. פששששששש איזה מגה החלפה
    הכל כבר נאמר לפני
    מושלםםםםםםםם !!!!

    השבמחק
  21. גמדים ופטריות? שלחת לה את כל היער ! הכול חמוד ומושקע ו....מושלם....

    השבמחק
  22. איזה כיף לראות את הפוסט הזה ולקרא את התגובות תוך ליטוף כל הפריטים הנפלאים הללו שעכשיו הם שלי.

    המון תודה לך יקירתי המוכשרת כשד.
    זכיתי לקבל ממך החלפה מושלמת. אני מאוהבת בכל פריט ופריט. הכל יפיפה, שימושי וממש ממש לטעמי.

    תודה. תודה. תודה.
    |חיבוק ענק|
    שרון

    השבמחק
  23. פשוט החלפה מתוקה ומושקעת!!

    השבמחק
  24. אפשר גם להיות פטריה שלך?
    לגמד יהיה לי קצת יותר קשה להפוך.
    הרעיון של הסלסלה מפליז-הורס.

    אין עלייך בהשקעה וביצירתיות.
    ובטח שבנתינה.....
    קינשסה

    השבמחק